meelen schreef:Hoelaat gaan jullie vertrekken morgen?
I.i.g. voor iedereen die naar Kootwijk gaat..........
Wij gaan lekker naar........
Thanks Meelen, wij vertrekken maandag rond 11:00 uur.
Voor jullie ook heel veel plezier bij de Golder Earring
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:DE WEERSVERWACHTINGEN OP DE VELUWE:
Datum ________ Min Max ___Wind__ Neerslag _ Zon
Maandag 27/04 __ 9 °c 18 °c _ 3 Z ___ 55 % 40 %
Dinsdag 28/04 ___ 8 °c 15 °c _ 3 NW _ 80 % 10 %
Woensdag 29/04 _ 9 °c 16 °c _ 2 W __ 50 % 30 %
Donderdag 30/04 _ 8 °c 16 °c _ 2 W __ 55 % 20 %

LIQUITA schreef:YEAH.....ik mag Uzzi meenemen en ik ga het nog doen ook. Ik vind het zo geweldig lief van Sandra. Ik heb vandaag even op haar gereden en ze was super braaf en ze zit heerlijk. Morgen ga ik weer even rijden. Ik vind het best spannend maar ik ben wel heel erg blij

meelen schreef:Ik zit te wachten ot Ron klaar is met douchen, dan kan ik.
Ik ga altijd het liefste als laatste, anders voel ik mij zo opgejaagdhahaha. Dan nog even optutten en dan gaan we naar Incognito voor een bakkie leut. En dan naar de Golden Earring. Heb er zin an
LIQUITA schreef:YEAH.....ik mag Uzzi meenemen en ik ga het nog doen ook. Ik vind het zo geweldig lief van Sandra. Ik heb vandaag even op haar gereden en ze was super braaf en ze zit heerlijk. Morgen ga ik weer even rijden. Ik vind het best spannend maar ik ben wel heel erg blij

ATE schreef:meelen schreef:Ik zit te wachten ot Ron klaar is met douchen, dan kan ik.
Ik ga altijd het liefste als laatste, anders voel ik mij zo opgejaagdhahaha. Dan nog even optutten en dan gaan we naar Incognito voor een bakkie leut. En dan naar de Golden Earring. Heb er zin an
veel plezier meelen en incognito en natuurlijk ook ron
ATE schreef:We mogen de trailer van Maaike lenen, en Sandra v. Coen gaat ook een trailer trekkenLIQUITA schreef:YEAH.....ik mag Uzzi meenemen en ik ga het nog doen ook. Ik vind het zo geweldig lief van Sandra. Ik heb vandaag even op haar gereden en ze was super braaf en ze zit heerlijk. Morgen ga ik weer even rijden. Ik vind het best spannend maar ik ben wel heel erg blij
hahahahah geweldig
was de trailer nog te huur ?
en rijd san der pappa nu ook ?/
.