Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:59

Nou Liquita, dat is inderdaad een hele commotie zo laat op de avond.

Wij hebben ooit ook zoiets gehad. Wij waren aan het verhuizen, en hoorde beneden ons (woonde nog in amsterdam) ook een hoop gerommel. En zeiden nog tegen elkaar: "die zijn zeker ook aan het verhuizen".
Tja, dat waren dus ook inbrekers die liepen met dozen de trappen af !!!!
Maar aangezien wij de onderburen niet kende, zeiden we elkaar gewoon gedag :P

LIQUITA

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 18:00

Hahaha...dat is ook wat := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 18:05

Vandaag toch maar niet gereden. We waren zo lekker bezig met de slaapkamer. Behangen is klaar, en hebben we een nieuwe rolgordijn en gewone gordijnen opgehangen (de kleur van de "oude" paste niet bij het nieuwe behang). Nu wachten op de nieuwe bedombouw, nachtkastjes en dressoir. Komt helaas pas over 3 weken ofzo...

Ben nu dus wel weer ff klaar voor vandaag. Het plan ligt nu voor dinsdag om even te gaan rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 18:13

LIQUITA schreef:
Vandaag toch maar niet gereden. We waren zo lekker bezig met de slaapkamer. Behangen is klaar, en hebben we een nieuwe rolgordijn en gewone gordijnen opgehangen (de kleur van de "oude" paste niet bij het nieuwe behang). Nu wachten op de nieuwe bedombouw, nachtkastjes en dressoir. Komt helaas pas over 3 weken ofzo...

Ben nu dus wel weer ff klaar voor vandaag. Het plan ligt nu voor dinsdag om even te gaan rijden.

Dit bed met nachtkastjes hebben we gekocht

Afbeelding

en dit dressoir-tje

Afbeelding

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:16

LIQUITA schreef:

Gezellig.als ik dat lees wil ik ook een nieuw bed moet ook wel eens een keer naar ff geen centen :D Leuk zo ff in de weer nieuwe accessoirres of niet :D Nou ik wel altijd hoor hahahha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 18:24

Ja...nieuwe accessoires komen er ook, en wat nieuwe dingen voor aan de muur. Maar ik wacht nog even tot de meubels er zijn.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:33

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Afbeelding

en dit dressoir-tje

Afbeelding

ziet er mooi uit peet!!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:35

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Afbeelding

en dit dressoir-tje

Afbeelding

mooi hoor jullie nieuwe slaaprooom

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:36

LIQUITA schreef:

hahahaha, had ik niet gedacht, je was er vrijdag zo aan toe ! maar beter hoor, niet te hard van stapel lopen! langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaam opbouwen!!!!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:36

ga ff spelletje rummiekuppen met de meiden

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:37

mntj schreef:
wat een but klus. ben met de kleding bezig voor de kur.
zit al 2uur achter de naaimachine en een ding is nu af.
last van mn rug en giga zagereinig. ble...

laat ze het lekker zelf maken !!! hahahahahaha, geintje!!!!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:37

ATE schreef:
ga ff spelletje rummiekuppen met de meiden

gezellie!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:39

xan schreef:
Vanmiddag hebben we Fay, veulen van Minneke, naar Stal Nieuwland gebracht. Uiteraard wilde ze eerst de trialer niet in (wat natuurlijk te begrijpen is). Maar met hulp van velen is het toch gelukt.
Tytje ging als een echte trailerlader aan het werk.
Inge kan geweldig schuddelen met een bak met voer.
Saskia en ik hebben beide vanaf de achterkant Fay tegengehouden.

En toen....... na even flink gepoept te hebben. liep ze er zo in.
Gelukkig niet gesteigerd, er niet ingesprongen niets, heel gewoon dus.

Op het erf bij Sylvia liep ze er eigenlijk heel netjes achterwaarts weer af.
Even wennen bij haar nwe stal met nog 2 andere merries en in de stal ernaast 2 hengstjes.
Volgens mij ging het allemaal heel goed.

wat fijn voor cindy dat het goed gegaan is!
is de droes daar helemaal weg???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:41

het wandelen met dit weer wordt er niet gemakkelijker op met mavantos. erf is spek glad. en nog geen zout te bekennen. morgen ochtend eerst maar een zak strooizout voor mezelf halen. kan hem toch moeilijk hele winter op stal laten staan.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:45

Mooi hoor Peet,laat je foto zien als het allemaal klaar is?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 19:27

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

hahahaha, had ik niet gedacht, je was er vrijdag zo aan toe ! maar beter hoor, niet te hard van stapel lopen! langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaam opbouwen!!!!!!

