Nou, vreemd van je pa dan, njah vraag maar es... Vind t wel een beetje jammer dat ik er dan maar vanaf moet zien omdat een ander het zo maar even mededeelt:S Njah, zie maar:P Heb wel zin om es naar Walibi te gaan idd, of Efteling:P
Ja ik kan er ook niks aan doen, mij wordt het ook maar zo mee gedeelt. In feite heeft lon ergens een punt, dat zij hem vaker kan rijden en vervoer heeft enzo, maar ze had t allemaal wel ff mogen overleggen, heb je ook tegen haar gezegd dat jij dat al wou doen dan?
Yep, heb ik gezegd dat ik het eigenlijk zou doen, maar toen kwam zij dus ermee aan dat zij het ook wou en dat het voor haar makkelijker was. Het klopt ook wel dat het voor haar makkelijker is, maar het staat vrij banketstaaf dat er verder niet is overlegd en dat ik het maar goed moet vinden. Niet dat het mijn paard is maar het staat gewoon niet zo netjes:P
Neej maar tis niet echt netjes, omdat t eerst aan jou toegezegd was... kan ze op zn minst t eerst aangeven dat ze dat graag wil, en dan beslissen toch? want nu ist al besloten en krijg je t nu es te horen...
tja ik ken dat.. dat een ander ineens hele andere plannen heeft dan dat je verwachtte... Maar ja er dient zich wel weer wat anders aan..Als je zo denkt komt het wel goed..
Vind je het heel vreemd dan Lotte? Maar vind het wel goed nu hoor, als Lon er heel gelukkig van wordt hehehe... Maarre Lin, ik kan Vroontje toch evt wel onderling dressuur rijden als dat van t bestuur mag?
Jo, Ik snap het heus wel, wees niet ongerust Maar ik vond t gewoon komisch dat je je helemaal op zat te winden(logisch ) en ondertussen riep dat je je er niet druk over ging maken Dus vandaar mn opmerking
Whaha ja ik snap het Lot, maar NU is het klaar hahahaha... Maar is goed Lin, kan natuurlijk wel wat afspreken met Lon en misschien dat Vroon af en toe wel in de les kan rijden op donderdag...