Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:08

jah alleen is dan wel het probleem t vervoer , hoe krijg je m naar de manege, maar je kan m altijd hier rijden..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:11

Oh lon gaat haar ook bij jullie rijden? Ik begreep datz e op de manege bleef staan..

Iemand nog plannen voor hemelvaart?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:24

Nee, dat was alleen omdat Roswita Laron meehad voor school dus hadden ze tijdelijk een box vrij:)
@ Lin: tja, nouja als ik naar Hasselt kan komen hoef ik natuurlijk niet nog eens haar naar zwolle te halen. Maar kan je me af en toe wel lesgeven daarzo in de manege van Hasselt (in het weekend)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:25

Jah, alleen als je in manege hasselt wil rijden, moet je er wel lid van worden he, kost 100 euro per jaar, en kan je gewoon rijden wann je wilt..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:34

Yep, zal es ff kijken, lijkt me wel wat:)
Maarre, ff wat anders: weet iemand of morgen de lessen doorgaan ivm Hemelvaart? Anders ga ik gewoon lekker zelf rijden maar is misschien even handig om te weten.
Wie heeft er anders zin om mee te gaan? Lin? hehehe

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:53

Ik denk dat de lessen wel doorgaan, anders moet je ff bellen.
ik moet moergen op cocnours dus ik red t niet;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:03

Ohja, daar had Lon het al over dat ze je moest voorlezen...Alvast veel succes, dit keer wel weer n wp'tje rijden he;) Zal morgen wel eventjes bellen:)
Kga nu mn bed opzoeken, heb vdg laatste stagedag gehad en ga es ff wat uurtjes slaap inhalen:D

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:25

haha, ik ga zo ook naar me bedje.. jah hoop dat guiess beetje goed doet.. laatste 3 dagen alleen gesprongen dus Tong uitsteken maja de wp's gaan nog niet zo hard in de M2 Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:20

jammer is dat:S maar dat komt vanzelf wel joh, gewoon lekker blijven dobberen in de M2, je bent er nu toch;)
Maarrr: dan wil ik wel dat je uiteindelijk toch in Augustus de Z1 hebt bereikt he;) Dan maar niet springen hihi:P
Veel succes en geef Guessje maar een snoepje van me:)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:32

haha, dan heb k nog een paar maandjes Knipoog
Hij was wel fijn, had 1e proef 177 dus komt al in de buurt Tong uitsteken en 2e proef 168 maar klopt niet echt.. krijg k een 3 voor de travers staat erbij verzet, terwijl hj gewoon braaf de travers liep.. maar die vent zat de hele tijd naar beneden e kijken en niet op te letten.. dus die vergeten we maar gewoon Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:51

Pfff flutvent dus:S Maar dacht dat je hem pas vanmiddag moest rijden, kan je vanavond dan niet naar de manege komen?
maar die 177 komt idd alweer in de buurt;) Je hebt nog 3 maandjes en dan wens ik je graag met een hoedje en stang&trens te zien rijden, zo niet ben ik wel diep teleurgesteld hoor, dat snap je zeker wel he;)
Ik zal niet boos zijn, hooguit verdrietig hihi *lol*
Is het erg te merken dat ik melig ben?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:15

Jo gaan vanavond de lessen door? Tong uitsteken ik moet namelijk om half 9 inhalen.. mja lijkt me wel dat ze doorgaan toch?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:20

Ik weet het niet Lies, ik ga gewoon want ik moet sowieso Vroni doen en dan zie ik het wel. Maar ze hebben er volgens mij niets van gezegd dat het wel of niet doorging...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:25

Hoelaat meot je rijden jo?
Anders kom k nog ff langs..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:02

nja ik ga er vanuit van wel Knipoog anders hadden ze er inderdaad wel wat van gezegd Knipoog ik ga deze keer om half 9 inhalen.. want jou les zat vol Jolien Boos! Tong uitsteken ben benieuwd wat voor les dat is Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:19

Nou, we reden met 5 meiden, was wel gezellig:) Hadden les van Arnold, was flink werken voor Vroontje en mij maar was wel tevreden aan t eind:)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:31

Ik had ook les van Arnold.. vind hem erg fijn lesgeven Lachen Ik vind het altijd wel leuk/prettig om af en toe een keer van iemand anders les te krijgen Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:33

Idd, die ziet weer hele andere dingen. Ik heb nl de eigenschap om met vrij hoge handen te rijden, Karin vindt dat prima maar Arnold heeft laten zien dat lage handen fijner rijden. Dat ging alweer een stuk beter en daar heb ik Karin nooit over gehoord. Maar Arnold heeft soms dingen niet door die Karin wel doorheeft. Zo heeft iedereen weer zn eigen ding waar ze op letten. Maar je kan heel goed merken dat Arnold en Herman heel erg hetzelfde les geven, tenminste hetzelfde praten. Toen ik buiten langs de hal liep aan het eind van de les voor mij, dacht ik nog "Hé, Herman geeft les" maar dat was dus Arnold hahaha

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:49

Is aan de ene kant wel fijn soms van een ander les, maar niet te vaak, want dan moet je iedere keer op een andere manier rijden..
Heb ik op school vaak last van, iedereen die wil dat je anders rijdt, en dat wordt voor jezelf onduidelijk en ook voor je paard..

Wie gaat er volgende week mee naar de bios? pirates of the carribean 3 Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:59

Volgende week zaterdag? Ikke ikke ikke!!!
Ja, als je elke week van een ander les hebt is het niet fijn nee, maar zo af en toe kan volgens mij geen kwaad. Alleen al om ook eens andere dingen te proberen, iedereen ziet weer wat anders.
Zoals Herman en Arnold zien graag lage handen maar bij Karin houd ik altijd mn handen wat hoger, was wel wennen gisteren:P
Arnold had gisteren geconstateerd dat ik wel flinke spierballen moest hebben aangezien Vroni donders erg aant hangen was op het laatst, en waarempel, ik voel mn bovenarmen vandaag wel flink ja hahaha

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 14:20

Nouwjah wij hadden op een gegeven moment 4 verschillende instructeurs in 1 week, dan wordt je best gek..

Moeten we ff kijken wannd ie film draait, hoe laat ens.. en denk dat we moeten reserveren..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 14:33

Denk het ook wel ja, zal wel even kijken op minerva
zaterdag volgende week?

Edit: heb net eventjes gekeken en hij staat dr alleen nog maar voor woensdag op:S

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:26

hmmz.. was vanmorgen in de stad, en bij de bios staat die ook alleen voor woensdag. maar staat bij dat die in mei in de bios komt.. dus denk dat die binnenkort wel vaker komt..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:43

ok:)
Gaan Lotte en Liesje ook mee?:D

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:54

weet k niet, lotte is nu op vakantie dus