manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 15:30

Nouja, lekkr dan zo'n fout! sommige mensen moeten egt even beter leren nadenken!
Nou thirz, dan wordt jij deze winter heel erg hard denk ik (als je nu al al die keren op telt dat je in de regen hebt gereden met Nusanna.) maar er komt vast wel een keertje dat je een lekkr zonnetje op je hoofd (cap?) hebt terwijl je aan t rijden bent hoor, ooit..
ben egt zo super benieuwd naar jullie kapsels.. de nieuwe ge-re-stylede Mariek zie ik zaterdag en op jou thirz, moet ik dan nog een hele dag wachten! Tjonge.. weet niet of ik dat wel aan kan hoor Ben wel heel erg nieuwschierig naar hoe het gaat worden
Tja alida kan op sich wel mee, dit keer is t niet op een zondag. Arm kind zowat alle keren dat er indoor was terwijl zij er werkte was het op een zondag

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:45

Haha, Annemijn en ik zijn druk bezig leuke kleren uit te zoeken voor de fotoshoot van zondag...we nemen best veel mee denk ik zo Ze zien ons daar al aankomen, bepakt en bezakt!!

En nog een vraagje: we mogen met onze kids die in de kubus komen wonen een uitstapje maken. We gaan of naar de Zoo in antwerpen en daarna nog ff spelen in het pirateneiland (schijnt heel leuk te zijn?!) of we gaan naar de winterefteling. Wat zou het leukste zijn? kost echt mega-veel geld, maar dat is geen probleem aldus onze manager...ok!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 15:52

ja kan ook naar uhm.. een dierentuin gaan in mechelen (de naam moet ik zo nog ff aan m ma vragen ) dat is een dierentuin met heel veel speeltoestellen tussen de dieren. Wij zijn daar vroeger egt enorm vaak geweest! Ik vond t nooit zo boeiend om de hele dag diertjes te kijken, maar nu kon ik een aantal diertjes kijken en dan snel weer naar het volgende speeltuitje toe
Naam = planckendael
http://www.planckendael.be/content/index.asp?
de site van de dierentuin
kweenie of je ook een nieuwe idee aan mag voeren.. Maar anders zou ik naar de winterefteling gaan, is denk ik afwisselender met die kids.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:14

Hoi hoi, annemijn had je van mij gelezen over de muziek, dat je het ook even aan hannah kan vragen.........?!!!

Ja hoor thirz, ik ben ook bij de vergadering woensdag, tenzij ik het vergeet!

Ja bianz hoe ging het rijden vandaag?
Hoop dat je goed hebt kunnen galloperen.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 21:22

jup dat had ik gelezen, heb hanah ook ff een sms-je gestuurd alleen daar heeft ze nog niet op gereageerd.
als t goed is ben ik er ook woensdag.. ff kijken hoe de treinen hun werk doen, maar officieel zou ik er gwoon op tijd moeten zijn. (tja mn pa komt ook al niet, dus ik moet ook ff voor hem op letten )
wel leuk dat je ook komt! Gaan we ipv stappen met zn allen, gezellie met zn allen vergaderen! (deze zin is mede mogelijk gemaakt door ThAn: Thirza en Annemijn via msn )

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:43

oh is woensdag de vergadering...zouden jullie wat facts op bokt kunnen zetten? dan weet ik ook wat er gaat gebeuren zegmaar.
danku

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 14:51

ja is goed, doe ik! ga je de hele dag mee cis? en ach ik moet tog ook een heel boekwerk met aantekeningen maken volgens/voor mn vader dus dan kan ik dat ook wel meteen voor jou doen Zijn er nog dingen die je egt niet wil, dan kan ik dat ook meteen wel ff doorgeven aan joyce tijdens de vergadering.

