stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:56

moguh! Gaaaap
Verrot geslapen zeg... tegen de tijd dat ik lekker slaap moet ik opstaan Rolleyes

Ik moest ook ff wat eerder op, want we gaan zo paarden buiten zetten, en daarna naar school.

@Ellen; heb het gezien in het topic. Leuke foto.

naadje24 schreef:
tussen 19.00 en 20.00 denk ik zo....

we zijn heel herkenbaar Haha!
het is een hele hete maffe haflinger Tong uitsteken

Was je zelf heengereen toevallig met de trailer?
Wij zaten namelijk achter een zilvere auto met witte trailer + haflinger
En heb later toen we de paarden binnen gingen zetten wel iemand in t twiske voorbij zien gaan op n haf Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:37

Mogguh Gaaaap

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:32

goeiemorgen allemaal!!

vandaag lekker dagje vrij, dus heb maar eens uitgeslapen Haha!
was ook wel nodig, want volges mij ben k ziek aant worden.....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:18

balen mayo

ik ben alweer terug van school vanavond 3 paarden doen :p druk dagje dus! tis nu n beetje te warm daarvoor

shir hoe gaat het?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:03

Wie moet je allemaal doen Wil??

Ben al blij als ik mijn eigen paard heb gedaan, moet er niet aan denken om er 3 te doen Tong uitsteken Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:15

Ja maar Willie is toch niet echt serieus dus dan is 3 paarden doen niet zo erg veel....... he Willie? Clown Gelukkig weet Willie wel dat ik n geintje maak, want anders zou ze nu nooit meer tegen me praten.

Ik heb indanks alles wel lekker gereden op mijn ventje en ze daarna even samen in de bak gezet. Morgen gaat Ilion heel even op zijn landje, maar ik blijf er wel bij!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:50

okee mooi zo shir! Lekker dat ie morgen ff t land op mag!

Balen mayo dat je ziek begint te worden! Dat kan echt niet hoor!
Nu ben jij aan de beurt met 3 paarden op n dag Wil Tong uitsteken
Ik moet even rusten, maar dan kan ik er straks weer vollop tegenaan Haha!

Vanmorgen race tegen de klok met al die paarden buiten zetten. haha
Daarna snel andere broek aan enzo, want als ik de broek al had aagedaan waarmee ik naar school ging had ie helemaal onder de modder gezeten.

Ik heb opzich best n lekker rooster, maar ook 2 dagen kwart over 5 klaar.
Maar dan begin ik ook nog laat, dus vind dat wel lastig.

Maandag: vrij Haha!
Dinsdag: 13.15/17.15
Woensdag: 9.45/15.45
Donderdag: 11.45/17.15
Vrijdag: Vrij Haha!

Heb dus in principe niet veel te klagen. We zitten nu n 3e jaar, en krijgen allemaal projecten en scriptie enzo. Dus we zullen veel thuis moeten doen denk ik.
Dus even goed nog hard werken!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:18

danifur schreef:

Was je zelf heengereen toevallig met de trailer?
Wij zaten namelijk achter een zilvere auto met witte trailer + haflinger
En heb later toen we de paarden binnen gingen zetten wel iemand in t twiske voorbij zien gaan op n haf Haha!

Klopt dit was ik Haha!

Helaas kwam ze al zeiknat de trailer uit want ze maakt zich zo druk altijd Verdrietig
Toen ik taams passeerde ,toen passeerde ik ook een ander meisje op een haflinger
dus weet niet of je mij gezien hebt
op het lange stuk hebben we een heerlijke rustige galop gedaan en ik had een petje op en had een babyblauw shirtje aan Knipoog

Ik ben wel weer helemaal lek gestoken door die verrotte muggen Boos!
Ik heb nu 7 bulten! en niet zukke kleintjes ook Verdrietig

Naja heb wel een heerlijke rit gehad en Andrea (haflinger) heeft ook contineu met oortjes naar voren gelopen en vond het heerlijk....
En waarschijnlijk was het de laatste rit van mij en dre aangezien okt nu niet zo heel ver weg meer is Knipoog
(ik ga haar wel missen)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:19

@ Daan: wat heb jij een rooster zeg Bloos!

