Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
l0rdJ schreef:hmm, dat is niet voor mijn tijd:P
was het een eigen of een manege paard?

Hij heeft het hartstikke goed hoor
. VIP verzorging en hij staat lekker veel buiten (en hij word natuurlijk super doorgetraind). Ook een erg lief paard trouwens
. l0rdJ schreef:is dat die van de verzekeringen van de televisie:P haha ik zou anders niet weten welke.
Maar nu weten we wel weer wat zijn levendsweg is wat zouden we zonder je moeten haha, maar oke even serieus wel zonde van tjaz ik vond het een erg leuk paardje, zelfde als nash alleen vond ik ze op stal dus echt niet mooi. Maar onder het zadel wou wat een dieren!
naadje24 schreef:ghandy stond bij franco en edventure en heeft zijn ruiter toen tegen de spiegels aangegooid...
sorry ccccorine
Hoe heeft die ruiter dat nou weer voor elkaar gekregen, joh?CCCCorine schreef:naadje24 schreef:ghandy stond bij franco en edventure en heeft zijn ruiter toen tegen de spiegels aangegooid...
sorry ccccorineHoe heeft die ruiter dat nou weer voor elkaar gekregen, joh?

CCCCorine schreef:Hihi nee, niet echt. Ik vroeg me trouwens af of hij misschien ook wat mee heeft gelopen in de manegelessen. Als ik klaar ben met rijden en ik laat hem zijn gang gaan dan stopt ie namelijk precies op de AC-lijn op zijn 'manegepaards'.
.