Mijn oude groep gaat komend seizoen onze kampioensproef van 2 jaar geleden gebruiken, hopelijk brengt dat meer geluk Wel grappig steeds als k de muziek van die proef hoor (phil collins) moet k aan die proef denken
Iemand uit mijn groep nu, hoorde laatst op onderlinge wedstrijd ook de muziek die hun gebruikt hadden toen ze 1e waren in de A-poule! Ze werd helemaal blij, waaaah dit in onze kampioensmuziek! haha!
Ben benieuwd hoe iedereen vandaag gereden heeft!
borrie01
Geplaatst: 17-05-09 18:48
Ik ben ook heel benieuwd. maar jeetje zeg wat hebben jullie een rot weer gehad.
Het was wel knijtergezellig! Als jullie de foto's wil zien, op mijn site staan ze stuk voor stuk: http://crjvevents.webs.com/ !!! Klik op foto's voor het fotoalbum en je mag ze zelfs zelf opslaan!! Ik stel ze kosteloos beschikbaar!
Lous
Geplaatst: 17-05-09 21:23
De Capelse is tweede geworden na Hillegersberg met maar een half puntje verschil . Het weer viel gelukkig mee, het was druk maar weer heel gezellig.
Laatst bijgewerkt door Lous op 17-05-09 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij waren 5e! (Zilfia's Hoeve) Ik ben daar echt blij mee. Ik had het niet verwacht. Het ging wel heel goed, maar de helft is nieuw en er zitten best jonge kinderen in onze groep.
bij ons (Crazy girls in de b-poule) hadden we nogal veel pech, de dag voor het NK zyn er 3 ponys kreupel geworden dus moesten er 3 ponys mee die net ingereden waren en op het NK voor het eerst carrousel liepen, verder hadden we echt takkeweer, en waren we dus super nat toen we eindelijk naar binnen mochten, dus toen zyn we maar 8e geworden, het was echt zonde want het ging zoooo goed tijdens het oefenen, maarja volgend jaar hopen dat alle normale ponys gewoon mee komen en dat het beter gaat =)
en oja ik wil wel nog even kwijt dat ik er echt trots op ben dat onze groep niet met sporen rijd, okee als je ermee kan rijden vind ik het prima, maar ik heb daar toch een paar groepen gezien die maar zaten te schoppen met sporen, kinderen van 7 jaar met sporen op een welshje, en dan vinden ze het raar als ie een bok geeft, nou ik ben liever 8e zonder sporen en gewoon een ponyvriendelyke proef gereden dan dat ik hoog eindig maar dat ik de hele proef mijn pony gewoon byna gaten in haar buik zou schoppen, dit was overigens niet bij alle groepen met sporen zo hoor dus voel je niet aangesproken als je van jezelf weet dat je gewoon netjes met sporen rijd =)