Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Zat dr anderhalf uur op maar toen liet ie eindelijk los. Denk maar niet dat ik eerder opgeef, hij mag niet het idee krijgen dat ie zn zin krijgt
.
Ik ben komende week ook in principe vrij. Alleen presentatie op vrijdag. En de week erna ook vrij
En ook zeker heeel fijn dat Major nu de goede kant weer uit gaat en morgen van de medicatie af mag. Mag je daarna weer gaan opbouwen qua beweging (als ook het weer het toelaat)?
).
zal hij wel niet lekker vinden...
). Als ze dat nu even eerder besloten hadden en de deelnemers een sms hadden gestuurd, ik kijk niet altijd meer op mn mail 's avonds.... Gelukkig dat iemand in een topic op bokt het wel gezien had anders hadden Arjan en ik daar gestaan (want die wist het ook niet....). Lindy ook niet maar die moest twaalf uur dus die hadden we dan nog kunnen seinen
.
Laatste foto is leuk!
.
. Het was erg mooi vandaag Jock en ik hebben ook genoten van een heerlijke wandeling ik vond het wel jammer dat ik mijn camera niet bij me had zo'n wit strand is toch wel apart! Wachten tot volgend jaar maar want voor dit jaar bestel ik geen sneeuw!!
. Ik baal elke maandag weer dat ik niet met mn spiegelreflex op stap ben gegaan, maar heb daar nooit tijd voor
.