Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:01

haha die van mij is 27 maar goed weetje die wedstrijden zijn al over 2 weken ofzo ben best wel zenuachtig nu al en dan op de dag zelf weetje wel dan heb ik der geen last van >;) echt vet raar

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:04

hmmm ik ben nooit zenuwachtig ervoor, zie wel of ik win en anders niet jammer dan.. maar ik hoop wel dat ik veel punten heb !! volgende wedstrijd moet ik meerijden met die parade ofzo.. omdat ik vorige keer hoogste van de dag had.. ofzo.. heb ik wel zin in
ga je btw nog meerijden morgen

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:08

weet ik niet moet even vragen aan mijn moeder of ik mag ik denk ut niet heb net vandaag een neiuwe les kaart gekocht en ben der nu al 3 keer op dus ik weet niet misschien

ik heb ook een keer in de parade mee gedaan toen zat ik op des
en toen we klaar waren had ik pijn in me kont en niet zowen beetje ook haha

nou ja ik vond me winstpunten het belangrijkste he ga ik tenminste weer een groep hoger da vond ik tenminste

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:11

of je wint de wisselbeker weer wou um eerst wel winnen maar eerder dat dat me lukt .. wonder dan hahahaha, maar ja, ik ga morgen wel rijden, mocht mss op misty jeah, toffe pony gwoon weet eigenlijk nog niet op wie ik ga met die parade.. zie wel.. nou ja ik gaa weer doeii

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:13

haha ja staat de wisselbeker weer jaartje in me kamer zou wel gaaf zijn

als ik morgen mee mag rijden wil ik weer op hunter
haha wil wel unnen oefenen

voor de parade kan je niet zelf kiezen op wie je wilt dat wordt voor je gedaan daarom zat ik ook op des haha wou ik helemaal niet maar goed was toch allang supperblij dat ik in de parade mee mocht rijden

heb me moeder nog fotows van

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:16

laaf gaat dinsdag naar de veearts. Thea gaat mee. Dus maar bedankt voor het aanbod hoor. Nu maar hopen dat alles weer goed komt. En ik hoop ook op een wonder dat ie dit weekend beter wordt maar dat zal wel niet gebeuren denk ik zo.

M'n huisje schiet al aardig op het meeste wat geschilderd moest worden boven is geschilderd morgen de afwerking en behangen.
Kan niet wachten tot ik er woon

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:46

Super dat het geregeld is Denise. Hopelijk valt het met hem net zo mee als bij Otje

Otje heeft net zijn sok aangekregen, ben benieuwd of hij alles een beetje laat zitten. Het is nogal een goocheldoos...
Ik voelde zijn been net, denk wat voelt dat gek. Was even vergeten dat de achterkant natuurlijk geschoren is voor die scan

Ik vond die onderlinge wedstrijden altijd wel leuk vroeger Heb ook nog weleens parade gereden, maar zou niet meer weten met wie en wanneer

Is er nog iemand die het leuk vind om volgend weekend mee te gaan naar Lisse? (zaterdag 24)
Ik hoef niet heel idioot vroeg weg en het is ook niet zo heel ver. MIjn moeder gaat misschien niet mee, maar mijn zusje is er wel bij als het goed is dus je hoeft wsl niet hard te werken (lees: geen proefje voor te lezen en geen paard vast te houden en geen deken mee te nemen naar de finish)

Waar ga je eigenlijk wonen denise? Je schiet al flink op zo te horen

Llover; wat rot van Luc zeg. Hoe komt hij ineens aan van die scheuren?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 08:42

Hoe heet jou gymleraar dan melis? jullie stopwoordje is zeekr: OFZO....best irri eigenlijk haha sorry!
Luc kan alleen maandag het land niet in hoor.dit weekend gaat hij wel gewoon..alhoewel ik het weer er ook niet erg lekker uit vind zien maarja...ik ga dan toch maar een regendeken aanschaffen denk ik.
Moet toch nog steeds even langs Nicole dus..
En Luc krijgt van Yaquinda een likit...lief he!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 08:46

