antoinetje schreef:Als ik niet op vakantie ben wel en als Jock zijn eigen kan gedragen tegen over een dame@ Piet leuke foto's! Komt ze van de zomer een keertje met Jock spelen als wij in Nederland zijn?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antoinetje schreef:Als ik niet op vakantie ben wel en als Jock zijn eigen kan gedragen tegen over een dame@ Piet leuke foto's! Komt ze van de zomer een keertje met Jock spelen als wij in Nederland zijn?

Ze had niet zo veel zin in gezeur op stal gisteren, maar ach, het blijft een merrie! Ze reed echt heerlijk, wil er nog wel een paar keer op hoor
Helaas gingen we weer een deel van de les verprutsen aan de verlichte zit... Gelukkig gaan we bijna naar buiten. 

, heb heerlijk ontspannen gereden, geen verlichte zit. Lekker gegallopeerd. Alles oké
(maar goed, ben ondertussen al zeker veertig keer gevallen en nog heel. Dus dat zal niet zo snel gebeuren.

*
)
. Ik zei toch dat jullie niet te hard mochten gaan hier
. Kan het allemaal niet meer bijlezen hoor...
. Verder al gedoken, we gaan nog naar Luxor en ook gaan we een nachtsafari doen door de woestijn (met mijn grote vriend Mohamed
). Heb ook al gezellig wat met m gedronken en waterpijp gerookt.... Ging ook allemaal goed en was gezellig
. Toch wel leuk een bekende hier...
kooslover schreef:*Ik heb geen hoofdpijn hoor, wil alleen Fen laten schrikken*
Al kan het haar waarschijnlijk niets schelen![]()
Met mijn Koosverwonding gaat het uitstekend, ik ben vandaag nog even bij hem langs geweest om hem te belonen voor die prachtige tatoo!
. Ze wil vast niet dat het gelezen wordt
.
.
, maar goed ik heb weer enigzins tijd om bij te lezen (al is het best wel veel....). Werd ook al bijna achter de computer vandaan gegooit, maar ik had voor een uur betaald... (zat nog niet eens 20 min). Maar ja dat heb je met een computer die niet aftelt en waar je gewoon achter kunt... (die vent zo van ik dacht dat je maar een half uur wilde... en dan betaal ik 20 pond en geef ik je 10 fooi nou echt niet!! ik betaalde 15 voor een uur en 5 pond fooi omdat ie me al twee keer de computer had belooft en ik twee keer niet kon
, wassie ineens alweer bezet, en ik maar op tijd komen....)
.
, en die vent van de computer (dr is er maar eentje de rest is kapot) zit me ook praktisch weg te staren.....