Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dniejs_xx

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:50

melissa7 schreef:
dan heb ik het verkeerd begrepen want ik dacht dat je gesprongen had en een aantal dagen later onderruit was gegaan. mja vanaf dat moment ben ik dus gaan nadenken.
je moet hem echt heel voorwaarts houden want als je dat niet doet dan gaat hij indd struikelen. want gister liep hij heel voorwaarts met longeren en hij struikelde niet 1 X. ik denk dat je bij casper ook beter met sporen kan rijden want zij reed ook altijd met sporen. en ja vanuit zijn achterhand gaan rijden he. En dat kan je oefenen door hem alleen balkjes te laten lopen of soms een les nemen Haha!

oja mogggge allemaal en yes Go jij! Go jij! tralalala EERSTE.

ja dan had je t idd verkeerd begrepen Lachen
ik zal mijn sporen van de week ff ophalen bij me nichtje.
en dan leg k ze wel in t kastje Lachen

hmm. geen prijs gewonnen haha.
nou k gaat naar school.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:11

Nou ik wou lekker met Laytje gaan rijden gister aaf.. Loopt ze rechts achter heel stijf.. Maar het lijkt vanuit haar rug te komen aangezien ze heel erg raar voelt als ik er op zit..
Denk dat ze weer een groeispeurt heeft, want ze is weer lekker overbouwd achter en ze is erg saggie...

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:59

Hoi Haha!

Wat een gedoe allemaal met al die paardjes zeg Rolleyes
Ach gut !

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:07

Haii

Ben ziek thuis Verdrietig

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:14

pfff ze waren weer lkkr aan het jagen in het land achter de paddock. heb voor het eerst een schrikkende bange casper gezien. gelukkig had ik hem al gelongeerd en kon hij naar zijn veilige stalletje. ze waren trouwens met 4 man aan het jagen.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:24

ja ik hoorde het van mn moeder die van mij gingen ook aardig uit hun panty Bloos

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:29

vera23 schreef:
ja ik hoorde het van mn moeder die van mij gingen ook aardig uit hun panty Bloos

ja klopt. ik zag regina behoorlijk heen en weer rennen in de paddock.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:11

Zo, voor morgen lekker vrij geregeld...
dus nog 20 minuten voor mijn weekend begint!!! Haha! Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:45

melissa7 schreef:
[quote="dniejs_xx"

Onderuitgaan is groot woord. en dat was toen ik aan het springen was Knipoog
wadan heb ik het verkeerd begrepen want ik dacht dat je gesprongen had en een aantal dagen later onderruit was gegaan. mja vanaf dat moment ben ik dus gaan nadenken.
je moet hem echt heel voorwaarts houden want als je dat niet doet dan gaat hij indd struikelen. want gister liep hij heel voorwaarts met longeren en hij struikelde niet 1 X. ik denk dat je bij casper ook beter met sporen kan rijden want zij reed ook altijd met sporen. en ja vanuit zijn achterhand gaan rijden he. En dat kan je oefenen door hem alleen balkjes te laten lopen of soms een les nemen Haha!

oja mogggge allemaal en yes Go jij! Go jij! tralalala EERSTE.
nt t springen gaat verder wel redelijk, hij had er volgens mij alleen niet zoveel zin in.
want hij was niet vooruit te branden.

maar oke mijn verhaal.
ik was gewoon relax aan het galopperen en ineens struikelt ie en gaat door ze voorbenen.
daarna stond ie wel gewoon weer meteen op, en galoppeerde verder.
maar dat is niet goed natuurlijk als een paard gewoon ineens door zijn voorbenen gaat?
[/quote]

Ik weet niet wat Denise precies bedoelt....Ik heb alleen vernomen dat Casper problemen heeft met zijn voorbeen/benen, dat hij daar "doorgaat". Ik heb gezien dat Denise met hem aan het springen was. Ik heb niet gezien dat hij met springen door zijn voorbenen is gegaan....Ik bedoel er verder ook niets mee. Wat, wie, wanneer ..... ik hoop dat Casper snel opknapt!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:48

spettertjuh schreef:
Nou ja misschien is dit grappig......

Heb gisteren voor het eerst van hun leven Spetter en Blando tegelijk gelongeerd (nou het leek erop) in de longeerring. Spetter zat achter Blando aan en beet hem steeds in zijn kont, Blando ging toen heel hard rennen........ probeerde ook steeds om te draaien en maakte er een spelletje van. Luisteren naar mij was er bijna niet bij en ik stond daar maar voor spek en bonen. Toen de beide heren genoeg hadden van het spelletje gingen ze eindelijk stappen. Gevolg ........ Blando nat van het zweet, Spetter niet (maar die heeft iets meer conditie)

Oja ...... mocht van mijn vriendje een bitloos hoofdstel bestellen met TEUGELS ( andere teugels zijn gevlucht, lees kwijt) Hoop het deze week binnen te krijgen

Nou Kaar! Dan sta je nog niet aan het hoofd van je ondeugende kudde! Haha!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:37

Haha gaat lekker Kaar Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:50

beterschap hoor naoommziek maar lekker uit.het is echt weer om in je bedje te kruipen

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:03

hallo!!
iemand die deze week zin heeft om een parcourtje te springen??
heb namelijk de 7e springwedstrijd en wil nog ff keertje oefenen Lachen
laat maar ff weten als je daar zin in hebt Lachen
groetjes cindy

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:31

Ikke ikke Ja !

