Het begint wat eentonig te worden, maar o wat heb ik weer fijn gereden vandaag! Okke had er weer heel veel zin in! Liep heerlijk, kreeg van Inge zelfs nog een paar keer "Keurig meid", "Goed zo" en meer van dat soort opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd.

Na de les mochten we de paarden lekker onder de douche zetten en flink afspuiten. Okke vond het heerlijk, stond er echt even voor standbeeld te studeren geloof ik... Hoeven ingesmeerd met een likje vet en daarna lekker de wei in! Helaas heeft hij iets te veel naar Easter gekeken (zie eerder berichtje van mij) en hij dacht: dat kan ik ook wel. Ging dus op de meest stoffige plek van wei liggen rollebollen.
En water van douchen + stofbad = jawel, een varkentje! Maar goed, mag de volgende die er op gaat lekker poetsen!En er is babynieuws vanaf het Ini Slot-Front: Zelina is eergisteren moeder geworden van een prachtige zoon. Kereltje liep vanmorgen ff met mams in de buitenbak. Zelina is wel beschermend naar haar kind, maar dat is normaal natuurlijk. Geef haar geen ongelijk in ieder geval. Nog 1 veulentje te gaan: On Time is half juli pas uitgerekend, dus dat is nog ff afwachten. Ben benieuwd wat zij er voor moois van bakt.
Maar ik was echt toe aan een nieuwe paardrijbroek, ik roep het al sinds de winter en ik vond dat het er nu maar van moest komen. Zeker met dit lekkere weer, de ideale gelegenheid om erheen te gaan. Heb nu een goedzittende bruine EJ paardrijbroek en ook meteen bijpassende sokken. (Oranje, grijs, bruin) Nu eigenlijk alleen nog even bij de H&M opzoek naar een bijpassend shirtje, waarschijnlijk ook oranje en dan ben ik er komende vrijdag helemaal klaar voor. Haha. Heb er wel onwijs veel zin in! Hopen op enigszins goed weer want de voorspellingen voor komende week zijn niet heel erg fijn, al ziet het er voor vrijdag wel beter uit. Duimen dan maar.
Ook een bruine, even kijken of ik een plaatje kan vinden...
Maar dat was totaal niet het geval en Inge was helemaal blij: "Dit zeker wel lekker hé? Zo loopt ze echt lekker ontspannen." En ik merk dat me hardlopen al enigszins afwerkt, de galop was al een stuk beter bij te houden.

En jammer dat Melina niet geheel geweldig ging, maar kan niet altijd even goed gaan natuurlijk. Zelf ben ik niet echt een melina fan, vindt der altijd zo'n nerveus dingetje.
Was ik blij dat ik op PM mocht. Het ging niet super, hij zat links weer eens enorm vast, dus ik op de volte en die kleiner maken en echt me hand bijna een meter van zijn hals zodat die wel echt naar binnen moest kijken en op gegeven moment liet die ook los en ging die nageven. Maar hij pakte het ook net zo snel weer vast. Had ook het gevoel dat die enorm 'vast' zat door zijn hele lijf ofzo, hij wilde niet echt gemakkelijk buigen. Had hem ook niet zo lekker aan me been. Al met al, het ging niet super lekker maar ook niet super slecht. Heb gewoon gemerkt dat er nog aardig wat werk aan de winkel is.
*