Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_D

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:52

Btw melis, je liep me gister in Nox gewoon voorbij.. Bloos!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:27

Goedenavond Lachen

@ Melissa ik weet precies wat je bedoelt, maar voor nu kan je beter even lekker leven! Ik ben nu al zolang single en het bevalt me heerlijk eigenlijk. Tijd voor mezelf tijd voor Phillie Lovers Erg belangrijk. Ik heb soms ook van die momenten van tjee ik wil ook wel iemand om lekker mee te zijn enzo. Maar aan de andere kant je bent nog jong te jong om je vast te leggen.
Het komt vast goed mop! Je hebt gewoon een dipje Knipoog Ik ben er altijd he!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:31

Janey, je vakantiefoto's zien er echt leuk uit! Dat meer.. Vingers aflikken

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:32

Kirsten_D schreef:
Janey, je vakantiefoto's zien er echt leuk uit! Dat meer.. Vingers aflikken

Haha ik heb nog meer fotos als jullie willen zien..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:40

helloo everybody
hier effe kort berichtje uit noorwegen.
Ik zag dat ik een proefje moest doen met Aglona of astor. Ik denk alleen dat als aglona niet kan dat ik dan maar niet ga. want astor en ik zijn echt geeen combi. dan ga ik alleen maar me proefje verpesten. Hoe gaat het nu met hun ? weet iemand dat ?
En is nicky nog steeds kreupel.?
Hoorde dat victor ze vertrouwen een beetje kwijt ws met springe. dennis verpestte het een beetje. voel me een beetje teleurgesteld en verdrietig.

Mooie foto's Iris, Lisette en Laura! Echt leuke!
En die van Mel en Melis waren oook supeeeer gewoon! Me oude verzorgknollie.
Melis sterkte nog met alles! Je komt er echt wel weer bovenop alleen duurt het wat langer soms. Maar geef de hoop niet op, jou tijd komt nog wel en die is het mooiste van allemaal!
Sam, leuk johh met Bail! Hij kan het echt wel! Alleen jammer dat hij nog een beetje onzeker erin is! want hij kan het echt wel! Als je hem zag vorige keer met springen bij noortjeee. poeee die $
was echt super. niet meer te herkennen zelfs!
Jane! Wat een super leuke foto's van je vakantie! En wat een uber geile jongne daaar Lovers
Laauu ? heb je me 2 foto's nog ? ik kan echt niet meer wachten Tong uitsteken

Melis en Emma! Me opa en oma hadden de foto's bekeken en vonden ze echt super moooi! En me opa vroeg zelfs welke camera het was! Maarjah dat weet ik natuurlijk helemaaaaal niet Clown.

Mellll donderdag rond 12 uur kom ik thuis!! miss kunnen we vrijdag voordat je naar je broer gaat nog effe wat doen ofzo? naar de manege effe kijke ? daar ben ik echt wel aan toe Tong uitsteken
En .... je kaartje is opgestuuuuurd Haha! Alleeeen ik had een beeeeetje te veel geschreven dus je moet proberen de postzegel voorzichtig af te halen en als het niet lukt maar vragen wat er stond Slapen

Moet nog lezen vanaf blz 1 tot 50 en vanaf dat heb ik nu alles gelezen , maar dat doe ik thuis wel! Maar toen zag ik wel dat moooooie sexi dekje van Iris ! Echt moooi!
Vandaag ben ik trouwens naar de stad gefietst, zo'n 3 a 4 kilometer en nog bergafwaartst, maar fietswegen die lijken op die van america maar wel iets beter al. er waren namelijk gisteren allemaal mooie grote oude zeilboten binnengekomen, uit heeeeel verschillende landen. ook uit nederland, maar die was toch lelijk kanonneee Tong uitsteken Ze hadden zelfs de vlag niet gewassen ! De anderen waren allemaal zo mooi gepoetst en de zeikanten van de boten helemaal bijgelakt. Dus vandaag konden we ze met de fietst iets beter en langer bekijken en wat verder om andere te zien. En er was echt een vettt mooie boot uit Mexico en vet leuk optredens en zo met muziek. En toen ging ik ( en me broer die mee was fietsen) op de boot kijken en aaaalll die mexicanen helemaal netjes in zo'n matrosenpakje enzo en de kaptijnen met hoed en alles ( bij alle boten zowat) . En ik had me uber sexie fietst pakje aan Clown. nouu dat werd opgemerkt ook. kanonne hee. Niet normaaal. helemaal aangapen en toen moesten we naar beneden klimmen en toen was daar een hele groep mexicanen. en toen ging der eentje helemaal kuchen van : kijk daar eens.. Echt niet normaal gewoon Bloos Nagelbijten / Gniffelen Voelde me best wel bekeken eigenlijk, en het was ook geen kleine groep Tong uitsteken noujaah heel avontuur .. Toch spreken mannen in legerbekleding me meer aan, miss ook omdat een droomopleiding/baan van me is. maarjah. maar die mannen waren denk ik op verkenning in de stad want er waren er niet veel. jammer . maarjaah toen terug, maar dat is toch ieeetssieeee pietsie zwaarder dan verwacht. 1 berg was echt steil.