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:34

ik ook maar mag nog niet springen, dus helaas Verdrietig

Pfff wat een woeiwind zeg!! Gelukkig alles, op een klein spatje na, droog kunnen doen!! de mannenclub heeft nog dik uur losgestaan en zijn ook lekker uitgewaaid... stoute Joep liet zich ff niet vangen, maar mij lukte het lekker wel Tong uitsteken

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:39

Ik moet zo nog
HOPELIJK blijft t droog

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:51

ik ga ook zo:)

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:21

op zaterdag 22 november geeft mr.ed 15% korting op alles. nouja alles behalve op voeders, schrikdraad- en scheerapp., zadels, reparaties en een paar losse artikelen.

is toch mooi meegenomen als je wat spullen nodig hebt Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:39

Binar schreef:
ik ook maar mag nog niet springen, dus helaas Verdrietig

Pfff wat een woeiwind zeg!! Gelukkig alles, op een klein spatje na, droog kunnen doen!! de mannenclub heeft nog dik uur losgestaan en zijn ook lekker uitgewaaid... stoute Joep liet zich ff niet vangen, maar mij lukte het lekker wel Tong uitsteken

stout peerd he hihi

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:40

heey leuk dat mr ed korting geeft!
helaas kan ik die dag niet shoppen:(
groetjes cindy

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:17

*LOL*

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 00:46

xeen wanneer gaan we springen?
morgen?

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 00:46

YEAH goud trouwens:P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 05:20

Jetta schreef:
spettertjuh schreef:
Nou ja misschien is dit grappig......

Heb gisteren voor het eerst van hun leven Spetter en Blando tegelijk gelongeerd (nou het leek erop) in de longeerring. Spetter zat achter Blando aan en beet hem steeds in zijn kont, Blando ging toen heel hard rennen........ probeerde ook steeds om te draaien en maakte er een spelletje van. Luisteren naar mij was er bijna niet bij en ik stond daar maar voor spek en bonen. Toen de beide heren genoeg hadden van het spelletje gingen ze eindelijk stappen. Gevolg ........ Blando nat van het zweet, Spetter niet (maar die heeft iets meer conditie)

Oja ...... mocht van mijn vriendje een bitloos hoofdstel bestellen met TEUGELS ( andere teugels zijn gevlucht, lees kwijt) Hoop het deze week binnen te krijgen

Nou Kaar! Dan sta je nog niet aan het hoofd van je ondeugende kudde! Haha!

Nee Jet ik weet het, helaas....... moet dat plekje nog veroveren bij ze als ze saampjes zijn maar het was wel de allereerste keer in hun leventje dat ik ze samen probeerde te longeren. Heb het wel in de losgooibak gedaan maar dat was meer opjagen en moest ik zelf meer rennen dan nu. Moet er wel bij zeggen dat Blando dan ineens super mooi kan lopen en de tuiger in hem naar buiten komt. Net een grove arabier met zijn staart zo opzij, echt mooi om te zien.....

Goedemorgen trouwens allemaal.

Heb ook wel mazzel vandaag want ik wordt opgehaald met de auto. De huismeester van de flat die boven Economische zaken zit die woont twee straten achter me en begint ook om 7 uur en stopt vandaag ook om 3 uur dus hoef niet met trammetje in dit rotweer...........

Bitloos hoofdstel heb ik al binnen voor Blando....... Go jij! Go jij!

Had een poging gedaan om dit hoofdstel goed in elkaar te zetten maar was een beetje een fata morgana van mij want Noush die vroeg of ik nog een beetje wilde sturen enzo...... Bleek dat ik het verkeerd had gedaan......... Nu zit ie wel goed hahaha........ ik ben suffie

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 09:19

jeehhh brons Clown
Ja Kaar, dat hoofdstel had je leuk in elkaar gezet Haha! eigenlijk had ik niets moeten zeggen maar ja ben te goed voor deze wereld Tong uitsteken

Pfff wat een wind zeg, echt niet normaal meer, gelukkig is t nu nog wel droog, maar voor hoelang??? straks maar ff weeronline kijken, had ik nog niet gedaan
Lekker dagje om vrij te zijn straks komt da, ook voor Bizzie dus ben benieuwd wat ze zal zeggen over stijfheid enzo... er schijnt wel nog steeds een virusje te zijn