Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Phylos schreef:Arielle_ schreef:Maar is er iemand die mij kan vertellen of die 100,- verschil tussen allround paarden en M/Z dressuur paarden het ook echt waard is?
phoe scheelt dat 100 euro!! jeetje dat vind ik wel veel hoor!..(ik wil zelf ook het liefst naar de M/Z week)
Arielle_ schreef:_Pasja_ schreef:Wat vind je precies tegenvallen aan de dressuurlessen? (dan weet ik waar ik aan toe ben van de zomer)
Gewoon weinig nieuws geleerd.
Heb zeker afgelopen jaar maar een beetje rondgereden, maar er werd me eigenlijk niets boeiends verteld.
Was overigens niet voor iedereen zo hoor, sommige vonden dat er wel prima les werd gegeven, maar ik ben nou wel op een niveau dat ik van iets hogere mensen les wil hebben.
fienaaa schreef:1x springen en 1x cross, verder alleen dressuur hmm... Wie weet wat je bij sgw doet? Meer springen ook?
Succubi schreef:Ja, dat snap ik.
Maar ze hadden een pagina waar een kleine beschrijving van de weken op stonden, die kan ik dus nergens meer vinden