Juul schreef:Hahaha gadver!Ze zat ook aan dr 'edele delen' de hele tijd, vooral 's avonds in bed... ja zonder slaapzak erover zodat ik vanaf m'n stapelbed kon meegenieten.
Iehl!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Juul schreef:Hahaha gadver!Ze zat ook aan dr 'edele delen' de hele tijd, vooral 's avonds in bed... ja zonder slaapzak erover zodat ik vanaf m'n stapelbed kon meegenieten.

Nathaliia schreef:Juul schreef:Over haar schaamhaar? Wat over haar schaamhaar? Jullie waren helemaal niet bij ons op het strand.Ze werd bij jullie toch neuspeuterjenny genoemt ofzo?
neuspeuterjennyklopt.
zo vies, ik heb het der een paar keer zien doen.. en ze zat de hele tijd naar een vriendin van mij te kijken, haar mond viel zowat open geweldig
xBibi schreef:Nathaliia schreef:schaamhaar?heb ik wat gemist?
Volgens mij was je er zelf bij hoor

dus vandaar dat jij als enige 12 was... ik dacht trouwens dat jij 14/15 was ofzo

ik baal er echt van maarja.. 

Dat vind ik wel echt stom dat je niet eens iets kan laten liggen/hangen zonder dat het gestolen word.
Jullie waren toch degene die met bikini aan gingen douchen?
Maar rosalie vertelde dat ze ook gewoon haar ondergoed in het open baar uitdeed.. zoiets.
Hahaha. Jenny was wel echt het gesprek van de dag af en toe, ghehe.
Ze douchte niet, deed alleen een schone onderbroek aan.Daarom zei ik dat van die tuinslang, omdat ze niet ging douchen maar alleen 'opfrissen'.
dat hoorde ik ook! 'ga maar onder de tuin slang staan' geweldig!
Nathaliia schreef:Jenny was bij ons idd meestal het gesprek van de dag, geweldig.. ze was gewoon zo stom dat het grappig was!
hahahaha was jij dat?dat hoorde ik ook! 'ga maar onder de tuin slang staan' geweldig!

of ben je nu pas weer online? hihi!