Vandaag weer gewoon heel uur New Legend gereden en ging best lekker. Alleen eens leren om op mijn g*t te zitten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:Arme Joyce, ben vergeten vanmorgen te vragen naar de blauwe plek, tja het is wat met die verwende paarden (of in dit geval pony).
Ik hoorde gisteren dat er iemand naar de eerste hulp moest omdat ze een klap van een paard zou hebben gehad.
Heeft daar nog iemand iets van gehoord?
Het is nu gelukkig weer droog, heb net Womara aan de longeerlijn gehad, wat een lekker ding is dat toch, zo super braaf en goed reageren, helemaas verbaasd was ik, begin te denken dat het voor mij toch een goede gaat worden naast de tank.
S. heeft trouwens vandaag weer voor het eerst op een paard gezeten na zijn val. Tank had de eer, het was zo rustig op de manege en hij wilde er zo graag op (kon niet tot dinsdag wachten dan is het echt 8 weken geleden). Alles heel goed gegaan hij moet het nog even rustig aan doen en opbouwen maar dan is denk ik het grote leed weer geleden..
Amarie schreef:S. heeft trouwens vandaag weer voor het eerst op een paard gezeten na zijn val. Tank had de eer, het was zo rustig op de manege en hij wilde er zo graag op (kon niet tot dinsdag wachten dan is het echt 8 weken geleden). Alles heel goed gegaan hij moet het nog even rustig aan doen en opbouwen maar dan is denk ik het grote leed weer geleden..