Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:16

Hahaha heerlijk die binnenbak! Maar de tempraturen onder of bij het vriespunt vind ik eigenlijk niet zo heel erg. Lekker sjaal om en handschoenen aan en naar buiten Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:23

Sneeuw in combinatie met een binnenbak kan ook HEEL leuk zijn hoor... Clown (ben een keer aan de kletter gegaan met Shaar uit m´n profiel, vond alles best, maar toen de sneeuw op ´t dak begon te schuiven was ze opeens niet helemaal meer voor rede vatbaar Nagelbijten / Gniffelen )

Ik vind winter alleen leuk als d´r een flinke laag sneeuw ligt, kan ik sneeuwfoto´s maken. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:26

Ik vind de winter helemaal niet leuk. Nog een paar dagen en dan hebben we de langste nacht alweer gehad.
Ik kan zo uitkijken naar de lente!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:31

Ik vind de temperatuur in de winter wat minder, en ik vind ´t ook niet grappig dat ik nu niet zomaar ´s avonds naar Stees kan, maar zolang d´r maar sneeuw komt kan ik d´r nog wel mee leven. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:44

We hebben net een kaart binnengekregen van een collega van m´n moeder uit Friesland. *LOL*

Noflike Krystdagen en Lokkich Nijjier

Maf taaltje toch *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:46

Dat is het zeker....Nokflike = gelukkig? De rest kan ik wel een beetje rijmen, maar dat woord?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:50

Ik zou ´t echt niet weten, moet ´t maar een keertje vragen denk ik. *LOL*

Heb trouwens 1x naar Omroep Friesland gekeken, met die paarden uit Marrum, ze hadden ´t de hele tijd over sl°tten, wist niet dat ze daar sloten met een e zeggen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:51

Pff hahaha! Van dat Fries begrijp ik echt helemaal niets. Maar zoals je het opgeschreven hebt is het nog best te overzien Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:57

Nou ´t zonnetje schijnt weer extreem irritant in m´n gezicht hier, dus ik ga lekker naar Stees. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:58

Oeh lekker! Hier ook een fel zonnetje maar een penetrante gaslucht. Brandweer is al langs geweest maar verder niets meer gehoord. Wonderbaarlijk genoeg zijn we niet eens naar huis gestuurd Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:24

Miss_Montana schreef:
Oeh lekker! Hier ook een fel zonnetje maar een penetrante gaslucht. Brandweer is al langs geweest maar verder niets meer gehoord. Wonderbaarlijk genoeg zijn we niet eens naar huis gestuurd Nagelbijten / Gniffelen

Nagelbijten / Gniffelen

Klinkt erg eh.. Gezond...

Was lekker weer, beetje geknuft met Stees, d'r achterbenen zaten weer helemaal onder de bagger, volgens mij begint die 's ochtends als ze de wei op gaat met een paar keer keihard naar de andere kant rennen om dan weer keihard te stoppen. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 22:25

Wow, bokt was best dood...

Ik verveelde me dood, en toen ging ik paarden zoeken op internet... Kwam ik perongeluk een heeeele leuke hengst tegen die te koop stond, klikte op meer info en ik kwam erachter waarom 'ie d'r zo leuk uit zag:

D: mwb huggamuggamax S: kilomax S: kilobar
D: shamlin
D: maid of major S: major bonanza
D: ja bar dolly

Hij heeft ook zo'n lief Steeskoppie Ja

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 22:54

Zo, vanavond lekker op Rejoice gereden, en Glory gelongeerd op de Clinton Anderson manier, en dat viel nog niet mee. CA wil namelijk dat je paard naar je toe draait bij het veranderen van hand, en Glory heeft dat tot nog toe nog niet hoeven doen. In draf ging het op een gegeven moment goed, in Galop linksom ook, alleen rechtsom bleef ze buitenom draaien. Dus maar weer terug naar de draf, en positief afgesloten. Lefty en Righty zijn duidelijk nog twee heel verschillende paarden bij haar. Daar moeten we nog even aan werken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 09:02

Hahaha grappig van Stees d'r familie Clown Heb niet eens gemerkt dat bokt dood was?

