Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het is hopeloos, maar ik zoek nog even verder
...
Noesie schreef:Heeft iemand van jullie nog smurfen van de AH? Wij sparen ze namelijkwe hebben dr al 8 van de 15
We zoeken nog: luilaksmurf, voetbalsmurf, lolsmurf, gargamel, muzieksmurf, baksmurf en brilsmurf.
Als je ze ook spaart en wil ruilen hebben we azrael en boodschappensmurf in de aanbieding!

Noesie schreef:Hey Car, dat is niet zo lekker..
Zag het gebeuren gister, maar daarna ben ik helemaal vergeten ernaar te vragen, zag namelijk dat er al een paar naar je toe gingen.. Sorry.. schaam schaam..![]()
Hopelijk knap je snel weer op!
Uprica schreef:Jeetje dat meen je niet lekker zeg!
Maar goed dat je pijnstillers heb! maare kijk je er wel mee uit, want met die pijnstillers kan je heel de wereld aan en dan zal je zien dat je straks meer schade veroorzaakt en zo niet voldoende rust neemt! had ik ook toen ik me lichte hernia had!
Jij kan idg nog longeren ik kan zelf rijden alleen me paard mag niets doen! en het is voor jouw hoop ik maar een paar weekjes! ik ben denk nog wel een paar maanden bezig als het tegen zit!
Nou idg beterschap en het komt zekers goed!
Zoi2003 schreef:Ik haat ziek zijn![]()
Knapt eindelijk het kind een klein beetje op, lig ik plat
Uprica schreef:Wat een onzin op deze pagina zeg!! gewoonweg zonde hahahaha.
Had gisteren toch weer wat zeg, die homo met die schimmel die kunnen beter gupies gaan fokken want met paarden wandelen dat kunnen ze echt niet zeg, die leven echt in hun eigen homo wereld zeg! sorry dat ik het zeg maar wat een egoisten zijn dat. Ik probeer een soort van rustig te wandelen nee wat gaat hij doen met die schimmel ook maar wandelen, nou dat werd dus geen wandelen meer omdat dat beest giga gestresst ofzo is?? waardoor die van mij dus ook helemaal gek werd, fijn is dat weer!
Ik stem voor een stapmolen, vooral nu met valko zijn been!
en om ruim te kunnen stappen want gisteren leek het wel of het gratis was op stal zo druk......
Kendera schreef:Uprica schreef:Wat een onzin op deze pagina zeg!! gewoonweg zonde hahahaha.
Had gisteren toch weer wat zeg, die homo met die schimmel die kunnen beter gupies gaan fokken want met paarden wandelen dat kunnen ze echt niet zeg, die leven echt in hun eigen homo wereld zeg! sorry dat ik het zeg maar wat een egoisten zijn dat. Ik probeer een soort van rustig te wandelen nee wat gaat hij doen met die schimmel ook maar wandelen, nou dat werd dus geen wandelen meer omdat dat beest giga gestresst ofzo is?? waardoor die van mij dus ook helemaal gek werd, fijn is dat weer!
Ik stem voor een stapmolen, vooral nu met valko zijn been!
en om ruim te kunnen stappen want gisteren leek het wel of het gratis was op stal zo druk......
Stappend naar de losgooibak bedoel je? Ik heb hun nog niet verder zien gaan met hun paard