Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Hey Lin! Hoe is het eigenlijk met je Spaanse pleegkinderen?
Serada schreef:Twinklebel schreef:Hey Lin! Hoe is het eigenlijk met je Spaanse pleegkinderen?
Tja, door mijn scriptie en het gedoe met Dave ben ik veel te weinig geweest. Ik hoop heel gauw wat meer tijd te hebben en er lekker even langs te gaan. Brownie had was door het hek gegaan en heeft een fikse wond opgelopen maar het gaat alweer een stuk beter. Met de andere mannen gaat het uitstekend. Volgende week toch even een bezoekje inplannen...
Twinklebel schreef:Serada schreef:Thanks Fem, ja ben ook erg blij met mijn grote bink hoor. Volgende week woensdag weer een zadelpassessie dus ik hoop weer wat verder te komen. Kunnen we gauw lekker gaan rijden. Sta je een beetje naar je zin op stal het Einde?
Komt Peter woensdag?
Serada schreef:We kunnen trouwens anders woensdag wel even bij de Spaanse jongens langs gaan. Ik moet mijn scriptie namelijk maandag inleveren dus kan ik toch nog even niks doen. Heb je dan nog vakantie?
Twinklebel schreef:Serada schreef:We kunnen trouwens anders woensdag wel even bij de Spaanse jongens langs gaan. Ik moet mijn scriptie namelijk maandag inleveren dus kan ik toch nog even niks doen. Heb je dan nog vakantie?
Ja, ik heb nog heel de week vakantie! Lijkt me leuk, spreken we nog wel af hoe laat, zou ook nog met Jolan een buitenritje doen, als Vien gewoon een bit in mag. Hoe laat komt Peter?
Serada schreef:Jee Fiek, ga je helemaal sportief worden? Doe je dat wel vaker, kanoën?
, met mijn vader en zus. Zus peddelt mij er dik uit, ik gelukkig paps ook
. Maar is altijd wel een gezellig dagje, paps vind het helemaal geweldig zo met zijn meiden op stap, en zelf vind ik het ook best leuk. Alleen niet als het plensregent, dan krijg je het zo snel koud.....