Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2 weken lang zeker 25 graden en we hebben maar 2 kleine buitjes gehad! Maar... de laatste nacht voor dat we weg zouden gaan werd het noodweer... het stormde en regende keihard! Ik ben overal doorheen geslapen
... totdat ik de volgende ochtend wakker werd en vanuit mijn kleine tentje naar de grote tent liep...
Het regende heel hard en het was heel erg mistig (je kon de overburen niet eens zien!). Ik wil de tent ingaan, ligt de luifel eraf! Ik uiteindelijk binnengekomen, vertellen me ouders me doodleuk dat we lekkage hadden, de luifel eraf lag en dat we een scheur in de tent hadden... Verder stonden wij op een veld wat een beetje schuin liep omdat we vlak bij de kust stonden... nou je raad het al, de hele vloer was nat, het water was naar binnen gelopen....
De hele tent dus door en door nat. Mijn ouders hebben uiteindelijk maar gebeld of we een dagje eerder met de trein weer konden oversteken naar Frankrijk, gelukkig kon dat geregeld worden. Toen zo snel mogelijk alles ingepakt en naar huis gegaan. Natuurlijk is het balen dat de vakantie zo moet eindigen maar t was een heel avontuur!
Zo beleef je nog een wat!
En mooi dat je vakantie leuk was

Vaag...

maar die van Anandi is een 100% goedgekeurde Fries
.