Nouu ik spreek jullie binnenkort wel weer!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:59

Ohjaaaah mel moet va 2 met vic zag ik! maar dat is toch ook me zeiltjes enzo en slalom ? nouuu dat word wat Nagelbijten / Gniffelen . hoop dat hij het doet Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:15

lekker stil hier Tong uitsteken

Kirsten_S

ben ik er eindelijk

Kirsten_S

maar ga zo weer weg

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:22

doeeeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:44

Doei!

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 22:19

Astor schreef:
Omdat het net klaar is bij jou Laura. Ik dacht ook toen ik het uitgemaakt had van nee wil het nooit meer.
Maar nu begint het toch weer te kriebelen en heb ik er echt behoefte aan....

maar die ex ? wil jij niet meer met hem dan ?
pff, ben blij dat ik ee leuke jonge heb haha!

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:34

Kirsten_S schreef:
helloo everybody
hier effe kort berichtje uit noorwegen.
Ik zag dat ik een proefje moest doen met Aglona of astor. Ik denk alleen dat als aglona niet kan dat ik dan maar niet ga. want astor en ik zijn echt geeen combi. dan ga ik alleen maar me proefje verpesten. Hoe gaat het nu met hun ? weet iemand dat ?
En is nicky nog steeds kreupel.?
Hoorde dat victor ze vertrouwen een beetje kwijt ws met springe. dennis verpestte het een beetje. voel me een beetje teleurgesteld en verdrietig.

Mooie foto's Iris, Lisette en Laura! Echt leuke!
En die van Mel en Melis waren oook supeeeer gewoon! Me oude verzorgknollie.
Melis sterkte nog met alles! Je komt er echt wel weer bovenop alleen duurt het wat langer soms. Maar geef de hoop niet op, jou tijd komt nog wel en die is het mooiste van allemaal!
Sam, leuk johh met Bail! Hij kan het echt wel! Alleen jammer dat hij nog een beetje onzeker erin is! want hij kan het echt wel! Als je hem zag vorige keer met springen bij noortjeee. poeee die $
was echt super. niet meer te herkennen zelfs!
Jane! Wat een super leuke foto's van je vakantie! En wat een uber geile jongne daaar Lovers
Laauu ? heb je me 2 foto's nog ? ik kan echt niet meer wachten Tong uitsteken

Melis en Emma! Me opa en oma hadden de foto's bekeken en vonden ze echt super moooi! En me opa vroeg zelfs welke camera het was! Maarjah dat weet ik natuurlijk helemaaaaal niet Clown.

Mellll donderdag rond 12 uur kom ik thuis!! miss kunnen we vrijdag voordat je naar je broer gaat nog effe wat doen ofzo? naar de manege effe kijke ? daar ben ik echt wel aan toe Tong uitsteken
En .... je kaartje is opgestuuuuurd Haha! Alleeeen ik had een beeeeetje te veel geschreven dus je moet proberen de postzegel voorzichtig af te halen en als het niet lukt maar vragen wat er stond Slapen

