LIQUITA schreef:meelen schreef:
Dat zeg ik
Dat bedoel ik![]()
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Dat zeg ik
Dat bedoel ik![]()
meelen schreef:Ja hoor, ik vind het ook helemaal niet erg. Alleen wel een beetje vreemd omdat het pasen is, hihi.Hoi Petra, ja was weer ff een witte wereld he. Mooi en leuk.

LIQUITA schreef:Het is hier trouwens weer flink aan het sneeuwen.
whahaha
LIQUITA schreef:LEUK!!! Heb het bij mijn favorieten gezet.
meelen schreef:winnitou schreef:hebben hier net met zijn drieen Cars op de computer gespeeld. dubbelgelegen van het lachen. straks ga ik het nog leuk vinden ook.
Wat is dat?

LIQUITA schreef:Eet smakelijk!
Bij mijn werk (Amsterdam Noord) zitten van die kleine groene papegaaien. Dat is ook geweldig om te zien, en het worden er steeds meer.
Van deze,

winnitou schreef:meelen schreef:
Wat is dat?
een computerspel n.a.v. de disney film CARS. autoracen, en allemaal figuren uit de film kom je dan tegen. Ga ik botsen als de fans om een handtekening vragen ligt rowan helemaal vlak van het lachen. Hij wil zelf de knoppen niet bedienen moet mama doen en later kwam Floris er bij en die moest ook tot hij er duizelig van werd.
.
! 

winnitou schreef:Ik ben aan het zoeken naar een openhaardscherm/vonkenscherm, weten jullie zaken waar die te koop zijn (maat minimaal 55 cm hoog bij 78 cm breed).
Heb ook al marktplaats e.d. afgespeurd maar allemaal niet de juiste maat (of net niet wat ik zoek)
meelen schreef:winnitou schreef:Ik ben aan het zoeken naar een openhaardscherm/vonkenscherm, weten jullie zaken waar die te koop zijn (maat minimaal 55 cm hoog bij 78 cm breed).
Heb ook al marktplaats e.d. afgespeurd maar allemaal niet de juiste maat (of net niet wat ik zoek)
Misschien op de Guisweg? Daar zit zo'n winkeltje voor spullen met o.a. van die afvoerpijpen voor potkachels en zo. En als zij het niet hebben weten ze vast wel waar je wel moet zijn.

meelen schreef:Haha, lief joh, je mam.
meelen schreef:Haha, lief joh, je mam.

winnitou schreef:meelen schreef:Haha, lief joh, je mam.
ben je al weer klaar met Paultje
meelen schreef:winnitou schreef:Als het geld maar binnen komt en maakt niet uit uit welke portomonnee
Dat zeg ik