Geen idee..laatst was de hoefsmid geweest en vond hij t niet nodig om hem te bekappen en ik eerlijk gezegt ook niet..alleen mijn zus wel * hadden we nou maar geluisterd he * ( zo'n kop trekt Luc dan ook hihi) maar ja nu zijn ze te lang geworden en zitten er twee mega scheuren in..geen idee hoe t is gekomen Gomir...op t land misschien? of simpelweg door te lang geworden te zijn ..net als wij met nagels..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:54

in de ribbesstraat ga ik wonen. Kleine huisjes maar groter dan ik nu heb.
Moet nog veel aan gebeuren hoor. lijkt wel heel weinig hoe ik het zo op schrijf maar eigelijk is het nog best veel en behangen is rot werk haha.. Woonkaer kan ik nog steeds niks aan doen. Plafond wordt maandag of dinsdag gestuct.
Ben gister een uur bezig geweest met de wc schoonmaken daarzo zo smerig was die ging bijna over me nek.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:55

rot voor luc laaf heeft ook van die slechte hoeven aan zn voorbenen. achter blijft goed. maar voor scheurt het elke keer

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:04

Hoort de woningstichting je huis niet enigzins in normale staat aan te leveren? lijkt me wel toch?? een huis met een flafond is toch niet teveel gevraagd d8 ik zo..hihi
Ja Luukie staat nu buiten...hoop dat het een beetje normaal en droog weer blijft..en gelukkig rende ie alweer in een blije galop het land op,..dus tsjah kreupel...dat denk je dan maar ach...valt dus op zich mee...niet dat ik ga rijden met die brokkelhoeven hoor haha...as maandag mag Yaquinda hem longeren en dan woensdag is het 2 dagen na het bekappen en dan kan ze er weer op..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 12:30

Llover schreef:
Geen idee..laatst was de hoefsmid geweest en vond hij t niet nodig om hem te bekappen en ik eerlijk gezegt ook niet..alleen mijn zus wel * hadden we nou maar geluisterd he * ( zo'n kop trekt Luc dan ook hihi) maar ja nu zijn ze te lang geworden en zitten er twee mega scheuren in..geen idee hoe t is gekomen Gomir...op t land misschien? of simpelweg door te lang geworden te zijn ..net als wij met nagels..

*Luc's hoofd*: "Altijd luisteren naar kleine blonde meisje. ALTIJD !"
By the way: vergeet niet hem te ontwormen in oktober....

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 17:04

Ik was vandaag weer even op de manege

Mee te kijken bij de les van mijn nichtje
Maar wat is er met Mistral?
Al weer aardige dikke vacht, hanenkammetje en een dikke buik

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 17:53

Oke ontwormen in oktober..ik heb een jaar pakket besteld bij de paardendrogist..dus moet lukken! haha...
Nou en Sjer komt maandag dus dan komt dat ook weer goed gelukkig...en dan gaan we er maar weer eens tegenaan met rijden...alhoewel..ik heb 14 oktober alweer examen en daar moet ik ook nog aardig wat voor leren.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:13

Llover schreef:
Hoe heet jou gymleraar dan melis?

mijn gymleraar heet meneer kooij geloof ik ik ben alleen ze voor naam vergeten

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:15

cracker schreef:
Ik was vandaag weer even op de manege

Mee te kijken bij de les van mijn nichtje
Maar wat is er met Mistral?
Al weer aardige dikke vacht, hanenkammetje en een dikke buik

mistral is geloof ik ziek ik had dus gehoord van iemand dat hij een tumor in zijn hoofd heeft . ze laten hem ook nog steeds mee rijden in de lessen vind ik echt zielig want hij loopt ook niet echt lekker meer
maar dat is der met mistral en ze dikke buik is gewoon omdat hij weingi tot niet loop en zich dag en nacht vol vreed op het landje

