wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneke_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 03:47

hehe,, zo moest weer ff bijlezen hoor Tong uitsteken
nou weer ff berichje uit de VS, we zijn nu weer terug in een hotel in New york. we hebben net 2 weken gecamperd en het was supervet Haha! we hebben in prachtige meren gezwommen tussen de bergen enz Haha! hihi we zijn zelfs naar de ben&jerry's fabriek geweest als iemand dat iets zegt... (heerlijkste ijs op de wereld Vingers aflikken , chocolate chip cookie dough Vork ) toen zijn we langs de kust weer terug gereden naar new york Tong uitsteken want me pa moest daar zo nodig lobster eten Vork nu zijn we dus weer hier en morgen vliegen we naar Colorado en gaan we nog een week naar een paardenranch in de bergen daar. heb daar echt superzin in!! Haha!
nou hier alles goed dus nu ff mijn reacties op alles wat er bij jullie afgespeeld heeft Knipoog :
@mandy:
hihi volgens mij heb jij nix te doen wat ik zie veel te veel berichtjes van je op bokt Knipoog maar alles goed?? ik kan niet wachten om die foto's van mij op robijn te zien Tong uitsteken en de rest van de foto's ook natuurlijk!!,.. zaten er ook nog leuke van jou en tijgeroog bij?? je bent alweer over 4 daagjes jarig!!,.. en dan ben ik er niet eens :S vind ik eigenlijk egt heel erg!! ik heb nog geneens een cadeautje voor je Gestoord wat wil je hebben??? of zal ik gewoon iets leuks van hier meenemen?? en ik hoorde nog van willen dat jullie nog naar ol en suus waren geweest,, daar was hij egt heel blij mee.. bedankt daarvoor nog. is er nog iets boeiend met we gebeurd? hoevaak ben je dr al afgeklikkerd?? Tong uitsteken ben je nog met chanel geweest. en heeft sterre nog gereden? poe poe wat heb ik tog veel vragen he?? Tong uitsteken nou ik hoor vast snel van je want je zit zoo vaak achter de computer Tong uitsteken ik zal trouwens nog een kaartje sturen maar betwijfel op hij nog optijd aankomt maja., moet nog ergens postzegels zien te vinden.. das in buitenland altijd zo ingwikkeld,,.. nou dat was het wel weer geloof ik Tong uitsteken

@Roosmarijn: gefeliciteerd met je verjaardag (lekker laat Vork ) Tong uitsteken 16 chille leeftijd lijkt me ,. hier mag je op je 16e al autorijden,, mooi halster! Knipoog zoiets krijg ik nou nooit van me broertje. maja

@Sanne: wat kl*te zeg dat je gips nog moet blijven zitten.. ik weet wel hoe graag je dr vanaf wilt... maarja. 27 aug. komt toch ook al redelijk dichtbij? en des te blijer zul je zijn als je er dan eindelijk vanaf bent tog? Clown maar ik snap dat je je op het moment behoorlijk **** voelt. sterkte igg! en als ik terug kom wil ik je zien zonder gips Clown zeg dat maar tegen je dokter Tong uitsteken (ben 28 aug. terug btw.)

@iedereen die het weet: mag ik vragen waarom o'lady weg zou moeten?? dat heb ik niet helemaal gevolg namelijk..

enne hoe doen urni en argentina het?? vind het echt jammer dat ik net wegging toen zij kwamen maja.. lopen we ook al mee in de lessen enz?

nou das was het zo ong wel geloof ik Tong uitsteken heb op die ranch wel verbinding dus dan zul je me af en toe wel zien verschijnen. zal er binnenkort ook wat fototjes op zetten dan kunnen jullie alles meebeleven Knipoog
groetjes anneke

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 08:26

_Anneke_ schreef:
@iedereen die het weet: mag ik vragen waarom o'lady weg zou moeten?? dat heb ik niet helemaal gevolg namelijk..

Ik ben ook erg benieuwd...

