Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben al best vaak op Poel geweest op kamp dus en afgelopen jaar dus met Lisanne.
Zijn er mensen uit dit topic vandaag op kamp gegaan? Ik zit op dit moment in Kroatie voor nog een paar weken dus heb niet heel veel tijd om te posten haha.. 
Nathaliia schreef:xBibi schreef:Haha inderdaadEn al die verhalen die ik over haar heb gehoord
onze kamer ging altijd over haar 'neuspeutersessie'.
haha geweldig!

Juul schreef:Okee dan ging die dus tot 12.

jammer dat hij bewogen is. 
Nathaliia schreef:Ja ik heb er eentje

Ze werd bij jullie toch neuspeuterjenny genoemt ofzo?
Dionnee schreef:Hee ik zag dat Lisanne al in dit topic zat, dus dacht kom ook ff gedag zeggen.Ben al best vaak op Poel geweest op kamp dus en afgelopen jaar dus met Lisanne.
Zijn er mensen uit dit topic vandaag op kamp gegaan? Ik zit op dit moment in Kroatie voor nog een paar weken dus heb niet heel veel tijd om te posten haha..

Juul schreef:Over haar schaamhaar? Wat over haar schaamhaar? Jullie waren helemaal niet bij ons op het strand.Ze werd bij jullie toch neuspeuterjenny genoemt ofzo?

Toen we met z'n allen naar het strand gingen woensdag..
Juul schreef:Hahahaha van op het strand dus.Toen we met z'n allen naar het strand gingen woensdag..
niet dat ik zo'n engeltje ben maar doe dan in ieder geval de naam met J***y
heb ik wat gemist? merel_gomez schreef:morgen,
ik moet alweer straks aan het werk
bij ons: 2x van ko, 2x van jaap, 1x van zahara en 1x van koen
Naja dat met Ko lag echt helemaal aan mij en absoluut niet aan paard hoor
Juul schreef:Over haar schaamhaar? Wat over haar schaamhaar? Jullie waren helemaal niet bij ons op het strand.Ze werd bij jullie toch neuspeuterjenny genoemt ofzo?
klopt.
Ze zat ook aan dr 'edele delen' de hele tijd, vooral 's avonds in bed... ja zonder slaapzak erover zodat ik vanaf m'n stapelbed kon meegenieten.
Juul schreef:Hahaha gadver!Ze zat ook aan dr 'edele delen' de hele tijd, vooral 's avonds in bed... ja zonder slaapzak erover zodat ik vanaf m'n stapelbed kon meegenieten.
Juul schreef:Hahaha gadver!Ze zat ook aan dr 'edele delen' de hele tijd, vooral 's avonds in bed... ja zonder slaapzak erover zodat ik vanaf m'n stapelbed kon meegenieten.

Nathaliia schreef:schaamhaar?heb ik wat gemist?