Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mireille1970 schreef:Daar heb je een punt...

winnitou schreef:Toekomst manege Veldt: exit-intervieuw houden
. Straks lekker wokken met Sandra & Rick en Sandra & Coen
.
) maar als eerste naar haar toe, want ik mis haar zooooo
. Ben benieuwd hoe het met haar singelwondje gaat, ik wil heel graag weer rijden
.
, vandaag op James.meelen schreef:winnitou schreef:Toekomst manege Veldt: exit-intervieuw houden
Wat bedoel je daar mee
xan schreef:Ik heb helaas geen enkel paasei gevonden in die enorme hoop mest die (netjes op één plek) in haar stal lag.
Wie heeft er wel wat gevonden ????????![]()
Het viel me overigens enorm mee hoor hoe die stal eruitzag. Het is net zoals Liquita al zei. Als je zaterdag je stal netjes had achtergelaten, dan valt het vandaag reuze mee. Die paarden kunnen daar heus wel een dagje tegen hoor. De meeste staan bij ons toch echt wel super op het hooi/vlas.
!
. Heb je in je nieuwe huis nu internet? of ben je ergens anders???
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:
Wat bedoel je daar mee
Een intervieuw voor de mensen die weg gaan, met vragen als 'waarom' ze weg gaan ofzo ?????
meelen schreef:LIQUITA schreef:Wat bedoel je daar mee
Een intervieuw voor de mensen die weg gaan, met vragen als 'waarom' ze weg gaan ofzo ?????
meelen schreef:Dat denk ik hoorAha, nousnapikkum

meelen schreef:winnitou schreef:Toekomst manege Veldt: exit-intervieuw houden
Wat bedoel je daar mee
winnitou schreef:meelen schreef:Wat bedoel je daar mee
Als een pensioner vertrekt een gesprek aangaan (b.v. met vaste vragen) waarom iemand weggaat, wat hun bevallen is op de manege wat niet, dus de positeive en de verbeterpunten.
Een klacht is een gratis advies.
(en aan ons doorgeven zodat wij weten waarom die 8 wegggaan, want we zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten)
Verder is het natuurlijk goed om dit ook al in een eerder traject te doen, dus af en toe eens pijlen wat je pensioners/lessers van je bedrijf/service e.d. vinden. Moet je natuurlijk wel de intensie hebben er wat mee te doen. (en het ook terug te koppelen).Spoiler:
(Gossie, begin echt weer zin te krijgen om aan het werk te gaan, gaat kriebelen)
Mireille1970 schreef:Met name "wat hadden we kunnen doen om je te behouden" zou een gepaste vraag zijn
winnitou schreef:Mireille1970 schreef:Met name "wat hadden we kunnen doen om je te behouden" zou een gepaste vraag zijn
Hier moet je eigenlijk al veel eerder aan werken
Mireille1970 schreef:winnitou schreef:Als een pensioner vertrekt een gesprek aangaan (b.v. met vaste vragen) waarom iemand weggaat, wat hun bevallen is op de manege wat niet, dus de positeive en de verbeterpunten.
Een klacht is een gratis advies.
(en aan ons doorgeven zodat wij weten waarom die 8 wegggaan, want we zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten)
Verder is het natuurlijk goed om dit ook al in een eerder traject te doen, dus af en toe eens pijlen wat je pensioners/lessers van je bedrijf/service e.d. vinden. Moet je natuurlijk wel de intensie hebben er wat mee te doen. (en het ook terug te koppelen).Spoiler:
(Gossie, begin echt weer zin te krijgen om aan het werk te gaan, gaat kriebelen)
Daarom moet je af en toe investeren in een avondje samenkomen en erover babbelen.

Mireille1970 schreef:Met name "wat hadden we kunnen doen om je te behouden" zou een gepaste vraag zijn
Nog meer mensen behalve Sam die gisteren in Kwadijk hebben gestart?
xan schreef:Mireille1970 schreef:Met name "wat hadden we kunnen doen om je te behouden" zou een gepaste vraag zijn
Nog meer mensen behalve Sam die gisteren in Kwadijk hebben gestart?
Hoe heeft hij het gedaan ????

winnitou schreef:******