nou weer ff berichje uit de VS, we zijn nu weer terug in een hotel in New york. we hebben net 2 weken gecamperd en het was supervet
we hebben in prachtige meren gezwommen tussen de bergen enz
hihi we zijn zelfs naar de ben&jerry's fabriek geweest als iemand dat iets zegt... (heerlijkste ijs op de wereld
, chocolate chip cookie dough
) toen zijn we langs de kust weer terug gereden naar new york
want me pa moest daar zo nodig lobster eten
nu zijn we dus weer hier en morgen vliegen we naar Colorado en gaan we nog een week naar een paardenranch in de bergen daar. heb daar echt superzin in!!
nou hier alles goed dus nu ff mijn reacties op alles wat er bij jullie afgespeeld heeft
:@mandy:
hihi volgens mij heb jij nix te doen wat ik zie veel te veel berichtjes van je op bokt
maar alles goed?? ik kan niet wachten om die foto's van mij op robijn te zien
en de rest van de foto's ook natuurlijk!!,.. zaten er ook nog leuke van jou en tijgeroog bij?? je bent alweer over 4 daagjes jarig!!,.. en dan ben ik er niet eens :S vind ik eigenlijk egt heel erg!! ik heb nog geneens een cadeautje voor je
wat wil je hebben??? of zal ik gewoon iets leuks van hier meenemen?? en ik hoorde nog van willen dat jullie nog naar ol en suus waren geweest,, daar was hij egt heel blij mee.. bedankt daarvoor nog. is er nog iets boeiend met we gebeurd? hoevaak ben je dr al afgeklikkerd??
ben je nog met chanel geweest. en heeft sterre nog gereden? poe poe wat heb ik tog veel vragen he??
nou ik hoor vast snel van je want je zit zoo vaak achter de computer
ik zal trouwens nog een kaartje sturen maar betwijfel op hij nog optijd aankomt maja., moet nog ergens postzegels zien te vinden.. das in buitenland altijd zo ingwikkeld,,.. nou dat was het wel weer geloof ik
@Roosmarijn: gefeliciteerd met je verjaardag (lekker laat
)
16 chille leeftijd lijkt me ,. hier mag je op je 16e al autorijden,, mooi halster!
zoiets krijg ik nou nooit van me broertje. maja@Sanne: wat kl*te zeg dat je gips nog moet blijven zitten.. ik weet wel hoe graag je dr vanaf wilt... maarja. 27 aug. komt toch ook al redelijk dichtbij? en des te blijer zul je zijn als je er dan eindelijk vanaf bent tog?
maar ik snap dat je je op het moment behoorlijk **** voelt. sterkte igg! en als ik terug kom wil ik je zien zonder gips
zeg dat maar tegen je dokter
(ben 28 aug. terug btw.)@iedereen die het weet: mag ik vragen waarom o'lady weg zou moeten?? dat heb ik niet helemaal gevolg namelijk..
enne hoe doen urni en argentina het?? vind het echt jammer dat ik net wegging toen zij kwamen maja.. lopen we ook al mee in de lessen enz?
nou das was het zo ong wel geloof ik
heb op die ranch wel verbinding dus dan zul je me af en toe wel zien verschijnen. zal er binnenkort ook wat fototjes op zetten dan kunnen jullie alles meebeleven 
groetjes anneke