enne mensen ik heb heel goed nieuws! gister heb ik nog geprobeerd om met ons programma de liedjes achter elkaar te zetten en te mixen, maar toen had ik alle stukjes netjes achter elkaar kon ik de tracks ineens niet meer branden dus vanmorgen nog een keer geprobeerd, opnieuw wat stukjes opgezocht en achter elkaar gegooit... vond ik ineens een knopje waarmee je de pauze tussen de liedjes in kon stellen. Die stond tot nog op 2 seconden, dus ik heb daar maar 0 seconden van gemaakt. Snel de CD gebrand en... het ene liedje stopt en het andere begint meteen weer! Zonder pauze ofzo! Dus: Ik Kan De Show Muziek MIXEN! Dus wie heeft de liedjes en wanneer kan ik beginnen met branden! (tja, snel snel allemaal want anders verleer ik t strax weer.. en dat zou een beetje jammer zijn )
ik zal ook ongeveer rekening proberen te houden met de galop in het midden dan.. Pff, hoop zo dat t ook lukt met de show muziek....
Owja en mn pa heeft gister de stof gehaald op de markt (de enige roze stof die er dus te krijgen was!) Het is een soort van satijnen licht/baby roze stof.. Niet egt fel dus, maar wel binnen ons budget, roze en het valt volgens mij ook nog erg mooi dat satijn.
*The Ladies In Pink!* t wordt helemaal toppie!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:43

Wauw, goed van die stof! Wil je m de 17e meenemen? Dan kan ik ff kijken welk roze truitje ik er het beste bij aan kan doen! En heel goed dat je de muziek kan mixen nu Annemijn , de cd komt eraan!

Marieke en ik vanmiddag dus naar de kapper......en ik heb nu heel kort haar Jaja, het is erg tof al zeg ik het zelf! Dus op naar de fotoshoot zondag!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 20:53

jup thirz, zal um de 17e meenemen (miss zijn t dan al wel rokjes.. je weet t nie ) Als ik t nie vergeet... Maar je zegt t nog maar een keer op msn ok? K vin je haar ook egt super thirz! ik moet het nog wel even in Real life inspecteren natuurlijk voordat ik mn volledige goedkeuring geef
haha, op naar de fotoshoot! k heb er zin in! Spannie hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 09:41

Zo, nog ff snel op bokt op de zaterdagmorgen, hihi ! Denice stuurde een smsje dat ze pas de 2e les komt.....niet dat jullie dit nog lezen, maar wilde t nog ff melden! Heb Denice teruggesmst dat ik er niet ben.

Vrijdag dus lekker weer shoppen bij Intratuin, jippie! Wanneer gaan jullie allemaal? Ik ga eerst nog ff paardrijden, dus ik ga 's middags met Marieke + onze moeders.

Nou, nu ga ik eens kijken of de kids een beetje lief zijn vandaag, doeii

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 01:29

Hoi hoi,
het is al een beetje laat.
Behalve voor degene die nu aan het stappen zijn....
Ik ga ook vrijdagmiddag om mn kerstpakket, maar ik kan maar heel even snel, want ik moet vrijdagochtend werken, en vrijdagmiddag vanaf half 4 tot 22.00 uur dus kan niet lekker op het gemakje shoppen!

Nou met mij gaat het weer wat minder, kon donderdagavond laat bijna niet meer lopen, de pijn van mn rug zit nu in mn heupen en boven benen, dus kan nu helemaal niet meer paardrijden.
Kan me ook beter ziekmelden volgens veel mensen, maar dat past helaas niet in mn schema, heb het veel te druk.
Kan iemand mij een rug en wat benen lenen???

Heej Cis, heb je nog lekker gereden vandaag?
Ik zal het morgen wel lezen bij sturm, maar ben altijd een beetje benieuwd.
Ik hoop dat ze braaf was, want vrijdag had ik ze stiekem in de buitenbak losgegooit, (mag eigenlijk niet) want er was toch niemand.
En toen ging ze bokken en racen door die bak, zo hard, dat ik maar gewoon de bak uit gegaan ben.
En zaterdag ochtend hebben we haar weer eerst losgegooit in de longeerring, tijdens uitmesten, maar toen ging ze dus ook aan de race en bok.
Dus daarna heb ik nog maar even gewandeld, in de hoop dat ze voor jou wat rustiger zou zijn.....?

