Nou thirz, dan wordt jij deze winter heel erg hard denk ik (als je nu al al die keren op telt dat je in de regen hebt gereden met Nusanna.) maar er komt vast wel een keertje dat je een lekkr zonnetje op je hoofd (cap?) hebt terwijl je aan t rijden bent hoor, ooit..
ben egt zo super benieuwd naar jullie kapsels.. de nieuwe ge-re-stylede Mariek zie ik zaterdag en op jou thirz, moet ik dan nog een hele dag wachten! Tjonge.. weet niet of ik dat wel aan kan hoor
Ben wel heel erg nieuwschierig naar hoe het gaat worden 
Tja alida kan op sich wel mee, dit keer is t niet op een zondag. Arm kind zowat alle keren dat er indoor was terwijl zij er werkte was het op een zondag
Ze zien ons daar al aankomen, bepakt en bezakt!!
) dat is een dierentuin met heel veel speeltoestellen tussen de dieren. Wij zijn daar vroeger egt enorm vaak geweest! Ik vond t nooit zo boeiend om de hele dag diertjes te kijken, maar nu kon ik een aantal diertjes kijken en dan snel weer naar het volgende speeltuitje toe
)
dus vanmorgen nog een keer geprobeerd, opnieuw wat stukjes opgezocht en achter elkaar gegooit... vond ik ineens een knopje waarmee je de pauze tussen de liedjes in kon stellen. Die stond tot nog op 2 seconden, dus ik heb daar maar 0 seconden van gemaakt. Snel de CD gebrand en... het ene liedje stopt en het andere begint meteen weer! Zonder pauze ofzo!
Dus:
Jaja, het is erg tof al zeg ik het zelf! Dus op naar de fotoshoot zondag!
ben egt zo moe en gaar.. terwijl ik vandaag alleen maar braaf op commando heb gelachen, raar dat dat zo vermoeidend kan zijn
de Pink Cd is af! alle liedjes in totaal duren 7.02 minuten, das wel goed tog? niet te lang en niet te kort? Ik neem de CD woensdag wel mee dan ok?