We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:11

Fijn dat het leuk was op het fjordenpaard!

Ik heb nogsteeds zooooo'n last van m'n ribben :(

Het konijnenhok is helemaal af, was even wat werk maar Punky heeft nu een heel gaaf megahok! Ze vindt het wel best, is lekker aan het rondscharrelen door het hele hok heen. Ik heb hier en daar plukjes hooi neergelegt :)

Ohja trouwens, ik ben ooit met het gezin een weekendje naar ergens in zeeland geweest toen mijn broer zijn havo-examen net had gedaan (we gaan dan altijd het eerste weekend nadat mijn broer of ik examen heeft gedaan, een weekendje weg). Die eigenaar van het appartement waar we zaten reed zelf heel hoog in de dressuur en gaf ook les aan de echt wedstrijdgerichte dressuurruiters. Ze had ook een leuke NRPS pony waar ik het hele weekend op heb mogen rijden, ik vond hem echt super leuk! En van de week ben ik een meisje tegengekomen die hem toen vlak daarna had gekocht!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:23

:D
Dit is nu mijn konijnendorp, links was van Punky, midden van Youmy en rechts van Pucky.
Afbeelding
Nu dus het gaas er tussen uit, binnenhok er ook uit en wat lekker zit plankjes aan de muur die ook voor extra schaduw op de grond zorgen. Konijnen houden er altijd van om hoog te kunnen zitten, maar Punky's hok is eigenlijk te hoog om makkelijk op te kunnen springen. Nu dus voor haar 2 plankjes op verschillende hoogtes opgehangen zodat zij ook lekker kan zitten.
Afbeelding
Pucky dr hok :)
Afbeelding
Het geheel van Punky dr hok
Afbeelding
En nog even een foto van alleen het nieuwe gedeelte :)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 25-03-12 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:25

Mooi Ella!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:45

mooi hok ella! konijnen paradijs! zo luxe had mijn konijn het vroeger niet hoor haha!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:46

Mooi ella lekker groot!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:47

Suuskipje schreef:
Britt_Sisi schreef:
en wie hadden jullie mee ladies?

Ten eerste joen is nu heel verontwaardigd xD

Ik had zoe, marlous marije, simone maxima, lucy plu en joen only :)

Joen is toch mijn bff, dies ook een lady!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:47

leuke peerdies!

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:12

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:04

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:37

Zooo ik heb me goeie daad voor vandaag weer gedaan! Ik vond een tas in de tram en heb die braaf aan het tram meneertje gegeven en volgens hem zat er ook een laptop in. Hopelijk is de eigenaar van de tas nu zo slim om connexxion te bellen. Maar toch snap ik niet hoe je zoiets kunt vergeten!!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:04

Maximaa is leukkk <3

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:29

Hihi zei ik toch al simone! :P

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:05

x

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:40

Super mooi hok Ella!!

Zoo ik ben net ff heeeul goed bezig geweest voor school! Nu ff lunchen en dan zo paardje pesten :) en dan weer aan school, heerlijk die toetsweek en al die taken die ingeleverd moeten worden.... En marlous met een motivatie van 0,0 dus die alles lekker tot t laatst heeft uitgesteld :s ik word soms toch zoo moe van mezelf hahahahaha xD

Leuk foto topic Maren!

En ik snap best dat je iets kunt vergeten in de tram! haha daarom hou ik me spulletjes altijd vast hahahaha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 19:40

_Lucy schreef:
@ Danielle,
ja het plan was dat zaterdag een nieuw paard zou komen, en dan zouden we minoes en winnie weer terug brengen (staan een stukje verderop met hele groep bongerdpaardjes in t land)
maar dat nieuwe paard ging allemaal neit door, en de ukkies mogen nog even blijven :)

hihi Plu <3

Hoezo gaan de ukjes terug dan?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:37

xDaantjxx schreef:
_Lucy schreef:
@ Danielle,
ja het plan was dat zaterdag een nieuw paard zou komen, en dan zouden we minoes en winnie weer terug brengen (staan een stukje verderop met hele groep bongerdpaardjes in t land)
maar dat nieuwe paard ging allemaal neit door, en de ukkies mogen nog even blijven :)

hihi Plu <3

Hoezo gaan de ukjes terug dan?

de pony's staan bij faron zodat ze niet alleen staan, als er een ander paard komt, gaan ze weer naar de bongerd. we lenen ze alleen even :P

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 20:49

Ooooh okee ik snap hem!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:54

Leeuk dat jullie bij fp zijn geweest ;D !
Ella: wauw is mooi geworden

Ik heb stageweek ^^ Ben wel echt kapot en dr zitten pas 2 dagen op haha ..
Heel druk de hele tijd.. geen moment om te zitten vanaf sochtends tot savonds laat..
Dus zal van het weekend wel helemaal dood zijn

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:56

oeh dat klinkt zwaar Patries! maar is het wel leuk?
hoop voor je dat het wat rustiger word.
aan t eind van de week dood op zijn is ook niet leuk..

hoelang moet je daar stage lopen?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:03

Vandaag hebben mijn moeder en ik Ferro flink onderhanden genomen, oogjes schoongemaakt (zowaar met spons en hij was voor zijn doen best braaf!), voetjes goed natgemaakt met een spons, het trok er elke keer snel in dus zal wel droog zijn, toen het niet meer zo introk even vet dr overheen gedaan. Helemaal gerost en voor zover mogelijk al het zand er af, zijn witte voetje is weer wit, maantjes helemaal uitgekamd met cowboy magic, mijn moeder heeft zelfs zijn hele staart gedaan! Hij is te lui om zijn staart ver genoeg op te tillen als hij moet poepen :+ Dus was een rotwerkje := Hij glansde erg mooi achteraf! Al zal dat morgen wel weer heel snel weg zijn in de wei :') Maargoed, hij was heel braaf en heeft een half uur lang lekker op rust staan soezen in het zonnetje <3

