_sandra schreef:ben benieuwd waar ze op manege alle nieuwe paardjes gaan neerzetten. als first komt zijn er volgens mij geen stallen meer over!
Volgens Grardus gaan er ook weer een paar weg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Vandaag weer bij Liquita geweest en ze stond er weer heerlijk bij. Ging nu weer met een goed gevoel weg. Vorige week zag Liquita toch een beetje dunner, maar dat was weer lekker bij getrokken. Ik had haar even van het land gehaald, maar mevrouw wilde maar wat graag weer terug. Toen ze op het land kwam wilde ze meteen water drinken, maar er stond al een paard te drinken. Liquita liet onder zachte dwang even weten dat het nu haar beurt was. Toen ik dat zag, wist ik zeker dat het goed was. ZO herkende ik Liquita weer helemaal
.
Liquita bij het water drinken.
LIQUITA schreef:Maar weet natuurlijk niet wanneer???_sandra schreef:ben benieuwd waar ze op manege alle nieuwe paardjes gaan neerzetten. als first komt zijn er volgens mij geen stallen meer over!
Volgens Grardus gaan er ook weer een paar weg.
Nicole1995 schreef:ATE schreef:hoef kontrol ben ff wezen google je word er niet vrolijk van
Dat had ik ook al gelezen,daarom begreep ik het niet helemaal vanmorgen dat de DA er zo luchtig over deed.Wacht de foto`s maar af.