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 08:54

Haha anneke wat een verhaal zeg! Nauw het gaat met mij erg goed hier! beetje raar weer hoop dat jullie mooier weer hebben. Ik ben echt jarloers op je ik wil ook mee naar die paardenranche.
En jah ik ben idd al bijna jarig eindelijk van deze leeftijd af! en mijn nieuwe mobiel. ik heb hem zelf mochten uitzoeken en het is een hele mooie geworden. gewoon de duurste oook hahaha!!! Wat ik wil hebben dat is een goeie uuh!! ik heb eigelijk geen idee dat is pas erg! Ja wij zijn nog naar ol en suusje heen geweest ik ben er niet eens meer van afgevallen dat is best grappig ooh wel een keertje toen begonnen ol en suusje opeens een rees te houden en toen stopte ol en toen lag ik er naast met zijn hoofstel in mijn hand!

veder was nicky er toen nog 3 keer van ol afgevallen! ze had dikke vliegles daar. Het knalpad snappen ze nu vet goed als je er heen rijdt ze zijn dan al weer weg! haha!! dus dat moet je maar weer is een keertje mee maken! Sterre rijdt nu al weer hellemaal op ol en dat gaat super goed! alleen als ze erop gaat zitten gaat ze meteen galoperen haha! maar jah dat moet ik dan ook maar weer is tegen der zeggen dat dat nog niet mag!

En ik ben niet meer met Chanel geweest omdat die met een vriendin ging en ik met nicky!

Het is hier erg rustig op mijn verjaardag denk ik iedereen is op vakantie poeeh een kleine verjaardag!! haha maar jah dat ga ik wel weer naar ol en suusje toe zijn er tenminsten nog een paar op mijn verjaardag!!

Zie ik kan ook lange berichten schrijven haha!! ik zit erg vaak trouwens op mijn computer omdat ik me hier dood verveel!

Nauw doeiidoeii ik mis je. (heb je je mobiel niet bij je??)
Spreek je wel weer een keertje!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 09:58

Moosje schreef:
_Anneke_ schreef:

Ik ben ook erg benieuwd...

Ik kan jullie vertellen dat O'Lady blijft!!!!!!!!!!!!!! Party!! Go jij! Go jij!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:03

_Anneke_ schreef:

Lady zou mee gaan naar Canada. Denise (die leasd Lady) gaat naar Canada om daar te studeren en dan zou zij lady meenemen. Maar het geld voor de overtocht met het vliegtuig moest ze nog bij elkaar zien te krijgen. Dat heeft ze geprobeerd om bij elkaar te krijgen maar dat is dus niet gelukt. Nu blijft Lady toch in nederland. Nu zit Ingrid nog steeds met een paard waar ze niet zoveel tijd voor heeft. En ik geloof dat ze nu op zoek gaan naar een andere goede bijrijder om Denise te vervangen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:04

_Roosmarijn_ schreef:
_Anneke_ schreef:

Lady zou mee gaan naar Canada. Denise (die leasd Lady) gaat naar Canada om daar te studeren en dan zou zij lady meenemen. Maar het geld voor de overtocht met het vliegtuig moest ze nog bij elkaar zien te krijgen. Dat heeft ze geprobeerd om bij elkaar te krijgen maar dat is dus niet gelukt. Nu blijft Lady toch in nederland. Nu zit Ingrid nog steeds met een paard waar ze geen tijd voor heeft. En ik geloof dat ze nu op zoek gaan naar een andere goede bijrijder om Denise te vervangen.

En die is al gevonden! Maar ik ga nog even geen namen noemen! Ingrid gaat Lady zelf ws. ook weer doen.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:04

Hihi, sanne we waren een tegelijk een antwoord aan het typen Tong uitsteken

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:06

Haha, het is wel leuk dat lady blijft alleen wel jammer voor denise!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:11

Ik heb me profiel vernieuwd! Wat vinden jullier ervan?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:19

Je profiel is erg mooi! ik ga ook maar is weer beginnen met een leuk profiel te maken!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 12:47

Anika gaat Lady wat dagen rijden. Ingrid gaat er zelf ook weer op. Verder gaat ze veel mee met buitenritten. Per September stop ik weer met Lady (die deed ik 2 dagen in de week) maar op zich zit ze dan ook weer aardig in het werk.

Argentina is begonnen in de lessen en dat gaat goed. Ik ben ook weer gestopt met Urnie, want hij gaat binnekort ook de les in. Verder rijdt Ingrid er ook op want zij gaat hem in September starten!

