Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
denken jullie dat dat uit maakt voor inrijden, want kwa gewicht moet ze me kunnen dragen. Volgens de eigenares (heb er ff opgezeten) kan het wel zolang ik het opbouw, wat denken jullie?? 
Romana01 schreef:Ik had een vraagje, de eigenares heeft gevraagt of ik Esprit wil in rijden... Maar ik ben dus te grootdenken jullie dat dat uit maakt voor inrijden, want kwa gewicht moet ze me kunnen dragen. Volgens de eigenares (heb er ff opgezeten) kan het wel zolang ik het opbouw, wat denken jullie??
gina2003 schreef:Weet niet of het verstandig is, ze moet er wel een goede ervaring aan overhouden natuurlijk.
). Ben zo veel mogelijk bezig met wat spieren kweken doormiddel van Vrijheidsdressuur, springen en wandelen
. Het gaat dus echt alleen om de hulpen, zodat de eigenares dochter er straks 'echt' op kan rijden.. Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:Ik had een vraagje, de eigenares heeft gevraagt of ik Esprit wil in rijden... Maar ik ben dus te grootdenken jullie dat dat uit maakt voor inrijden, want kwa gewicht moet ze me kunnen dragen. Volgens de eigenares (heb er ff opgezeten) kan het wel zolang ik het opbouw, wat denken jullie??
Show eens een foto van esprietje? Als je zelf niet heel zwaar bent zou het niet heel erg
uit maken, dan is het meer voor het plaatje dat het niet mooi is.