Moet nog lezen vanaf blz 1 tot 50 en vanaf dat heb ik nu alles gelezen , maar dat doe ik thuis wel! Maar toen zag ik wel dat moooooie sexi dekje van Iris ! Echt moooi!
Vandaag ben ik trouwens naar de stad gefietst, zo'n 3 a 4 kilometer en nog bergafwaartst, maar fietswegen die lijken op die van america maar wel iets beter al. er waren namelijk gisteren allemaal mooie grote oude zeilboten binnengekomen, uit heeeeel verschillende landen. ook uit nederland, maar die was toch lelijk kanonneee Tong uitsteken Ze hadden zelfs de vlag niet gewassen ! De anderen waren allemaal zo mooi gepoetst en de zeikanten van de boten helemaal bijgelakt. Dus vandaag konden we ze met de fietst iets beter en langer bekijken en wat verder om andere te zien. En er was echt een vettt mooie boot uit Mexico en vet leuk optredens en zo met muziek. En toen ging ik ( en me broer die mee was fietsen) op de boot kijken en aaaalll die mexicanen helemaal netjes in zo'n matrosenpakje enzo en de kaptijnen met hoed en alles ( bij alle boten zowat) . En ik had me uber sexie fietst pakje aan Clown. nouu dat werd opgemerkt ook. kanonne hee. Niet normaaal. helemaal aangapen en toen moesten we naar beneden klimmen en toen was daar een hele groep mexicanen. en toen ging der eentje helemaal kuchen van : kijk daar eens.. Echt niet normaal gewoon Bloos Nagelbijten / Gniffelen Voelde me best wel bekeken eigenlijk, en het was ook geen kleine groep Tong uitsteken noujaah heel avontuur .. Toch spreken mannen in legerbekleding me meer aan, miss ook omdat een droomopleiding/baan van me is. maarjah. maar die mannen waren denk ik op verkenning in de stad want er waren er niet veel. jammer . maarjaah toen terug, maar dat is toch ieeetssieeee pietsie zwaarder dan verwacht. 1 berg was echt steil.

Nouu ik spreek jullie binnenkort wel weer!

Ik heb die foto's nog !

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:43

Jane superleuke foto,s

Ja nicky is weer kreupel echt balen en sneu voor Nicky.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:49

Goede morgen Lachen
Vorige keer toen ik even op de manege was hadden ze zelf paaren tekort!!
Er moeten echt weer paarden komen, anders zullen de anderen ook sneller achteruit gaan omdat ze zoveel moeten lopen.
Ik ga trouwens vanmiddag even langs bij Inca & Aglona Ja even wat lekkers geven!

Ik wou trouwens nog wat zeggen of vragen maar ik weet niet meer wat Bloos

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:51

Astor schreef:

Bloos! echt!?! da's nie goe hoor!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:52

DenK4ever schreef:
Astor schreef:

Bloos! echt!?! da's nie goe hoor!

ja dat was op woensdag! toen ik terug kwam van Jennifer en de paarden.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:54

En hoe hebben ze dat opgelost dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:54

Melis hoe en wat wordt het nou overmorgen, hoe laat bij slootje etc. ?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:00

9 uur bij het slootje Em! en dan zetten we onze fietsen wel even op stal aan de zijkant daar. En dan komt Petra ons daar ophalen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:06

Is het slootje breed? Bloos.
Want ik heb wel die camera en ik ben niet zo'n springer ROFL

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:07

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:13

DenK4ever schreef:

Geloot Knipoog
1 iemand kon niet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:14

Melanie_B schreef:
DenK4ever schreef:

Geloot Knipoog
1 iemand kon niet mee.

Bloos!.
Dat is lüllig zeg !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:15

Kirsten_S schreef:
Ohjaaaah mel moet va 2 met vic zag ik! maar dat is toch ook me zeiltjes enzo en slalom ? nouuu dat word wat Nagelbijten / Gniffelen . hoop dat hij het doet Tong uitsteken

Tsja, volgens mij hebben ze een fout gemaakt.. Nagelbijten / Gniffelen
Maar kan me niet meer herinderen dat ik Victor met een Va2 heb ingevult.. Alleen F proefjes!

Maar misschien kan ik niet eens mee, aangezien ik mijn verjaardag 30 augustus vier, en we dan lekker uit gaan Hyper! en een aantal mensen blijven slapen!

Ja, misschien kunnen we vrijdag wel wat gaan doen! Haha!
Heb je wel gemissssttt man!!!!