Ben er nog aan toe :j :j :j :j . Heb er echt zin in!!! Maar had vandaag even wat te veel gedaan, dus leek het me verstandiger om het maar te verschuiven

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 19:30

_sandra schreef:
het wandelen met dit weer wordt er niet gemakkelijker op met mavantos. erf is spek glad. en nog geen zout te bekennen. morgen ochtend eerst maar een zak strooizout voor mezelf halen. kan hem toch moeilijk hele winter op stal laten staan.

Nancy had vanmorgen Grardus gebeld, en er bleek nog wel zout te zijn. En...er is zout besteld (als het goed is, hahaha).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 19:36

Nicole1995 schreef:

Natuurlijk, het duurt alleen nog even voor de meubels er zijn.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:38

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Wij hadden vanavond weer wat. Hoorde rond een uur of 8 geboor en getimmer bij de buren in de tuin. Eerder toen Erik de honden aan het uitlaten was, hoorde ik dat ook al. We keken elkaar aan, zo van wie gaat er nu klussen in de tuin. Ik zei voor de grap dat er misschien wel werd ingebroken. Hahaha...op dit tijdstip, zei Erik. Toch ging ik even boven uit het raam kijken. Ik zag de buurman keihard aan z'n deur trekken die op dat moment open ging. Erik zag hem beneden met een breekijzer lopen. Ik zag vanuit het slaapkamer raam dat de buurman een verlengsnoer van uit de schuur had neer gelegd voor de boormachine. Na ja....de buurman was vast z'n sleutels verloren of vergeten.

Nu we net naar bed willen gaan zien we dat er politie voor de deur staat. Hmmm...toch wel een beetje vreemd. Erik er maar naar toe. Blijkt dus dat de buren uit elkaar zijn en dat de buurman dus inderdaad aan het inbreken was. Buurjongen zei dat we meteen de politie hadden moeten bellen. de politie begreep wel dat we dat niet hadden gedaan. Buurjongen zei ook dat hij eigenlijk ons op de hoogte had moeten brengen. Maar z'n vermoede dat het z'n vader was geweest werd nu wel bevestigd.
Ze zijn nu de boel aan het dicht timmeren.
We stonden toch wel ff raar te kijken hoor.
tsjonge, ja als je dat niet weet...kun je toch moeilijk actie gaan ondernemen. He buurman aan het inbreken in je eigen huis. Ja buurvrouw ik heb mijn sleutels vergeten mee te nemen, oh Erik helpt je wel even. Zijn jullie nog mede schuldig ook....
Had mijn tekst er gewoon midden in gezet..... weer beschuitbussentijd

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:40

xan schreef:
Nou Liquita, dat is inderdaad een hele commotie zo laat op de avond.

Wij hebben ooit ook zoiets gehad. Wij waren aan het verhuizen, en hoorde beneden ons (woonde nog in amsterdam) ook een hoop gerommel. En zeiden nog tegen elkaar: "die zijn zeker ook aan het verhuizen".
Tja, dat waren dus ook inbrekers die liepen met dozen de trappen af !!!!
Maar aangezien wij de onderburen niet kende, zeiden we elkaar gewoon gedag :P

en nog geholpen ook met spullen naar beneden sjouwen voor de zogenaamde onderburen????!!!!?????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:43

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

Natuurlijk, het duurt alleen nog even voor de meubels er zijn.

jammer dat je dan nog een poos moet wachten, wel leuk hoor om te vernieuwen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:48

xan schreef:
winnitou schreef:
gezelli, en dan samen de kranten en internet doorspitten naar vacatures.....

Nou..... ff nog niet. :D
Ik weet dat het een luxe positie is, maar ik ga niet direct door naar een andere baan.
En ik denk ook niet dat ik ga schrijven op vacatures, vind via het uitzendburo aan werk komen
een hele fijne manier.
En tegen de tijd dat ik er weer zin in heb, ga ik proberen via netwerken werk te vinden via (uiteraard)
mijn eigen bedrijf als ZZP-er.

en dan staat er net de baan van je dromen...... laat je die dan schieten?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:05

Goedenavond allemaal!

Ben al een poosje op Bokt, maar zoals gebruikelijk moest ik weer een flink aantal bladzijden terug lezen! Volgens mij vanaf bladzijde 61???? Hoe dan ook, ik ben weer helemaal bij! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:05

@ Hackie: Ik kan het T-shirt voor je bestellen hoor! Ik zal je wel even PB-en hoe of wat! ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 21:28

winnitou schreef:
tsjonge, ja als je dat niet weet...kun je toch moeilijk actie gaan ondernemen. He buurman aan het inbreken in je eigen huis. Ja buurvrouw ik heb mijn sleutels vergeten mee te nemen, oh Erik helpt je wel even. Zijn jullie nog mede schuldig ook....

Hahahaha...dat zou wel een giller zijn geweest := .

Maar het was gewoon zijn eerste reactie, daarna begreep hij het wel.