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:07

Ik mocht niet me proef oefene vanmiddag, naja, volgende week mocht het ofzo.. ach ja kan niet alles hebben hea
me stopwoordje is ofzo niet hoor dacht ik ofzo en ik heb lucje ook weleens een likit gegeven hoor ghehe, maar dat wist jij volgens mij niet eens want hij had 'm binnen 2 uurtjes op
mistral had volgens mij een tumor in z'n buik, niet in zn hoofd maar weet het niet precies meer, maar ik heb 'm niet in de lessen mee zien lopen hoor.. alleen wel met zn tweetjes erop zonder zadel met ponykamp.. en op die andere pony's.. ben trouwens nog benieuwd of freddy nou weggaat of niet.. zn rug zakt steeds verder door lijkt het wel, maar ja, hij loopt wel weer mee, ik weet ook niet of het goed is of ie blijft of niet.. ik hoop natuurlijk dat ie blijft maar ja als ie pijn heeft .. maar ja sorry voor het gelul

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 23:35

naja je hebt hem gistren toch ook geoefend??
over mistral naja dat kan ook maar hij heeft het in ieder geval wel!!
en dat van freddy als ze rug steeds meer door zakt dat is niet echt goed en ut zal volegnds mij ook wel veel pijn bij hem doen ?
denk !!

mistral loopt heel afentoe mee bij mevrouw lijse in de les
vind wel zielig

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 12:33

ja vind ik ook, maar ja, freddy is wel beter geworden door haar.. nou ja * beter* niet maar wel zn been wat meer.. nog niet helemaal zeg maar.. maar wel weer zo als vroeger
ik had mn proef vrijdag wel geoefend ja maar dat ging slecht bij iedereen gaat het goed behalve bij mij

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 13:33

Een slechte generale is een goed voorteken Hasten

Helemaal niemand die het leuk vind om mee te gaan naar Lisse volgende week?

Otje is niet meer leuk Ik ga vanavond onder het zadel stappen, been ziet er prima uit en ik kan hem echt bijna niet meer hebben langs de weg. Hij blijft wel netjes naast me lopen, maar hij gaat steeds hoger stuiteren Touwtje was een paar keer beetje te kort vanmorgen....

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 14:06

door wie is freddy beter geworden ??

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:20

mvr. leijsen, niet helemaal beter maar wel weer gewoon zoals vroeger, heb ik al gezegd
@ gomir: toch wel jammer dat het geen generale was hoop toch wel dat ik een winstpunt heb !! 3 goeie wedstrijden achter elkaar lukt me denk ik niet.. en wat ga je doen in Lisse ofzo? weet niet eens waar het is

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:58

Je hebt natuurlijk nog een les voor de wedstrijd Had ik even niet aan gedacht

Waarom zou drie goede wedstrijden niet lukken? Je zal toch wel wat bijgeleerd hebben de afgelopen maanden

Lisse ligt op de grens tussen Noord- en Zuidholland(dat noem ik voor een cross dus niet ver ). Ik heb een SGW(cross). Moet dus eerst een dressuurproefje rijden, daarna heb ik alle tijd om de cross te verkennen en dan moet ik eerst springen en daarna de cross in.
Ik vind het toch wel een van de mooiste dingen in de paardensport
Ik heb in principe mijn zusje als groom mee dus alle tijd om rond te kijken en een hoop te leren

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:16

Hee lijkt me tof
Ik heb nog.. euh.. 3 of 4 lessen voor de wedstrijd? weet ff niet, ik rij vrijdag en zaterdag, dus reken maar uit
3 goeie wedstriden weet niet of het lukt, maar ik ga er maar gewoon vanuit van niet vorige keer reed in B met galop, haha, das lekker simpel, maar ja nu B1 en die heb ik natuurlijk nog nooit gereden.. Wel een keer op een privepony B9 ( andere telling dan zeg maar ), met de manegewedstrijden gaat dat anders