Ik heb in de buitenbak gereden lekker helemaal alleen

Heerlijk alleen een stuk van de hoek was nat maar goed.
Verder was hij goed terijden.
Kijk heb een nieuw hoofdstel gekocht.

Schockemohle

Neusriem loopt over het kopstuk heen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharon_Jims schreef:Zoo het was gister echt druk op stal!!! Niet te filmen!!
Snap t alleen niet omdat al weer tijden op de kalender staat dat er weer wordt gesprongen op de woensdag!
Ach ja volgende week heb ik om 19.30 springles... Wordt spannend dan! Jimy is echt niet te stoppen tijdens het springen!!
x_Mliss schreef:Ja echt he paasei!
Ik heb in de buitenbak gereden lekker helemaal alleen
Heerlijk alleen een stuk van de hoek was nat maar goed.
Verder was hij goed terijden.
Kijk heb een nieuw hoofdstel gekocht.
Schockemohle
Neusriem loopt over het kopstuk heen.
Flurk schreef:Sharon_Jims schreef:Zoo het was gister echt druk op stal!!! Niet te filmen!!
Snap t alleen niet omdat al weer tijden op de kalender staat dat er weer wordt gesprongen op de woensdag!
Ach ja volgende week heb ik om 19.30 springles... Wordt spannend dan! Jimy is echt niet te stoppen tijdens het springen!!
is er nog plek in die springles?
Wil wel keertje mee doen of kan dat niet?
Flurk schreef:@Sharon_Jims heb in je profiel zitten spieken wat heb jij leuke poezen en leuke jimmy foto's
Flurk schreef:wil er iemand groomen bij mij zondag ochtend?
We rijden van 9 uur tot 11 uur in de binnenbak aangespannen met nog een paar van stal
Sharon_Jims schreef:Dan kan je het beste marolein van luuk ff smse die houdt de planning in de gaten!
Sharon_Jims schreef:Mooi hoofdstel Melis!! Lekker duur zeker??
Beber schreef:Hallo,
Als het goed is , staat (of heeft gestaan) Abeltje bij jullie op stal (in de opfok).
Kennen jullie hem ?
En staat hij er nog?
Ben nl. wel erg benieuwd hoe hij gegroeid is ( is nl. bij mij op stal geboren uit een B pony en een rijpaard hengst, foutje).