Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:ja maar nicole bij veldt is het altijd makkelijk geweest en dat verander je niet zo maar ff en je kan niet verwachten dat het pers de hele dag alleen maar kijkt wat iemand verkeerd doet
ik zit er zelf niet mee om iemand aan te spreken ook al krijg ik dan soms boze gezichten
xan schreef:No gaat uiteraard mee, en voor de rest huren we daar paarden.
Ze doen daar niet zo raar over "vreemde" paarden met hun paarden mee te laten gaan.
En ze hebben daar gewoon superbrave en leuke paarden.
Want Joline en dat vriendinnetje hebben natuurlijk wel hun beperkingen, en het moet
wel veilig blijven.
Maar in de bak, mag iedereen om beurten op NoNo hoor
_sandra schreef:zullen wij als bij baantje de wacht gaan houden op veldt ate??? zie het voor me! lijkt me wel wat! whahahahahaha. en als we moeten plassen nemen liquita en xan het over. en mntj en nicole doen de weekenden! hahahahaha
Nicole1995 schreef:ATE schreef:ja maar nicole bij veldt is het altijd makkelijk geweest en dat verander je niet zo maar ff en je kan niet verwachten dat het pers de hele dag alleen maar kijkt wat iemand verkeerd doet
ik zit er zelf niet mee om iemand aan te spreken ook al krijg ik dan soms boze gezichten
Ik wil er ook verder geen punt van maken hoor,ik sta er met veel plezier.Maar het lijkt me heel erg vervelend als je ruzie krijgt op zo`n manier als Liquita,terwijl je alleen goed probeerd te doen.Dan vraag ik me wel af,is dit nodig dat een pensioner dit moet opknappen,Er is natuurlijk wel meteen gehandeld dat ze het hoorde maar toch.Ik zelf zo toch na zo`n ruzie ff een knoop in me maag hebben maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Verder sta ik er heerlijk en hebben we het er heel erg naar onze zin,en neem ik inderdaad sommige dingen voor lief mede omdat ik weet dat het zo is.
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:zullen wij als bij baantje de wacht gaan houden op veldt ate??? zie het voor me! lijkt me wel wat! whahahahahaha. en als we moeten plassen nemen liquita en xan het over. en mntj en nicole doen de weekenden! hahahahaha
neem ik wel mijn karwats mee![]()
![]()

xan schreef:_sandra schreef:zullen wij als bij baantje de wacht gaan houden op veldt ate??? zie het voor me! lijkt me wel wat! whahahahahaha. en als we moeten plassen nemen liquita en xan het over. en mntj en nicole doen de weekenden! hahahahaha
hihihihi ik neem het wel vaker van je over als je moet plassen
ATE schreef:ach die meid waar liquita woorden mee had was een beetje gek hoor
dus die heeft aan zelf te danken dat ze weg is gestuurd wand je moet bij gradus ver gaan hoor wil ie dat doen
LIQUITA schreef:ATE schreef:ach die meid waar liquita woorden mee had was een beetje gek hoor
dus die heeft aan zelf te danken dat ze weg is gestuurd wand je moet bij gradus ver gaan hoor wil ie dat doen
Maar het gaat ook niet om haar. Je probeerd inderdaad goed te doen, en dan krijg je dat en dan blijkt het later ook nog voor nisk te zijn geweest.
xan schreef:_sandra schreef:vanmorgen trouwens heele leuke les gehad bij tamara!!! heb oefeningen met mav gedaan waarvan ik nog niet wist dat hij ze kon. en mijn galopje was ook best aardig!
Lekker joh.
ik wil ook zo graag weer eens lekker rijden
ATE schreef:_sandra schreef:vanmorgen trouwens heele leuke les gehad bij tamara!!! heb oefeningen met mav gedaan waarvan ik nog niet wist dat hij ze kon. en mijn galopje was ook best aardig!
ik heb ook lekker gereden vanmorgen