Verder geen nieuws....

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:20

Haha gaat Ingrit op Urnie starten?? Wel leuk dat Argentina mee rijdt al in de lessen!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:02

mAnDyXX schreef:
Haha anneke wat een verhaal zeg! Nauw het gaat met mij erg goed hier! beetje raar weer hoop dat jullie mooier weer hebben. Ik ben echt jarloers op je ik wil ook mee naar die paardenranche.
En jah ik ben idd al bijna jarig eindelijk van deze leeftijd af! en mijn nieuwe mobiel. ik heb hem zelf mochten uitzoeken en het is een hele mooie geworden. gewoon de duurste oook hahaha!!! Wat ik wil hebben dat is een goeie uuh!! ik heb eigelijk geen idee dat is pas erg! Ja wij zijn nog naar ol en suusje heen geweest ik ben er niet eens meer van afgevallen dat is best grappig ooh wel een keertje toen begonnen ol en suusje opeens een rees te houden en toen stopte ol en toen lag ik er naast met zijn hoofstel in mijn hand!

veder was nicky er toen nog 3 keer van ol afgevallen! ze had dikke vliegles daar. Het knalpad snappen ze nu vet goed als je er heen rijdt ze zijn dan al weer weg! haha!! dus dat moet je maar weer is een keertje mee maken! Sterre rijdt nu al weer hellemaal op ol en dat gaat super goed! alleen als ze erop gaat zitten gaat ze meteen galoperen haha! maar jah dat moet ik dan ook maar weer is tegen der zeggen dat dat nog niet mag!

En ik ben niet meer met Chanel geweest omdat die met een vriendin ging en ik met nicky!

Het is hier erg rustig op mijn verjaardag denk ik iedereen is op vakantie poeeh een kleine verjaardag!! haha maar jah dat ga ik wel weer naar ol en suusje toe zijn er tenminsten nog een paar op mijn verjaardag!!

Zie ik kan ook lange berichten schrijven haha!! ik zit erg vaak trouwens op mijn computer omdat ik me hier dood verveel!

Nauw doeiidoeii ik mis je. (heb je je mobiel niet bij je??)
Spreek je wel weer een keertje!

hihi nou weet ik nog niet wat je wilt voor je verjaardag Clown maarja ik vind wel wat Tong uitsteken ik wist al dat je die nieuwe mob zou krijgen.. welke heb je nou uitgezocht dan?
mis ol en suus idd wel een beetje ..,, Tong uitsteken dikke lol is dat altijd. ik weet niet of je het al hebt meegekregen, maar de operatie van willem is goed gegaan. hij duurde wel veel langer dan ze hadden gehoopt. en ze hebben niet de hele tumor weggekregen, omdat een deel te dicht bij zijn hersenen zaten, maar omdat ze nu zijn oog hebben verwijderd is het makkerlijker om dat nog te bestralen., dus we hebben nog hoop dat de hele tumor nog weg gaat. dat je dat dus ff weet!!,,. met hem zelf gaat het geloof ik weer goed, volgens mij is hij zelfs weer aan het werk.
heb idd erg zin in die ranch Haha! mag waarsch helpen met de paardjes enz. dus ben erg benieuwd. ben dr wel al 2 keer eerder geweest maar was toen nog 9/10 en was toen nog zitten op dat paard en gaan met die banaan Tong uitsteken maar voor mensen die denken waar kletst dat mens nou weer over Tong uitsteken er staan foto' s op mijn profiel en er zit een link in mijn onderschrift naar hun site. Knipoog
owja en ik heb me mobiel wel bij me maar smsen is een beetje duur Clown dus dat doe ik dan maar niet.. heb je trouwens die haflinger nog gekregen als bijrijdpaard??
XXX misjouook!!,.
Laatst bijgewerkt door _Anneke_ op 18-08-07 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:06

maar het is toch eigenlijk ingrid's paard? geeft ze die dan zomaar mee aan een bijrijdster? Clown in canada is het trouwens wel koud in de winter hoor Tong uitsteken

