(en voor het schieten op toffe types krijg je strafpunten!!) En Bianz, we gaan echt een boek over de galop schrijven. Misschien moeten we elkaar nog eens goed observeren tijdens het rijden, dan kunnen we tips uitwisselen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(en voor het schieten op toffe types krijg je strafpunten!!) Citaat:Ondertussen ben ik wel bijgepraat over het grootste gemis van de avond: Sander! Ik bedoel maar; Thirz spot een tof type en ik ben er niet bij! Ik was desnoods nog in pyama gekomen als ik dat wist!!
Citaat:Whahaha Annemijn, je hebt je duidelijk weer misdragen! En ja, ik wil dat je met kerstnacht je eens ff helemaal uitleeft; op onbekenden dan he! Je hebt 2 uur meer de tijd om zat te worden, dus dat moet goed komen! Doen we om half 4 de ijsblokjesraakgooicontest hahaha!
me misdragen? welnee!
Thirz wat voor een rare dingen zeg je nou allemaal tegen Bianz?
Whieie, heb er al helemaal zin in! Doen we om half 4 een wedstrijdje, wie kan de meeste ijklontjes op t hoofd van onbekenden gooien
Klokslag half 4 beginnen we daar mee, want als t dan een beetje verkeerd afloopt *boze mensen ofzo? Je weet t niet, maar t zou zomaar kunnen* kunnen we snel weg rennen en missen we niet te veel van de avond
Zeg Psst..Thirz en Bianz zijn jullie als jury omkoopbaar?
)
!
Maar nu kon ik mooi met de trein naar Roosendaal, naar breda en dan naar rotterdam.. *was ondanks de gewijzigde treinroute tog nog op tijd op school!*
)
(wel als ik op zondag vrij ben, haha!!)
!
Heel Mooi!
ik bedoel thirz en bianz moeten naast t paardrijden ook nog eens een boek gaan schrijven
pittig hoor! Miss dat je nog wel mag gaan stappen met de kerstnacht, zou wel heel erg leuk zijn... ff afwachten dan maar. En de hooi wil ik ook wel een keer heen hoor! kunnen we miss een keer doen aan t begin van een vakantie (is ook wel lekkr, want dan hoef ik de volgende morgen niet mn huiswerk te gaan maken voordat ik naar de manege ga, en ik kan maandag nog een relax dagje inbouwen
)
)
En het is niet ver fietsen hoor Bar, ik ga via de B-wegen, dan ben ik er in 20 minuutjes. Morgen ga ik ook weer rijden, dan zal t wel weer regenen zeker, haha!
super!
*ben ook veels te bang dat t mislukt ofzo, en dan duurt t weer heel lang voordat t zo lang is...
Citaat:Ik vind dat we een coole naam hebben, we gaan t helemaal maken daar! (die mensen op de tribunes moeten ook wel denken: nog een show?? In totaal zijn er 4!) Maar wij hebben de leukste
*
spreek jullie weer wel
welnee! *of ben je bang gworden door dat ene meisje in de stad afgelopen zaterdag?
* Zaterdag nog maar een keer de rok checken samen met Chris en gwoon kopen! Balen van je schoenen hoor. ik vind t zelf ook altijd zo moeilijk om te kiezen, maar als je lang genoeg zoekt heb je ineens een klik: "Die mot Ik hebben!!"
(haha heel belangrijk dat Chris t ook een beetje kan vinden met het nieuwe kapsel wat je wil, beetje jammer als hij er helemaal niets aan vindt...)
Citaat:hey Annemijn, als je nou al die stukjes weer selecteerd, zoals je hierboven schrijft (lees: Ik kan wel stukjes muziek selecteren en apart zetten, maar dan maakt hij daar meteen een apart liedje van)
dan kan je comp toch zelf al die stukjes aan elkaar plakken...........t werkt vast niet zo simpel, maar zo klinkt het wel.......

) wil ik wel even kijken of ik de pauze tussende liedjes iets kleiner zou kunnen krijgen. TJa en miss dat hannah wel de liedjes aan elkaar kan plakken? Zei ze zaterdag niet iets van, ik kan wel branden maar niet mixen? Nouja we moeten t allemaal nog maar een keertje bekijken...
Hopen dat de rest van de kopers die schoenen ook lekkr laten staan tot de uitverkoop, zodra de uitverkoop begint snel jij naar de winkel en koopt de super schoenen voor een redelijk normale prijs
Je wil t, dus je kan t!
) en we hebben dus een teamlid TEVEEL in ons team! Het totaal aantal uur wat wij opgeteld in het team samen hebben zit over het maximum heen. Ze hebben ergens een rekenfout gemaakt en dus zeiden ze steeds dat er nog iemand bijmoest. Nou, nu die iemand er is, komen ze erachter dat het niet klopt. Dus na 1 week moest ons nieuwe teamlid alweer afscheid nemen. Ze heeft nu een nieuwe aanbieding voor een baan gekregen, hopen dat ze dat ook een beetje leuk vind. Maar vind t echt heel erg, hoe kan je zo'n fout maken???
) En het bolletje mag er dan wel af hoor, al stond t niet stom! Morgen dus naar de kapper, doe er een deel af en wil graag zo'n schuine pony, dus wordt helemaal ge-re-styled, haha!