uhmm haha met inladen stoof chels ineens achteruit, en daar stond het hondje. ik denk dat ze hem over een trap heeft gegeven of ze op zn pootje stond. maar vlak daarvoor hing hij nog bij dr in dr staart en ze waren echt heeel erg aan het klieren... maar het was gwoon zn eigen schuld
Tihis! Chels loopt gewoon super goed! Beetje zelfvertrouwen krijgen joh! Hey maar wel gefeliciteerd he! Hey we moeten ff afspreken over volgende week enzo.. Heb jij misschien nog tijd om even bij Syl langs te gaan? Misschien kunnen we zaterdag samen even?
Hey en Nik, wat balen dat je zo lang moet wachten op je uitslag! Lijkt me echt zenuwslopend zeg... jeetje! Heb je echt niet stiekem een beetje een voorgevoel? Spannend zeg!
_Angelique_
Geplaatst: 10-03-09 22:22
Lara liep gewoon de stal weer in Francis. Daarna meteen geprobeerd er weer er uit te halen, en met enige twijfel liep ze er weer gewoon uit. Wat een muts is het ook, je was blijkbaar heel eng haha
pfff inderdaad een muts. heeft ze zo'n grote stal, doet ze nóg moeilijk... en dat allemaal omdat ze van mij schrok... (wist niet dat ik zo eng was)
thanx merit, haha jij bent ook weer eens online zeg! maaruhm ja is goed. Zaterdag kan ik de middag wel, maar jij bent langer op stal bezig dan ik. Ze gaan dinsdagavond weg, ik denk dat ik dan gewoon al kom (sander brengt me dan ff).
hahaha Doe mij die 2e maar, 1e zie je alleen op stand, mooi beest maarja, misschien looptie wel als een houthakker . 3e is een Lusitano, heb ik niet zoveel mee