En btw, ik had ook 2 ringen gekregen voor mijn verjaardag. Ben er ook nog steeds erg blij mee
Ik had eerst altijd 3 zilveren ringen, maar die heb ik laten liggen in de gymzaal vorig jaar, en natuurlijk nooit meer teruggekregen Dus nu ben ik heel blij met deze 2 nieuwe zilveren ringen!
pfoe dat is wel erg poedersuiker zeg Doriet, en ja niet zo slim maarja kan gebeuren. Jammer dat er zulke mensen zijn die het dan niet inleveren bij de receptie ofzo...
Tsja, dat was vorig jaar, we moesten naar het VMBO gebouw, want we gingen klimmen op zo'n klimwand, en ja, daar moesten ringen af. Ik had ze neergelegd op het uiteinde van een bank. En nooooit meer terug gezien. Als leraren het zien leggen ze het altijd wel op een bepaalde plek neer/bij de receptie, maar die vmbo scholieren dus blijkbaar niet.. Zovaaaak bij de receptie etc langsgeweest, maar nee
Caitlin, gefeliciteeeeeerd ! die ring is echt supermooi.
hahaha bij ons 3e uur was echt grappig. wij hebben 7 lwh uren in de week (leerwerkhuis = soort huiswerkuur voor mavo) en het 3e hadden we lwh en iedereen kreeg een kleurplaat en iedereen vol enthiousiasme die kleurplaat inkleuren en die mochten we in de schoen doen dus we krijken maandag cadeau'tje in de schoen haha.
maar hoe zit het trouwens met het boeken voor jt? Ik vul meestal gwn een formulier in met de week waarin ik ga, later kun je stal dan mailen bij wie je wilt, of je vult het op het formulier in. (:
oke ik moet vandaag dus m'n sinterklaarcadeau's inpakken voor m'n ouders, en nu ben ik gedichten aan het maken, pfff moeilijk om gedichten te bedenken. ;p
Gister best fijn gereden Mocht op Olivia, aan het begin ging het allemaal niet zo soepel maar daarna werd ze wel fijner We gingen schouderbinnenwaards oefenen en dressuurproefjes. Maar wel lekker gereden dus =]