djoontje schreef:Doe mij ook zo'n baas en een niet-zeurende school![]()
Echt leuk voor je Jill! Veel plezier op IB alvast.
Dankjewel djoontje,
Jammer dat jij niet kan.
Veel succes op school!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djoontje schreef:Doe mij ook zo'n baas en een niet-zeurende school![]()
Echt leuk voor je Jill! Veel plezier op IB alvast.
Joyceee86 schreef:Nounou wat een saaie bedoeling hier.. Ik heb mijn privé les voor morgen afgezegd ik ga ziek worden![]()
Nu ff vlug naar de manege en dan lekker onder een warme douche kijken of het wat minder word
haike schreef:Is er toevallig al een zomer kalender bekend van vught?
Amarie schreef:Och zielepietjes, het heerst geloof ik nu. Blijf maar lekker onder de wol.
Morgen geven ze weeralarm en dan kun je beter niet de weg op gaan als het niet hoeft. Ik moet wel dus duimen dat het mee gaat vallen.
Beterschap..
unbelievable schreef:dank je, ik ben net niet ziek genoeg om in bed te blijven dus hobbel maar een beetje door...
Joyceee86 schreef:unbelievable schreef:dank je, ik ben net niet ziek genoeg om in bed te blijven dus hobbel maar een beetje door...
Ja idd ik heb vandaag geprobeerd in bed te gaan liggen, maar dat lukte ook voor geen meter..
Volgens mij is hem dat manon (ik weet het niet)
Amarie schreef:Geen last gehad hoor van de sneeuw, dat is ook een groot voordeel van dichterbij huis werken.
Fijn dat jullie weer wat aan het opknappen zijn en wat ben ik blij voor Bonjoura zou willen dat alle manegepaarden zo'n kans kregen.