Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb vanmiddag mijn eerste gesprek met mijn afstudeerbegeleider... spannend...

johnvt schreef:Even over de schuil plekken in het land.
Ik ga er alles aan doen om dit te realiseren voor ieder stuk land in overleg met een aannemer.
We proberen op korte termijn dit voor elkaar te krijgen om onze lieve paardjes wat schaduw te geven tijdens de warme dagen in deze onze moeilijke tijd.
Lala_Laura schreef:johnvt schreef:Even over de schuil plekken in het land.
Ik ga er alles aan doen om dit te realiseren voor ieder stuk land in overleg met een aannemer.
We proberen op korte termijn dit voor elkaar te krijgen om onze lieve paardjes wat schaduw te geven tijdens de warme dagen in deze onze moeilijke tijd.
John je verdient een pluim na wat je allemaal mee maakt![]()
![]()

Lala_Laura schreef:Vind het alleen wel jammer dat het op zo'n laat tijdstip is.

)
heb geen flauw idee hoe ik moet rijden in schipluiden
hihihi.. Lala_Laura schreef:johnvt schreef:Even over de schuil plekken in het land.
John je verdient een pluim na wat je allemaal mee maakt![]()
![]()
Jetta schreef:Voor wie het nog niet weet:
Kom vanavond allemaal naar de Dorpshoeve op de Keenenburgweg in Schipluiden. Start van de bijeenkomst: 21.15 uur.
Daar horen we meer over het onderzoek en de gevolgen voor iedereen.

hebben wat ideetjes gegeven en we willen allemaal graag helpen !!