Dan besef ik hoe goed school ook alweer was Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:26

Ja, inderdaad!
Dat is wel lekker.. maar zoals ik zal zei: die dagen tot kwart over 5 slaan dan weer nergens op.
Dan wordt t wel haasten op de dag dat k veel paarden moet doen dus.
Maar de rest is wel goed te doen met de paarden ook enzo.

Maar wat ik ook al zei: laatste jaar, dat wel. En dan krijg de scriptie, projectje hier projectje daar...
Erg leuk...
Dus we zullen wel veel thuis moeten doen, want ik denk dat ze t ons zoo makklijk niet maken Knipoog

Welke kant ging jij dan op? Ik denk wel dat ik jou zag. je ging zeker richting posh? die meubelzaak die tegenover taams zit?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:42

Wel lekker lang weekend, Daan! Haha! Haha!

Heerlijk dat je Ilion weer ff op het land gooit Shir, ik hoor wel van je hoe het gegaan is! Haha! Arme Mistral he, die zal het groen ook wel missen...

Ik heb echt een heeeerlijke rit gehad vanmorgen! Eigenlijk was het al middag, ik had me een beetje verslapen. Paarden (Quilha, Bright en Raisa) eerst op het land gezet, 11.30uur denk ik. Daarna Bella gepoetst, en om 12 uur ging ik weg. Over de brug links. Lekker stukje stappen, stukje draven, en zo'n heerlijk galopje! Woeii! met een los teugeltje. Zo heerlijk vinden we dat! Een stuk voorbij de eerste parkeerplaats omgekeerd, en naar huis gestapt. (stukje gedraafd nog) En ook nog een beetje gedressuurd Haha! (zo blijft ze attent hihi) Toen weer lekker het teugeltje los.
Maar wat is het toch een grapjas, die pony van mij. Wil ze lekker hals strekken (ze heeft al mijn teugels al.. maar wil NOG meer) en dan.. hap in het gras! Zoo sneaky! hahaha Foei Bella! Maar ondertussen moet ik er wel om lachen. Bijna 'thuis' ook, ging ze links dat 'dijkje'op.. bleef stilstaan, hoofd naar voren... 'hap'ging hetweer! hahaha en ik maar denken dat ze van het uitzicht wil genieten!! Jaaahh het uitzicht naar beneden! hahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:49

hahaa slimme dame Dabo Haha!

@ daan: ik reed rechtsom dus ik was het ruiterveld al gepasseerd dus...en ging richting Purmerland zeg maar...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:54

Maar ik ga weer eens even mijzelf nuttig maken Haha!
Ik heb de trailer mee naar huis genomen en ga m weer even wassen incl auto Tong uitsteken
Hij moet met de "verhuizing"wel schoon zijn natuurlijk Knipoog
Niet dat ie nu smerig is Clown ,maar ik ben een zeurpiet

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:00

jaa dude ik krijg het weer steeds drukker! Gelukkig hoef ik ook nie t nog es naar kwadijk vandaag! Phoe dan had ik er 5 gehad! Ik ben ook moe komt door het weer wordt ik altijd zo lamlendig van!

@ anky: Ik moet orisssa op de film doen, picas denk aan longe en silvia rijden (van Nineke is die)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:08

naadje24 schreef:
@ Daan: wat heb jij een rooster zeg Bloos!

Dan besef ik hoe goed school ook alweer was Haha!

Dat dacht ik ook al Ja Tong uitsteken

Kon ik ook maar weer terug naar school!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:10

Azzaro schreef:
jaa dude ik krijg het weer steeds drukker! Gelukkig hoef ik ook nie t nog es naar kwadijk vandaag! Phoe dan had ik er 5 gehad! Ik ben ook moe komt door het weer wordt ik altijd zo lamlendig van!