Ik ga slapen, doeiii

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:58

hihi ze had er niet zo'n zin in. Ik denk dat ze zoiets had van ik heb al gewerkt vandaag. Maar het was wel leuk, eerst moest ik de bak delen met iemand die les kreeg...maar ze had een beetje relatieproblemen met dr paard dus dat was niet zo. Toen hebben we even lekker gewerkt en toen even een poosje gestapt en toen wilde ik weer verder gaan en toen kwam er een of ander kind met een jong hengstje dat volledig uit zn naad ging in de longeerbak...fijn dus. Voice vond het allemaal reuzespannend natuurlijk dus echt naar beneden gelopen heeft ze toen ook niet, er was zoveel te zien en ja dat mag je natuurlijk niet missen haha.
Ik heb lekker gereden en we moeten gewoon nog een beetje aan elkaar wennen, maar het gaat al beter.

Ik heb ook mn vijfde autorijles gehad zaterdag. Ik mocht 100! haha ik vond het vet hard en met al dat schakelen haha. Nou ik vind mezelf heel knap (samen met miljoenen andere mensen).
nou ik hoop dat jullie lol hebben op de fotoshoot nu (dat is nu toch ongeveer?) en ik wil natuurlijk wel het resultaat zien!
@Annemijn: ik heb niet echt dingen die ik absoluut niet wil (nouja ik heb niet zo'n grote behoefte om naast Tosca te lopen ofzo) en ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin om heel vroeg al op de manege te hoeven zijn..maargoed dat hoor ik wel.
Liefs Cis

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 19:03

Nou onze foto's zijn aangeland op bokt hoor; als je onder Debo zoekt bij auteurs, kun je per persoon een paar foto's van de fotosessie bekijken... Enneh... ze heeft van miss-sjaal ook de foto's geplaatst maar dan onder een andere naam... Odie! Echt heel vaag; zou ik niet blij mee zijn!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:20

Nou, wat een enerverende dag! Het was erg gaaf om de fotosessie te doen, maar de make-up was me allemaal iets te extreem, haha, was bijna onherkenbaar! Heb in ieder geval de fotograve een plezier gedaan met mn rode lippen, zwarte ogen en wild haar!
Maar toch zitten er ook hele gave foto's tussen hoor. (en niet teveel lachen als jullie ze zien he!!) Volgende keer ga ik alleen wel weer voor de naturel-look en dan foto's in de buitenlucht

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 20:55

Thirz schreef:
(en niet teveel lachen als jullie ze zien he!!) Volgende keer ga ik alleen wel weer voor de naturel-look en dan foto's in de buitenlucht

nee, idd niet te veel lachen hoor! Ben wel benieuwd naar de rest van de foto's, maarja das nog een weekje wachten...
Haha Thirz we doen gwoon met zn drieen nog een keer een natuurlije buitenlucht/bos/strand foto-shoot! haha en die plakken we dan achter deze foto's: zoek de verschillen!
ben egt zo moe en gaar.. terwijl ik vandaag alleen maar braaf op commando heb gelachen, raar dat dat zo vermoeidend kan zijn

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:09

Hahaha ik zei al: ga voor de brievenbus liggen de hele week! En tsja, ik vond de make-up ook te extreem. Maar ja, met zwart-wit en sepia is dat vast goed te verstoppen; vind die zwart-witte bij mij ook al veel minder make-uperig er uit zien. Maar was iig een leuke dag. Ben ook zeker moe!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 21:32

ik vond de make-up nie egt te extreem, vond t wel leuk voor een keer! doe eens raar met je gezicht Haha de nieuwe trend voor de kerst! Ik heb al wel besloten dat ik tog maar eens groene oogschaduw moet gaan kopen, vind ik wel een leuke combi...
Jaja ik lig dus de hele week op de deurmat! (deze week komt er vast geen goudengids of telefoonboek binnen... )

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:35

Jaja ik leefook weer, kheb een lekker weekendje center parcs achter de rug, ik heb zo veel gedaan dat ik nu helemaal super gaar ben, maarja je moet er iets voor over hebben he?! Het was echt best wel koud joh daarzo! Overdag was het steeds maar 0 graden en s nachts vroor het flink... maar we hebben echt veel lol gehad!
Ik baal best want ik heb vandaag tot heel laat les, dus kan ik niet eens even langs Shaar :S! En de laatste keer dat ik heb gereden was vrijdag. Mn bijrijdster kan ook niet meer rijden want die is eind februari uitgerekend en t gaat gewoon niet meer met dr buik... maar ze longeerd dr wel, dus dat is in ieder geval iets!
Wat balen zeg Nel dat het zo slecht gaat met je rug... misschien is het toch wel slim om eens even echt te rusten en je dus ziek te melden, maarja dat is natuurlijk niet handig... Ziek zijn past eigenlijk nooit in je schema toch?

