Zoo ik ga zo naar de diploma uitreiking van me zusje en daarna eten bij de pizzeria, lekker me collega's pesten
eh ik heb mamma mia volgens mij nog nooit gezien..... hahahaxDLinda dr iphone ken denk ik geen 2 dingen tegelijk daarom zit ze alleen op bokt
EllaBellaah schreef:eh ik heb mamma mia volgens mij nog nooit gezien..... hahahaxDLinda dr iphone ken denk ik geen 2 dingen tegelijk daarom zit ze alleen op bokt AH ALS WE DAN VOLGENDE KEER MET ZN ALLEN MEETEN GAAN WE EM KIJKEN je mist een stuk in je opvoeding kind!
jammer nancy Whahah ik heb m thuis op dvd(mamma mie) KEN JE M ECHT NIET ELLA??? Dan heb je echt wat gemist
Ja volgens mij moet ik me nu heel hard gaan schamenxD Of niet... ? Ik weet niet zeker of ik hem wel of niet gezien heb... Volgens mij niet... (A)
ik ben vorige week woensdag naar de nederlandse musical van mama mia geweest en aanstaande woensdag ga ik naar all shook up/ love me tender ^^
Leuks suus Ik ben idd ook naar mamma mia de musical geweest, met linda tijd terug Ja hoor britt whahha moet ik m wel eerst zoeken xD
Ik zat niet op msn omdat we al bijna weg gingen en ik alleen bokt ff ging checken! We zitten nu op de school van Elis, de diploma's worden nu getekend en het is WARM hier, ik plak helemaal bah!!