Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij vindt het vast lekker om in het droge bakkie liggend te zonnen
Binar schreef:Die Ko, ging die nu weer liggen in de paddock?? Gisteren had hij ook al 3x gelegen toen hij 1e x los stond... Ik had hem daarna nog wel getempt, 37,0 dus dat is netjes.. luie porky is het he![]()
Hij vindt het vast lekker om in het droge bakkie liggend te zonnen
![]()
Fall, wat een schatje zeg!!
(volgens is dat.. jou krijg ik nog wel) 

Mal beest!!
gata togh niet lukken haha
maarik ben ook blij met dox en poes
ik ben gewoon over entoiusiast
het wordt zoooo leuk

spettertjuh schreef:Leuke foto's allemaal.
Jammer dat je dochter het niet heeft gehaald Anita, volgende keer beter.![]()
Is het toch slechter met je longetjes gesteld dat je dacht en dat terwijl je zelf vond dat het wel goed ging met de medicijntjes.
Jammer van het geitje Val......ik dacht dat het geitje niet zo ernstig ziek was en dan nu toch dood! Bah.......![]()
Ik weet nog niet of ik naar stal kom vandaag kom net bij de dierenarts vandaan voor mijn kat en kwam zonder kat weer terug. Vlekje wilde al twee dagen niet meer eten en drinken en had een hele bolle buiken spuugde de laatste week veel. Zelf had ik gisternavond al in zijn ogen gekeken en zag dat het wit van zijn ogen geel was dus ik had al zo'n vermoeden of zijn lever of zijn nieren! Vlekje is maar 11 jaar geworden en is nu naar de poezenhemel. Gestorven aan leverkanker. Het is goed zo!!!!!!
NuggT schreef:Falli wat een ongeloofelijk lief hondjee![]()
Ik ga hem jatten
Vera, ja had je sms gehad.
Mag helaas niet dit weekend, sorry.
Oh, hoelaat word ze geint?
Longeren kan wel, gewoon zo dat ze niet te inspannend bezig is ofzo?
Dan ga ik Vrijdag wel een stukje met haar wandelen.
Arme Woody, hoop idd dat ze iets kunnen vinden. Erg vervelend voor het arme dier.
En dat geitje, wat sneu zeg.
Falli schreef:
vera23 schreef:ach hoorde trouwens dat er weer een geitje dood is
Dus nu hebben we er nog maar twee
Is het ook die met bruine vlekken?? Ik dacht dat je zei dat hij zwartig was??
duckie schreef:Wat een leukerd Fallon!Is het ook die met bruine vlekken?? Ik dacht dat je zei dat hij zwartig was??
Sneu Karin,... ik voel me nu ook K.U.T. dus kan me enigzins indenken hoe je je voelt...