Enneuh ik zag Annemijn vanochtend op t station in Roosendaal, dat wilde ik even melden

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:43

Die foto's van jullie zijn echt wel gaaf... alleen kan ik dr niet zo veel vinden, ik heb op www.debodesign.nl gekeken en dan naar portefolio.... maar staan ergens anders nog meer foto's?
Zet er anders eens een paar op bokt...
Trouwens Thirz, ik vind jouw foto's echt gaaf, alleen vind ik ze niet allemaal bij je passen...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:11

Jippie, heb eindelijk een keer met droog weer Nous gereden!!
Heerlijk was het om in de stilte onderaan de duinen te rijden en de frisse lucht op de snuiven!

Heb je ook met de snorkel de vissen onder water bekeken bar? En in de wild-water-baan geweest? Center Parcs is cool ! Enne, meer van onze foto's kun je bij fotofun vinden, of anders kijk je even bij zoeken onder auteur bij "Debo", dan vind je ze ook. Dat zijn alle foto's, de andere krijgen we over een tijdje op cd thuisgestuurd.

Arme Nel, je moet je niet overwerken he: ziek is ziek! (dan pas je je schema maar aan!) Voice heeft nergens problemen mee zo te lezen± bokkend door de bak, dat zijn we niet gewend van dr!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 18:08

Whieie Thirz had droog weer! Gelukkig maar.. ik was druk aan t duimen in de trein Ook een keertje fijn geen regendruppels op je gezicht, tog Thirz?
Beterschap hoor Nel! Balen zeg, en je rug was net een beetje beter... Bij thirz werkte t duimen voor droog weer, dus miss helpt als ik ook duim op een betere rug? *duim*

Ik heb ook nog wat nieuws te vertellen: *tromgeroffel* de Pink Cd is af! alle liedjes in totaal duren 7.02 minuten, das wel goed tog? niet te lang en niet te kort? Ik neem de CD woensdag wel mee dan ok?

Haha en idd bar wij hadden een meeting in roosendaal! Ik had daar ook nog een meeting met Kristel (Cis die ken jij wel van Havo 5 vorig jaar...) en met Hannah! we stonden allemaal te wachten op de internationale trein die 15 minuten vertraging had. Ach we waren nog net op tijd in de collegezaal en zo erg waren die 15 minuten nou ook weer niet, want ik heb me toppie vermaakt met het wat-te-doen-tijdens-een-vertraging-lijstje van Bianz

Thirz en Bianz? hebben jullie ook een mail gekregen van Debo? Is wel leuk dat ze de foto's nu al op wil sturen ben zo benieuwd!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:42

Yes Annemijn heeft de CD af!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga nu ff snel jullie foto's bekijken en dan naar mijn mammie........tot woensdag!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 19:53

haha niet te vroeg juichen hoor! jullie hebben de CD nog niet gehoord, dus wie weet...
Plezier bij je mammie (lees je vast nie meer, maar dat maakt niet uit )
Tot woensdag mariekje! *enne niet te hard zijn met t commentaar over onze foto's hè.. daar kunnen onze tere kinder zieltjes niet tegen *

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 15:44

uhm, slecht nieuws... Morgen moet ik tot half 5 naar school ipv tot half 3. Ik ga het dus egt niet redden om op tijd op de manege te zijn (half 7 tog?) Nouja ik kijk wel ff hoe ik het morgen ga doen allemaal dan en jullie zien me wel verschijnen op pdoes, ok?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:58

Hallo,
ik kom morgen niet op de vergadering, zouden jullie via bokt mij een beetje in kunnen lichten???
Ik zal het waarschijnlijk nog wel te horen krijgen van paardoes, maar voor de zekerheid dan.
Vorig jaar moest ik heel de dag zorgen dat de vrijwilligers met paarden op tijd in de inrijhal stonden.
Was echt een rot klus, want de vrijwilligers waren continu verdwenen.
Hoop dat ik dit jaar wat anders mag doen, maar dat zal wel niet...