Nou ik moet ook over 15 min weg.
Lig nog op me bed

Zo werken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Mliss schreef:Eigenlijk zouden we een beetje speed van Lor in flurk moeten stoppen maar ja helaas gaat dat niet zo makkelijk
Whitney01 schreef:Hoi Allemaal, ik kom weer ff binnenvallen.. Edwin en ik wilde graag een keer schriktraining met de fjordjes doen op onze stal, en zijn hierover bezig samen met Mariane (van paco) want zij wilde het zelf ook graag.
Het is al een beetje besproken met Jan en het is de bedoeling dat het parkour in de binnenbak wordt neergezet en er eerst de gelegenheid is om het aan de hand af te leggen en eventueel daarna te paard.
Binnenkort zal Jan een brief/inschrijfformulier erover ophangen om te kijken of er animo voor is.
Dus hou het in de gaten!
Flurk schreef:Whitney01 schreef:Hoi Allemaal, ik kom weer ff binnenvallen.. Edwin en ik wilde graag een keer schriktraining met de fjordjes doen op onze stal, en zijn hierover bezig samen met Mariane (van paco) want zij wilde het zelf ook graag.
Het is al een beetje besproken met Jan en het is de bedoeling dat het parkour in de binnenbak wordt neergezet en er eerst de gelegenheid is om het aan de hand af te leggen en eventueel daarna te paard.
Binnenkort zal Jan een brief/inschrijfformulier erover ophangen om te kijken of er animo voor is.
Dus hou het in de gaten!
is altijd leuk ik doe wel mee hoor maar niet als het geld kost
Sharon_Jims schreef:Melis is |Elysium alweer een beetje opgeknapt of krijg je nog steeds korting om naar binnen te gaan na de brand?