Komt vast wel goed. Moeten dan ook zijn hoofdstel maar mooi invetten etc. ^^ Heb er nu al zin in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Komt vast wel goed. Moeten dan ook zijn hoofdstel maar mooi invetten etc. ^^ Heb er nu al zin in.
) Zal het volgende week even allemaal vragen. ^^
*
Daarna in volle galop teruggegaan richting Stan... Maar o, wat een toppertje! Geloof dat ik een beetje heel erg verliefd op hem ben...
Vroeg ze ook nog op wie ik wilde, ik zo: zolang het geen RW is vind ik alles prima. RW en ik zijn al geen goeie combi laat staan bij springen waar ik al helemaal geen held in ben.
Hopelijk blijven we vanmiddag op het paard zitten. ^^ 
(bedoeld als nagelbijten)
Ik vond het altijd zo raar om over te stappen van paard. Van brede Bravour naar smalle Kanjer of van Bram met vlakke gangen naar Rallywood of Oppy die best hoog opgooien, hihi
Ik mocht op Nini, eerst dacht ik, "ojeej, ik weet niet of ik hier heel blij mee ben." Aangezien ik geen klik heb met nini, of naja dat komt waarschijnlijk meer doordat ik er echt nooit op reed. De enige keren dat ik me kan herinneren was een winter waar ze enorm hyper was en ik stuiterend door de bak ging, een andere keer ook toen ze te druk was voor de kleine kindjes en ik er maar even op moest... en de laatste les op ponykamp die eigenlijk best goed ging. Naja, dat ik geen klik heb met Nini is helemaal weg. Echt, wat super gaaf!
Ze had al een uurtje gelopen, daar was ik wel blij om. Dus ik erop maar ze was nog enigszins hyper, zeker toen Inge de balken begon neer te leggen. We waren aan het stappen maar Nini was aan het draven op de plek.
Ik dacht: o god nee, dit wordt niks, en hypere Nini en een held-op-sokken-springruiter... maar Inge zei al, we gaan eerst gewoon even lekker rijden, opzoek naar ontspanning etc. Nou de ontspanning was eigenlijk snel gevonden, netjes nageefelijk wat ik echt nog nooit heb bereikt op nini. Kwam waarschijnlijk ook enigszins doordat ze wat heet was voor het springen. Al heel snel moesten we draven en doorzitten en met z'n allen in galop. Nou, ik hoefde alleen maar te denken aan de galop en we gingen al. Geen getrek, netjes rond met een smile van oor tot oor. Die al gauw plaats maakte voor een enorm rood hoofd en een gebrek aan zuurstof.
Echt, ik moet wat gaan doen aan me conditie
) Nou prima, eerst gewoon maar even in draf, even het vertrouwen weer vinden. Nou dat was snel gevonden en toen paar passen voor de hindernis in galop, prima erover heen en toen gewoon in de bocht al in galop en netjes erover heen. De hindernis ging langzaam van oxertje in stijltje, ziet er meteen al wat hoger uit maar ging ook prima. En toen ging die nog wat gaatjes hoger waar alleen ik, noraly (op Jelle) en Janine (RW) overheen mochten, bleek 50 cm te zijn. Zag er niet heel hoog uit, totdat ik erop afreed en toch even moest slikken.. dat zag er toch wat hoger uit dan verwacht.. maar oké, vol vertrouwen (vooral in Nini) op de hindernis in galop af en zonder enig probleem eroverheen. Het werd leuker en leuker maar helaas waren we echt al 50 minuten bezig en was het einde les..
over Kanjershoot. En dat was helemaal prima.
En ik vind toch dat we misschien na de shoot nog even samen moeten rijden hoor Eef! Ik betaal wel.
Gewoon, lekker vrijrijden. Deal?
En ik twijfel nog een beetje of ik wel of niet ga rijden. Vlak daarna ga ik 5 weken op veldwerk in Italië, het zou een beetje zuur zijn als ik er zo hard af kletter dat ik alleen maar scherfjes mag gaan wassen en tekenen in de materiaalopslag, hihi.
Misschien in augustus ofzo als je nog een vakantieles moet rijden en er meteen een lekker dagje op stal helpen aan vast plakken? Ik laat het nog wel even weten
Geniet nog maar even lekker na van die lieve Nini!
Heb twee uur gereden vandaag en dat ging best lekker. Vandaag was duidelijk voor mij "Frieslân Boppe-dag". Eerste uur op Pier, van Monique, gereden. Was moeilijk vooruit te krijgen, voelde mijn benen en als je dan weet dat je nog een uur moet, ga je daar wel ietsje tegenop zien... Maar ging verder wel lekker.
) Gaat echt hard zeg met de paardjes!
En daarna moest ik op een privé pony rijden van een meisje, en die moest langzamer in haar gangen worden. Dat is wel een een groot verschil. Volgens mij is ze alweer weg, ze stond altijd in de oude stal van Ursula. Dat was mijn vaste paardje om te rijden.
gewerkt. Wat een gave hengst is dat! Ik heb nog wel foto's van hem als veulentje, nou die is echt verandert!

)
Leuk Marije, ben benieuwd hoe 'ie er nu uitziet