@patries: aan de ene kant fijn dat je de hele dag lekker bezig bent, maar misschien iets te :') ?
@Marlous: Heerlijk he, toetsweek! Haha

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:04

haha nouja officieel heb ik geen toetsweek, alleen in de laatste week van het blok allemaal toetsen. Maar ook dat is niet het geval omdat we bedrijfsadmi al afgerond hebben, de praktijklessen hebben we al afgesloten met toetsen. en volgende week in de thema week(welke in bijna helemaal vrij heb op dus 1 toets na) heb ik nog een toets hippisch management. Deze week donderdag management project inleveren, taken fokkerij inleveren, toets over kengetallen en vrijdag toets inwendige ziekte en ook nog een taak inleveren(oh ships daar moet ik miss ook een keer naar gaan kijken xD)
Maar voor project ben ik nu zo goed als klaar, de rest is voor me groepsgenootjes, taak fokkerij is ook bijna af en me toets voor donderdag ken ik ook al een groot deel van, dus dat komt allemaal wel goed! Die toets van vrijdag ga ik denk ik herkansen xD hahaha Maar dat is ook om mezelf tijdens het leren niet in de stress te laten schieten want dan gaat t mis hahahaha dus hoe ik die maak zie ik wel maar dat ik mag herkansen maakt een boel goed, veel minder stress dr om!

Mooi dat t zo goed ging met Ferro vandaag Ella!! (en maandag natuurlijk ook!!)

Heb vandaag heeeeerlijk weer in de buitenbak gereden. Was heel leuk want de staleigenaresse (=ook oude stagebegeleidster) doet nu de orun, dus die kwam toen ik aan t rijden was zich dr even mee bemoeien(op een leuke manier) en ging dus een beetje dr lesgeven oefenen :) En ik hoop nu nog meer dat ze dr orun haalt want dan ga ik bij haar lessen! :D Was heel leuk en leerzaam! En ze vond dat ik heel netjes reed en dat Merrie dr ook n stuk leuker bij liep :D helemaal blij dus!!

Pff ik ben een beetje hyper omdat ik net weer helemaal voor project heb zitten werken!! haha nu zo blij dat het af is, enorme adrenalinekick!! xD Misschien nog maar even verder met me taak of gaan hardlopen... zou wel gezond zijn....... maar denk eigenlijk niet dat dat er nog van gaat komen. Ik gaat nog maar even naar me taak kijken en als ik me concentratie kwijt raak gewoon lekker op bed nog ff tv kijken!

Sorrysorrysorry voor het lange verhaal maar moet ff n beetje van me adrenalinekick af xD En moest jullie even t leuke nieuws van merrie vertellen :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:13

leeuk marlous, fijn dat ze kwam oefenen op jou haha!
en lekker is dat he wat afgerond hebben wat super veel werk kost en waar je als een berg tegen opziet!

ik heb slechter nieuws,
ik werd gister gebeld dat er een kat die op mijn oppaskat leek gezien was, dood langs de weg in westbroek.. ze belde savonds, ze zou vanmorgen bellen en zeggen waar precies het was welk huisnummer in de buurt was enzo, dus ik ben er vanmorgen heen gereden (die kat lag er al vanaf donderdag zei ze dus ik dacht nou het kan bijna niet anders omdat ik donderdag ook die vliegende lepel had enzo :P ) kon het niet vinden, ben 3 keer heen en weer gereden toen ik hem ineens zag.. het was niet de onze, na hem omgedraaid te hebben en 3 dubbel gecheckt wist ik zeker dat het niet Moeza was. dus ik heb de dierenarts gebeld van ik heb een dode kat gevonden kan ik deze langs brengen zodat jullie de chip kunnen lezen. dus ik die kat in een vuilnis zak doen en meegenomen op de scooter.. afgegeven bij de dierenarts..
ik dacht ik kan dat dier niet zo laten liggen, er zijn vast ook mensen naar opzoek..

maar dat die boer waarbij die voor de deur lag daar ook niet aan denkt om em even naar een dierenarts te brengen. hij lag er al vanaf donderdag hallooooo pff kan ik niet met mn hoofd bij.

maar ik reed naar de dierenarts en toen dacht ik echt dat ik onze zag lopen, Met een halsbandje (die had die niet om..) ik reed terug en toen was die weg.. ik hoop gewoon dattie binnenkort nog aan komt wandelen ;( ik zal nog eens op een kat passen..
gelukkig is die wel weg gelopen toen zij er was niet toe ik er was..

dat was mijn verhaal!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:22

:( Das naar Britt! Goed van je dat je die andere kat naar de da hebt gebracht!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:33

Wat een gedoe met die kat Britt... maar de kat was al weg toen baasje er nog was?

pff... soms snap ik er niks van dat er meer mannen nodig zijn in het onderwijs... (heb nu een mannelijke duo-collega... en echt ... ik wissel hem zo in voor 10 vrouwen)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:39

Das naar Eefje!!

Oke nu ben ik toch wel moe xD hahaha toch nog even aan me kengetallentoets geleerd :) Maar nu gaat ik me lakker klaarmaken om me bedje in te gaan :)

Weltrusdtenn