manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:28

En Bianz en ik zijn de jury bij de contest van de ijsklontjes....er zijn hele strenge normen, dus oefen maar alvast goed (en voor het schieten op toffe types krijg je strafpunten!!)

En Bianz, we gaan echt een boek over de galop schrijven. Misschien moeten we elkaar nog eens goed observeren tijdens het rijden, dan kunnen we tips uitwisselen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 21:35

Citaat:
Ondertussen ben ik wel bijgepraat over het grootste gemis van de avond: Sander! Ik bedoel maar; Thirz spot een tof type en ik ben er niet bij! Ik was desnoods nog in pyama gekomen als ik dat wist!!

Haha, daar hou ik je aan! de volgende keer dat Thirz weer een tof type spot bel ik je meteen! Van mij mag je dan best mee trug rijden hoor in je pyama, alleen.. heen zal je tog egt moeten lopen

Citaat:
Whahaha Annemijn, je hebt je duidelijk weer misdragen! En ja, ik wil dat je met kerstnacht je eens ff helemaal uitleeft; op onbekenden dan he! Je hebt 2 uur meer de tijd om zat te worden, dus dat moet goed komen! Doen we om half 4 de ijsblokjesraakgooicontest hahaha!

Ik me misdragen? welnee! Thirz wat voor een rare dingen zeg je nou allemaal tegen Bianz?
Maar das goed ik leef me helemaal uit op kerstnacht! Whieie, heb er al helemaal zin in! Doen we om half 4 een wedstrijdje, wie kan de meeste ijklontjes op t hoofd van onbekenden gooien Klokslag half 4 beginnen we daar mee, want als t dan een beetje verkeerd afloopt *boze mensen ofzo? Je weet t niet, maar t zou zomaar kunnen* kunnen we snel weg rennen en missen we niet te veel van de avond Zeg Psst..Thirz en Bianz zijn jullie als jury omkoopbaar?

Haha zal ik t boek dan illustreren met een paar foto's? (denkt aan de longeer-foto-sessie met Luna )

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:45

Ok, gelukkig dat ik mee terug mag in mn pyjama! Dat scheelt weer 1 keer voor paal staan! En ik had niks van Thirz gehoord hoor; ik kon me gewoon voorstellen bij jouw verhaal hoe erg je je had misdragen! Visualiseren hahahaha! En natuurlijk zijn Thirz en ik NIET om te kopen! We zijn streng maar rechtvaardig... over de strafpunten denken we nog even na.. gna gna... Bereid je maar heeel goed voor! Misschien mag je thuis wel ff oefenen? Enneh... die boze mensen komen dan dus niet achter ons aan he!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:37

Pfoe wat een verhalen weer zeg! Ik heb echt heel wat gemist zo te horen.
Ok nu even een verslag van wat ik allemaal gedaan heb:
Zaterdag middag heb ik heel fanatiek huiswerk gemaakt... ik had alles af dus dat is mooi. s Avonds gingen we gourmetten, Khalid (een jongen die vaak bij ons logeerd) kwam ook met de trein, maar er reden geen treinen tussen dordrecht en roosendaal, dus moest ie met de bus naar Breda en dan vanaf Breda naar Middelburg zien te komen (hij woont in Den Haag).... Maarja hij was er dus pas om half 8 en voordat we gingen eten was t 8 uur... dus we waren pas laat klaar. Hierna hebben we gezellie een filmpje gekeken en gekletst.
We waren een beetje op tijd naar bed gegaan (1 uur) omdat we zondag weer op tijd wilden vertrekken...
Nou gisteren zijn we dus naar de dierentuin gegaan in Rotterdam. We wilden eigenlijk naar Antwerpen maar daar waren de winkels niet open, dus gingen we naar Rotterdam voor het geval we nog wilden shoppen. (daar bleken we achteraf helemaal geen tijd voor te hebben maarja!)
Maar het was heel erg leuk, alleen regende het wel heel hard en was iedereen zeiknat! Mn broek had tot mn knieën water opgezogen en mn schoenen sopten, maar we hadden wel lol! Daarna hebben we lekker pizza gegeten bij de pizza hut! Mjammie!

