Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op wat schoonheidsfoutjes na was ik heel erg tevreden over der! Ik had wat foutjes zoals: ik sprong een x te vroeg aan galop, mijn door s van hand van handeren was iets te groot, en nog wat kleine dingetjes Maar verder was ik erg tevreden en ook wel beetje onder de indruk dat het erg netjes ging! en toen was ik 1e
totaal onverwachts. Helaas wou de fotocamera niet meewerken
... batterijen leeg! helaas moet ik jullie daar in teleurstellen. Sorry! maar ben wel erg blij! overigens was het een erg strenge jury! en hadden we niet super hoge punten naar mijn gevoel. Ik was 1e en had 222 punten. Maar wel met een blije prestatie ging ik naar huis met mijn beker rozet en vol trots
ik reed f6a.. ik dacht echt bij de prijsuitrijking (ze deden eerst die niet in de prijzen waren gevallen) nu kom ik.. maar nee weer niet. Toen kwamen de bekers en ik dacht en huh er waren maar 1 1e en 1 2e. en ik was ook geen 2e dacht echt WAAT ik ben toch niet 1e.. maar toch wel
,, had je ook theorie?? 
en ook nog eens in 6 kleuren (net zoveel als dat er rosetten van zijn),,. ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen want het is een nog al vage uitleg

Mandyy schreef:Gefeliciteerd!!
Even een domme vraag: Maar wat doen jullie met je rozetten?
Ik heb ze nu in m'n kast liggen, maar wil ze eigenlijk ophangen.
Alleen hoe ik ze ook ophang, de dag later liggen ze op de grond.

C_hristel schreef:Flurk: wowiee dan heb je er wel erg veel

Sander_ schreef:Shalimar, was jij niet diegene die 15 wedstrijden per jaar had? Zo krijg ik ze ook wel vol.
Haha nee geintje hoor, je moet elke keer ook nog maar eens in de top zien te komen.

Soms ook drie!
(vrijdagavond, zaterdag en zondag)