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:51

Haha. Ik wist alles al van willem hoor! we hebben hem zelfs nog FF sterkte gewenst voor de operatie! en jah ze gaan hem mis ofz. nog opnieuw bestralen ofz. maar jah! je ziet mijn mobiel wel een keertje oke?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 21:29

Wij (kels en ik) zijn de hele avond met het profiel van Kelsey bezig geweest. Wat vinden jullie ervan? Nog tips?
En hebben jullie ook nog tips voor mijn (Roos) profiel?

x Roos&Kelsey

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 00:01

Haha is kelsey nu daar dan! jeetje het is gewoon 1 uur had net een feestje ben maar weg gegaan had het koud haha! ik ga morgen FF kijken naar haar profiel doeii! slaap lekker iedereen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 07:30

Nou Mandy, jij bent er zeker vroeg/laat bij haha!
Ik ga zo even het profiel van Kelsey opzoeken Roos.

Heb net weer op de manege geslapen. Moet dan altijd al op tijd op want de stal moet om 8 uur open zijn. Geen uitslapen dus hmmm....

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 09:27

Annemiek jij bent er anders ook vroeg bij hoor!! maar kelsey heeft een mooi profiel hoor roos! heb net FF gekeken wat heeft kel een lief hondje!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 13:09

Lief beestje die Max hè, tis echt een schatje!
En ja kelsey was hier gisteravond, was gezellig!

edit; kelsey heet op bokt x_kelsey_x

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:32

@Annemiek: Ik ben weer even voor het boekje bezig. Het loopt een beetje achter... Tong uitsteken Maar ik vond het wel eens tijd worden dat Urnie ook een plekje in het boek kreeg. Maar kan jij mij misschien vertellen hoe hij is met rijden enzo en op stal? Hij gaat dan wel binnenkort de lessen in maar voordat ik er dan een keer op gezeten heb... dat duurt nog een poosje. Maar jij kent hem onderhand denk al wat beter dus misschien dat jij mij kan helpen? De gegevens vraag ik maandag wel aan ingrid (tenzij jij die ook hebt?) Alvast bedankt!

En weet er toevallig ook iemand hier hoe Argentina is met rijden en op stal? Ik heb haar namelijk alleen nog maar op stal zien "staan". En foto's zijn altijd welkom! Ik wil het boekje zo snel mogelijk weer compleet en kloppend krijgen namelijk, de vakantie is al bijna weer voorbij...

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:58

Hee iedereen! Doei!
@ Sanne: Leuk dat O'Lady blijft! Wel jammer voor Denise...
@ Roosmarijn: Die gele is ook leuk! Vind je profiel erg leuk geworden! Knipoog

Ik heb gister (zaterdag) een nieuw setje gekocht (tja, ik word nog eens een setjesfreak Vork ). Het is het grijze Scapadekje en dan grijze peesjes en strijklappen van BR. Gelijk maar mee gereden, en het staat Maurits heel sjiek! Ja
Vandaag hebben we ons eerste buitenritje gemaakt! Mijn ouders waren mee op de fiets. Aangezien er geen bos in de buurt is (of je moet eerst een uur rijden) gingen we een rondje van ong. 3 kwartier over straat. (Wel in de berm, want hij heeft nu geen ijzers meer.) Hij was hartstikke braaf, zeker voor zo'n jonge! Hij keek echt zijn ogen uit, maar liep wel braaf door. Ben echt supertrots op hem!
Dus ik zit nu helemaal gelukkig te bokken... Haha!
(Ik zal binnenkort wel even een fotootje neerzetten, want mijn vader had de camera mee... Knipoog.)

Leuk dat Ingrid met Urnie gaat starten, ben benieuwd!
Groetjes! Doei, doei

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:04

Hee anandi!
Wat leuk dat je een buitenrit op hem gemaakt hebt! Super dat hij lekker braaf was.
Hihi en je begint idd echt een setjesfreak te worden, haah Knipoog .
Moet je ook maar even een foto van je setje hier neerzetten.
x Roos

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:48

leuk profiel geworden hoor kel!! Tong uitsteken die springfoto van nando is zooow sexyy Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:21

Jah ik vindt die foto van nando ook erg hip!! over een boomstam! haha!! an ben je nu trouwens al bij die paardenranch?