Maaikeee schreef:Met wie ging je bossen Irisss![]()
Kga maar is klein beetje uitzoeken wat ik mee ga nemen...anders komt het er nooit van![]()
xx.
Met Waro en Tristo, en Marloes en Dorien..
En Tris nam te toch een sprong over een plas vanuit stilstand!
wow
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Met wie ging je bossen Irisss![]()
Kga maar is klein beetje uitzoeken wat ik mee ga nemen...anders komt het er nooit van![]()
xx.
wow
Astor schreef:Ze rijd bij jou in de les
Sinds kort.
ik heb met me domme hoofd verkeerd gelezen
dus geen duits in de pauze Iriis_ schreef:Samantha, hoe is het eigenlijk met de vinger van dat meisje bij wie d'r vinger topje eraf was gebeten?

. 
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:Samantha, hoe is het eigenlijk met de vinger van dat meisje bij wie d'r vinger topje eraf was gebeten?
Ben je morgenavond op de manege? Dan kan je het zien
Haar vinger is goed genezen.... en haar nagel groeit er gewoon overheen. Hij is alleen een beetje stomp.
Misschien dat ik het nog even kan zien dan!
haha
dus wij zijn er pas tussen acht en half negen 
) fallenangel3 schreef:Wij rijden morgen alleen een uurtje later dan normaaldus wij zijn er pas tussen acht en half negen
(Nicole vroeg of we mee wilden springen)
nouwjaa zie het wel
fallenangel3 schreef:wie gaan er zondag naar de manege?
Flevolander schreef:goh AHers wel een beetje opschieten he.. jullie hebben 108 pagina's achterstand op het AB topic
Flevolander schreef:goh AHers wel een beetje opschieten he.. jullie hebben 108 pagina's achterstand op het AB topic

incalover schreef:JeeeeJ het ging echt goed op Wacho !
ik ging zo aandraven en stappen en daarna moest ik weer stilstaan. en ik stond toevallig stil vóór de grote spiegel.
en toen dacht wacho dat het een ander paard was, echt grappig.
hij ging heel mooi kijken naar zichzelf
dat was de eerste keer dat ik mezelf op hem zag![]()
haha het was echt grappig.