ATE schreef:marjoleinft schreef:ze mag wel mee maar me lesgever gaat zelf op vakantie met haar paard en heb dan geen trailer
je kan toch op ginger naar frankrijk![]()
zonder zadel natuurlijk
Whahahaha, arme Ginger
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:marjoleinft schreef:ze mag wel mee maar me lesgever gaat zelf op vakantie met haar paard en heb dan geen trailer
zonder zadel natuurlijk
meelen schreef:ATE schreef:goed meelen ik zie net dat heel mooi weer word dus kun je in de buiten bak rijden ik ben er om uur of half 7
Ok, ik ben er waarschijnlijk iets later.
Ja, lekker in de buitenbak, ik niet in de les.

Shenavallie schreef:winnitou schreef:Na ongeveer 10 jaar trouwe dienst (incl 2 jaar verlof) hang ik mijn leren paardrijlaarzen in de bomen.
???????????
LIQUITA schreef:vanaaf lekker gegeten bij de Argentijn

.
. ATE schreef:marjoleinft schreef:ze mag wel mee maar me lesgever gaat zelf op vakantie met haar paard en heb dan geen trailer
zonder zadel natuurlijk
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:vanaaf lekker gegeten bij de Argentijn
En.....nu moet ik morgenochtend naar
met een lekkere knoflook lucht.
OEPS....![]()
.
ATE schreef:ben je waarschijnlijk snel klaar bij de![]()
![]()

[/quote]LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:vanaaf lekker gegeten bij de Argentijn
En.....nu moet ik morgenochtend naar
met een lekkere knoflook lucht.
OEPS....![]()
.

.
.[/quote]
[/quote]

marjoleinft schreef:ATE schreef:
zonder zadel natuurlijk
haha zie je me al gaan vol bepakt langs de vluchtstrook op weg naar frankrijk 750 km
ach doe je paar weekjes over
xan schreef:Meiden ik taai weer af, moet morgenochtend de kinderen in me eentje doen,
is ff wennen dus kom ik altijd in tijdnood. Slaap ze en wellicht tot morgenochtend op de manege.
lekker marjoleinft schreef:ik doe er ong 15 dagen over als je rekent 50 km per dag

ach doe je paar weekjes over
[/quote]meelen schreef:Ok, ik ben er waarschijnlijk iets later.
Ja, lekker in de buitenbak, ik niet in de les.
[/quote]
xan schreef:Meiden ik taai weer af, moet morgenochtend de kinderen in me eentje doen,
is ff wennen dus kom ik altijd in tijdnood. Slaap ze en wellicht tot morgenochtend op de manege.

marjoleinft schreef:ik doe er ong 15 dagen over als je rekent 50 km per dag
meelen schreef:@ATE, nou dan rijd ik eerst een half uurtje of zo, en dan ga jij lessen.
Is dat wat?
Shenavallie schreef:Welterusten trouwens, want ik moet nu niet enthousiast wakker gaan lopen zijn
lekker

ATE schreef:meelen schreef:@ATE, nou dan rijd ik eerst een half uurtje of zo, en dan ga jij lessen.
Is dat wat?
oke doen we