Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Succes dan! 
Was ff met de eerste dag vooral van het voorjaar (het lekkere weer
) maar zag maandag ook alweer horzels. Die zijn altijd zo irritant. Leuk dat je op lotta nog naar buiten ben geweest!

kan alleen niet te veel praten, ben even wat aan het afmaken voor school

En heb je nog even lekker buiten gereden heerlijk met dit weer. 

zorg wel dat we er dan voor 11.15 zijn
gelukkig wordt het zo’n lekker weer

xandra88 schreef:Hopen dat Ashley vanavond zin heeft in een ritje buiten daar heb ik namelijk zin in. Ook zo lekker dat het lang licht blijft.
AnnemiekvM schreef:xandra88 schreef:Hopen dat Ashley vanavond zin heeft in een ritje buiten daar heb ik namelijk zin in. Ook zo lekker dat het lang licht blijft.
Ga je al met Tana naar buiten?
Ik heb morgen een uur les met Tommie en dan ga ik verschillende bitloze hoofdstellen uitproberen.
Het schijnt dat ze daar beter op terugkomen en ik moet buiten zo vaak aan de teugels trekken/rukken om ervoor te zorgen dat hij hem niet smeert en dat vind ik best sneu. Dus wie weet is dit een oplossing. Het is vrijblijvend, dus mocht ik het niets vinden ben ik ook niet verplicht om zo'n hoofdstel te kopen.
Zaterdag heb ik een buitenrit op shires

xandra88 schreef:Hopen dat Ashley vanavond zin heeft in een ritje buiten daar heb ik namelijk zin in. Ook zo lekker dat het lang licht blijft.