Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
djuno schreef:micky schreef:
............................ik van jou
kom even als vreemde eend binnengehobbeld...maar wat een mooie foto Micky!
Met zoveel gevoel mag je die andere zwarteook een hele dikke kus geven
naadje24 schreef:kinke? dat is toch die nieuwe jonge frieze merrie?
dat is wel een pittig loopgraag ding zeg
micky schreef:naadje24 schreef:kinke? dat is toch die nieuwe jonge frieze merrie?
ja dat klopt , kinke is van djuno hier op bokt geweest
naadje24 schreef:leuk vriendje......
en toch ben ik blij dat ik er geen 1 heb op het moment

naadje24 schreef:kinke? dat is toch die nieuwe jonge frieze merrie?
...ons ex-kind

micky schreef:nou ik ga ff mooie foto's maken van deze dame (kinke)
als ik ze heb gemaakt laat ik het je weten djuno!!!!!
djuno schreef:micky schreef:nou ik ga ff mooie foto's maken van deze dame (kinke)
als ik ze heb gemaakt laat ik het je weten djuno!!!!!
graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben wel een domme muts hoor...ben eigenlijk heul jaloers op jullie dat jullie haar dagelijks kunnen zien en ik niet![]()
![]()
Maar ik geloof zeker dat ze bij Johanna en haar broer erg goed op haar plek is!!! Heb alleen een vreselijk dubbel gevoel....t'is toch ons 3 jaar ons kindje geweest en grootgebracht met heeeel veel liefde.

micky schreef:Dat is echt heel begrijpenlijk ,ik zou hetzelde hebben ,ik weet zeker dat je een speciaal plekje in haar hart heb .
als je ermaar over praat dat lucht op
verder heb ik nog iets heel leuks ingedachten maar dat ga ik je nog niet verklappen dat is een verrassing!!!!!!
....wat lief van jou!!! micky schreef:naadje24 schreef:leuk vriendje......
en toch ben ik blij dat ik er geen 1 heb op het moment
he je toch een vriendje die ook bij ons reed?????
jullie deden toch samen wild rose of loop ik achter
) Maar ik heb weer behoorlijk wat moeten bijlezen.....GEZELLIE
!!!

sjorsie schreef:@ Djuno: Johanna en Wim zijn helemaal gek met Kinke dus daar hoef je je geen zorgen over te maken en in Ate heeft ze een prima maatje gevonden, maar ik snap dat je d'r mist.
en Kinke ook (die liet zich werkelijk van haar liefste kant zien en dat vertelde ons genoeg). Betere nieuwe bazen had ze niet kunnen krijgen en dat was bij ons prioriteit no. 1.