Wij waren vanmorgen op stal....was niet grappig zo heet. Freya stond te zweten op het land en tja....Amaye te eten . We hebben niks gedaan met ze. Verder even de honden laten zwemmen en wij daarna de tuin in met onze voeten in de vijver. Dat is echt heerlijk...vijver ligt in de schaduw en daar was het uit te houden.
@Nicam. Zag de foto en filmpje op Facebook ja. Heerlijk zo'n vijver. Wie weet als ik ooit een tuin heb...
Dit weekend ook niks gedaan met Fa. Veels te heet. Gisteren om 18.00 uur stond hij te zweten in zijn stal. Alleen afgesponsd dus. Vandaag was ik er om 16.00 uur toen de paarden binnenkwamen. Hij zweette toen nog niet, wel lekker afgesponsd en verder niks. Morgen wordt het gelukkig weer een beetje betere temperatuur. Kan je tenminste ook nog wat doen.
Nicam
Geplaatst: 19-08-12 23:52
Ik kwam er vandaag eindelijk achter dat dat gewoon kon . Voorheen een afwasteiltje...nogal stom als je zo'n vijver hebt. Morgen is het ook nog warm hoor....oke...iets koeler dan vandaag
taverno
Geplaatst: 20-08-12 06:38
Leven de vissen nog Nicolette?
Het was gisteravond verschrikkelijk om te werken,ik was blij dat het even ging regenen,dacht dat het wel ging afkoelen.
Goedemiddag In die vijver zitten geen vissen...alleen kikkers en die leven nog Ik kan me voorstellen dat het gisteren niet fijn was om te werken....pffff...koelde helemaal niet af. Ik heb de hele nacht ook slecht geslapen...warm, muggen die zoemen ...dus ik sliep toen de wekker afging
Inderdaad niet om te werken en zulk weer, lekker warm met instappen in zon vliegtuig! Nog 2 dagen en dan ons weekend, heb er zo ontzettend veel zin in!
nikkielvis
Geplaatst: 21-08-12 09:33
Goeienmorgen
Xantha
Geplaatst: 21-08-12 09:41
Mogge, vandaag wordt Mike (mijn zoon) al weer 16, ik word oud
Ik heb ook super veel zin in het weekendje! Vanavond een ritje maken naar de Vlietlanden en dan zijn we er klaar voor. Ben wel blij dat het aankomend weekend niet zo heet wordt als afgelopen weekend.
Super ritje naar de Vlietlanden gemaakt vanavond. We waren met z'n 5-en, Ilvy, Isaura, Angela, Ellen en ik. Fa vond het erg leuk, was lekker wakker en binnen de kortste keren bezweet. Lag er nog bijna naast. Op het laatste dijkje gingen we nog even in de galop. Op het bankje naast het ruiterpad zat een man met een hondje. Normaal vindt Fa dit niet zo spannend, nu week hij ineens uit, bijna de greppel in, moest hem snel terugsturen, maar was mijn evenwicht een beetje kwijt. Gelukkig kon ik mezelf weer recht op het zadel terugkrijgen. En toen galoppeerden we weer vrolijk door.
goedemiddag! Ik ben weer terug van vakantie Heel veel plezier voor de mensen die eropuit gaan dit weekend
taverno
Geplaatst: 22-08-12 19:52
Waar was je heen Connectant?
Ha,ha,ik heb Falia wel meer zo`n rare actie zien maken.Toen bleef je ook maar net zitten.
Vandaag een ritje buytenpark gemaakt,komen we terug zijn ze precies naast een rooster een grote mast aan het neerzetten,aan de andere kant stond een auto met een generator er achter die veel herrie maakten. gelukkig stopten ze even toen we er langs moesten.Paardjes gingen er braaf langs. Ze waren een route aan het uitzetten voor een vossenjacht met auto`s.
Het is fijn als paarden zo betrouwbaar zijn! want je ziet maar wat een gekke dingen je soms tegenkomt ik was naar Italië, we hebben met de auto een grote rondreis gemaakt we zijn bijna 4 weken weggeweest en hebben 5000km gereden
5000 km en ik maar mezelf druk maken om maximaal 2000km ( we gaan over een week naar Frankrijk). Wel gaaf om 4 weken rond te toeren zeg....
nikkielvis
Geplaatst: 23-08-12 07:49
Goeienmorgen
Gister zijn Elvis en ik voor het eerst helemaal alleen op pad geweest met de trailer. We hadden met twee meiden en hun paarden afgesproken voor een trainingsrit in de veluwe. Elvis stond er na een kleine 10 minuten op (echt kleine 10 minuten) Heerlijk gereden en meneer had er veel zin in. Zijn draftempo lag op een gegeven moment zo hoog dat ik niet meer kon lichtrijden. Heerlijk genoten van de omgeving. Man o man wat is het daar mooi. Toen weer op naar huis en meneer had nog energie over om samen met mij naar het land te rennen. Wat een top dag