Ik heb idd iets van Eef gehoord over CA, volgens mij is het wel leuk om zo te werken. Het heeft toch vrij veel weg van Parelli?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 09:23

Hmm, die CA manier is zeer interessant, heb een aantal zeer interessante artikelen van 'm gelezen. Ja

D'r staat trouwens ook nog een kleindochter van Maggie te koop daar, maar die heeft een minder leuk koppie dan de hengst, directe kindjes van Maggie hebben gewoon de leukste koppies. Clown

Ik ga zo weer voor 2 lessen en 2 KWT uur naar school, hoop stiekem op een klein beetje zon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 09:26

Hahaha nou dat word vast weer een leerzame dag Nagelbijten / Gniffelen Hier hebben we al een ochtendzonnetje, maar helaas kan ik er niet van genieten. Ik zit nu op school voor projectdag tot half 1, oftewel de hele dag bokt Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:17

Leuk joh Tong uitsteken

Ik hoop dat 't zonnetje een beetje blijft vanmiddag. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:31

En ik hoop dat het vanavond niet vriest. Zou eigenlijk in de les meerijden, maar ik denk dat ik de rountpen sessie met Glory ga herhalen.

En CA heeft idd heel veel weg van Parelli, maar is veel meer no nonsense. Ik hoor van verschillende mensen dat Parelli te lang duurt en dat ze er op een gegeven moment op uitgekeken zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:39

Haha, d'r zit een lerares naast me die volgens mij nog nooit een computer van dichtbij heeft gezien... *LOL*

Zit ze in word, wijst ze naar m'n scherm "dat wil ik ook" "mevrouw, da's internet". Koe

't Zonnetje lijkt hier een beetje weg te gaan... Scheve mond Rotzon.

Ik ga maar kijken of ik nog wat interessante dingen kan vinden op internet. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 16:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:11

Leuke foto's! Handig zo'n mevrouw, moet je het expres vet moeilijk uitleggen. Gaan ze vanzelf wel weg Clown

Ik heb iets nieuws ontdekt Vork Nouja, nieuw... maar iig heb ik Google Earth gedownload, da's echt zo grappig! Heb even flink ingezoomd op Starnmeer en ik kon alles perfect zien!

Bij ons op school was de gaslucht deze keer nog erger, buiten stonk het nog het meest. Maar ik kan niet zo goed tegen die mensen die bij het woord 'gas' zich al ziek, zwak, misselijk gaan voelen. En er waren heel wat mensen die zich ongelooflijk aanstelden dus ik heb me weer lekker geirriteerd aan ze. Echt dom, zeggen ze: Ik voel me niet lekker, ik ga naar huis. En dat terwijl buiten juist die vieze gaswolk hangt! Nouja, ik en een vriendin hebben iig voorgenomen om donderdag als we met de hele school naar de bios gaan, dat we gewoon doen alsof we gas ruiken als de zaal van de film die wij willen zien (net als de hele school) al vol is Clown Wedden dat iedereen meteen naar buiten rent? Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:13

*LOL*

Ik heb Starnmeer en Stees d'r huisje allang opgezocht met Google Earth. *LOL*

Wbt bios: gemenerik. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:15

He, dus toch niets nieuws gevonden Clown

Nee hoor, zie het maar als een soort van preventief te werk gaan in de bios. Tja, stel je voor dat al die mensen zich ineens niet lekker gaan voelen, kunnen ze beter voor de film al naar huis Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:16

*LOL*

Misschien kan je nog wat dingen lenen uit een scheikunde lokaal dat ook meehelpt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:29

Hmm een scheikunde lokaal op de toerisme opleiding Nagelbijten / Gniffelen Hahaha! Mss moet ik maar eens een bezoekje brengen aan mijn vorige middelbare school Clown Eigenlijk denk ik dat als we alleen maar zeggen dat we gas ruiken dat er heel wat mensen zijn die het 'ineens' ook ruiken Tong uitsteken

Hmm, dat heb ik nu altijd als ik in een topic kom: ruzie. Maar gelukkig zit ik er nu niet middenin. Bij WNITP heeft iemand een nieuw westernzadeltje (zitmodderzadel) maar daar is nu ook weer irritatie ontstaan. Overal waar ik kom ontstaat wel een boktrel de laatste tijd Nagelbijten / Gniffelen

Heb trouwens net een leuk liedje gedownload: Chelsea Dagger. Leuke beat!