maar goed weetje die wedstrijden zijn al over 2 weken ofzo ben best wel zenuachtig
nu al en dan op de dag zelf weetje wel dan heb ik der geen last van >;) echt vet raar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar goed weetje die wedstrijden zijn al over 2 weken ofzo ben best wel zenuachtig
nu al en dan op de dag zelf weetje wel dan heb ik der geen last van >;) echt vet raar

ik denk ut niet heb net vandaag een neiuwe les kaart gekocht en ben der nu al 3 keer op dus ik weet niet
misschien 
haha
ga ik tenminste weer een groep hoger
da vond ik tenminste

wou um eerst wel winnen maar eerder dat dat me lukt .. wonder dan hahahaha, maar ja, ik ga morgen wel rijden, mocht mss op misty jeah, toffe pony gwoon
weet eigenlijk nog niet op wie ik ga met die parade.. zie wel.. nou ja ik gaa weer doeii
zou wel gaaf zijn 

haha wou ik helemaal niet maar goed was toch allang supperblij dat ik in de parade mee mocht rijden

maar dat zal wel niet gebeuren denk ik zo.

Heb ook nog weleens parade gereden, maar zou niet meer weten met wie en wanneer 
(lees: geen proefje voor te lezen en geen paard vast te houden en geen deken mee te nemen naar de finish) 

Llover schreef:Geen idee..laatst was de hoefsmid geweest en vond hij t niet nodig om hem te bekappen en ik eerlijk gezegt ook niet..alleen mijn zus wel * hadden we nou maar geluisterd he * ( zo'n kop trekt Luc dan ook hihi) maar ja nu zijn ze te lang geworden en zitten er twee mega scheuren in..geen idee hoe t is gekomen Gomir...op t land misschien? of simpelweg door te lang geworden te zijn ..net als wij met nagels..

Llover schreef:Hoe heet jou gymleraar dan melis?
ik ben alleen ze voor naam vergeten
cracker schreef:Ik was vandaag weer even op de manege![]()
Mee te kijken bij de les van mijn nichtje
Maar wat is er met Mistral?
Al weer aardige dikke vacht, hanenkammetje en een dikke buik

dacht ik ofzo
en ik heb lucje ook weleens een likit gegeven hoor ghehe, maar dat wist jij volgens mij niet eens want hij had 'm binnen 2 uurtjes op
maar weet het niet precies meer, maar ik heb 'm niet in de lessen mee zien lopen hoor.. alleen wel met zn tweetjes erop zonder zadel met ponykamp.. en op die andere pony's.. ben trouwens nog benieuwd of freddy nou weggaat of niet.. zn rug zakt steeds verder door lijkt het wel, maar ja, hij loopt wel weer mee, ik weet ook niet of het goed is of ie blijft of niet.. ik hoop natuurlijk dat ie blijft maar ja als ie pijn heeft .. maar ja sorry voor het gelul

bij iedereen gaat het goed behalve bij mij

Ik ga vanavond onder het zadel stappen, been ziet er prima uit en ik kan hem echt bijna niet meer hebben langs de weg. Hij blijft wel netjes naast me lopen, maar hij gaat steeds hoger stuiteren
Touwtje was een paar keer beetje te kort vanmorgen....

hoop toch wel dat ik een winstpunt heb !! 3 goeie wedstrijden achter elkaar lukt me denk ik niet.. en wat ga je doen in Lisse ofzo? weet niet eens waar het is
Had ik even niet aan gedacht

). Ik heb een SGW(cross). Moet dus eerst een dressuurproefje rijden, daarna heb ik alle tijd om de cross te verkennen en dan moet ik eerst springen en daarna de cross in.

vorige keer reed in B met galop, haha, das lekker simpel, maar ja nu B1 en die heb ik natuurlijk nog nooit gereden.. Wel een keer op een privepony B9 ( andere telling dan zeg maar
), met de manegewedstrijden gaat dat anders