@ anky: Ik moet orisssa op de film doen, picas denk aan longe en silvia rijden (van Nineke is die)

Silvia?? Nineke Verward Wie zijn da Verward

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:24

Nineke is vriendin van Nicole en tevens eigenaresse van de ruitersportoutlet in landsmeer!
Het is een vosmerrie silvia staat in de eerste binnenstraat aan de linkerkant! Ze heeft het paard van Nicole gekocht

weet je het nu? Ben je er vanavond?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:40

ja ik weet wel welke je bedoeld.
Waarom rijd ze zelf eigenlijk nooit?
Heb haar er nog nooit zelf op zien rijden?!

naadje24 schreef:
hahaa slimme dame Dabo Haha!

@ daan: ik reed rechtsom dus ik was het ruiterveld al gepasseerd dus...en ging richting Purmerland zeg maar...

Ja, dan was jij het wel Ja

AnneOmie schreef:
Kon ik ook maar weer terug naar school!

Jullie mogen ook wel mijn scriptie en 100 projecten gaan maken hoor. Haha!
Ik ben dan wel 2 dagen vrij, maar reken maar niet dat ze ons niet aan t werk zetten ofzo. Rolleyes
Dat zou voor t regio wel in de krant kunnen als ze t gewoon bij die 2 dagen vrij laten.
Ze hebben al gezegd dat t aanpoten word en keihard werken dus, nee... dat doen ze echt niet.
In t laatste jaar moet je veel zelfstandig doen, en dus veel thuis werken.
T voordeel daarvan is wel dat je lekker thuis bent, en wel je eigen tijd in kan delen.
Laatst bijgewerkt door danifur op 13-09-06 14:43, in het totaal 2 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:42

Azzaro schreef:
Nineke is vriendin van Nicole en tevens eigenaresse van de ruitersportoutlet in landsmeer!
Het is een vosmerrie silvia staat in de eerste binnenstraat aan de linkerkant! Ze heeft het paard van Nicole gekocht

weet je het nu? Ben je er vanavond?

leuke meid is t, Nineke. Ik wist al dat jij die gaat doen Willie, gaat goed he, gelukkig want ze hebben best n poos gestapt met dat beentje. Fijn dat het nu weer goed gaat!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:43

Volgens mij is Nineke op vakantie.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:45

ohw okee.. Maar daarvoor bedoelde ik ook.
Ik zie haar wel eens, maar dan zit meestal nicole erop.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:56

hey dude

Ja Nineke is nu op vakantie en Nicole ook! Ze reed er zelf wel op maar helaas kreeg het paardje al snel een blessure Boos! ik ben dan nu ook alleen nog aan het opbouwen
Hopen dat het vanavond niet zo erg druk is! Ze is wel braaf maar kan heftig reageren net als van de week he shir Clown

Shir was ook aan het rijden en beloonde Ilion. Daar schrok ze van en ging ik ff stukje rodeo rijden hahaha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:04

Ik heb haar wel regelmatig zien rijden, maar ze is vaak vroeg al op stal, voordat ze werk Ja Willie je zei idd dat ze schrok.... mal beest. Maar wel een leuk paard hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:09

Potver... iemand heeft mijn hele kliko vol gepropt met tuinafval! Hij is helemaal vol nu en ik wilo eigenlijk mijn eigen vuilnis er in doen en mijn tuin ligt vol appels die uit de boom zijn gevallen en die wilde ik vandaag opruimen maar dat gaat dus niet omdat mijn kliko vol troep v n ander zit!
Ik was vergeten mijn kliko binnen te halen nadat de vuilnis was op gehaald en toen ik m vanmorgen wilde halen bleek ie dus bomvol!!! Mijn eigen vuil in zakken doen gaat niet want dat nemen ze niet mee.... Baal ik wel van zeker met dit warme weer wil ik mijn troep graag weg hebben en mijn katten en Charda slopen elke vuilniszak.... Denk dat ik m toch maar leeg vanavond in t perkje hier naast..... geen schoonheidsprijs maar weet niet wat anders te doen....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:37

zit niks anders op dan denk shir! iemand anders doet zijn vuil in jou ding Boos! gooi t bij die stomme buurman hahaha!

ben je al op stal geweest vandaag?