Nu ben ik op school, blijkt opeens dat we geen les hebben, ik had dus gewoon veel langer uit kunnen slapen want ik heb nu pas om half 12 weer les! Dat zuigt! Grrrrr

Vanmiddag ga ik lekker op Sharon rijden, duimen dat t droog is! Ik ga maar lekker in de bak rijden want dan kan ik dr even wat manieren bijbrengen !

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 16:34

Gaat weer lekkr dan met die treinen.. best een eindje met de bus van Dort naar breda en dan nog verder met de trein! Ik had t geluk dat er vandaag wel treinen reden tussen Breda en Rotterdam, anders had ik ook best wel een beetje een probleempje gehad Maar nu kon ik mooi met de trein naar Roosendaal, naar breda en dan naar rotterdam.. *was ondanks de gewijzigde treinroute tog nog op tijd op school!*

Tjonge.. ik ging net ff op ns.nl kijken, hoe de treinen morgen rijden lees ik dit:
Storingen
15:07 uur Breda<->Roosendaal Door een aanrijding rijden er tussen Roosendaal en Breda geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
14:48 uur Dordrecht<->Roosendaal Door werkzaamheden die langer duren dan gepland rijden er tussen Lage Zwaluwe en Roosendaal minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * Herstel treinverkeer verwacht voor de avondspits.

Gaat weer lekkr dan.. Maar tog wel blij dat ik al weer veilig thuis zit, je zal t maar hebben een aanrijding. Of je staat in Rotterdam en er rijden ineens geen treinen meer
Nou Bar wij zijn iig thuis! Niet vergeten je huiswerk sudoku te maken hè, als je der egt niet uit komt kan je altijd nog de algemene-bokt-sudoku-hulplijn inschakelen. Vast wel iemand hier die weet hoe de puzzel verder moet
Suc6 met shaar rijden (ziet in de verte een donkere wolk aan komen en hoopt dat je voor dat de bui valt je paardje gereden hebt...)*duim*

Nou bianz, ik ga maar eens oefenen met gooien thuis en op pdoes (misschien zijn er nog wel wat perpernoten over zaterdag, kan ik mooi ff oefenen )

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:44

Tjonge wat een verhalen...
Weet eigenlijk nu niet zoveel te vertellen.
Een beetje saaie dagen en mn paardje is ook maar saai, met vergeleken die van jullie, ze gallopeert goed, ze stapt en draaft goed, ze loopt netjes.
Beetje saai dus...
Maar ja, misschien wel beter, maar dan is er alleen niet zoveel over te vertellen.

Ik denk niet dat ik met kerstnacht uitga, want vanwege de kerk, denk ik niet dat mijn ouders dat zo waarderen,
zal het wel vragen voor de zekerheid en als het geen probleem is ga ik misschien mee....

Lijkt me wel gezellig, maar anders lijkt het me ook een keer leuk om naar de hooi te gaan met zn allen en dan lekker gek te doen tot wanneer we willen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:17

Het zou leuk zijn als je meeging, maar begrijp t ook wel. Dan gaan we gewoon nog een keer feesten in de Hooi (wel als ik op zondag vrij ben, haha!!)

Vanmorgen weer in de regen gereden, heerlijk hoor, begint ongeveer vaste prik te worden! Heb ook nog een paar foto's gemaakt, hier zijn ze:

Dit is ze dan!
Afbeelding

Eerst even rennen in t bakje:
Afbeelding

Galop kan ze ook:
Afbeelding

En daarna opgezadeld, en rijden maar!
Afbeelding

En kijk Annemijn, kwam onderweg nog een regenboog tegen
Afbeelding

Na het rijden even eten met het beentje omhoog:
Afbeelding

En daarna lekker uitrusten op stal...wat een leventje he
Afbeelding

Zo, dat was t weer! Owja, Marieke en ik hebben vanmiddag goede wol gekocht voor de show, dus die hebben we!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:25

Haha ik kan er over meepraten hoor Thirz! Ik heb namelijk vanmiddag ook in de regen gereden, het begon zachtjes en werd steeds harder :S! Misschien morgen beter? Of ga je niet morgen rijden, ik wel!
Maar hoe ga je daar dan heen? Met de fiets? Want volgens mij is t best een eindje rijden...

Ik vind t best een grappig paardje... qua bouw is t niet helemaal mijn type eerlijk gezegt ze heeft zo'n iel nekje enzo...maar daar gaat t ook niet om...
Wat heeft ze er trouwens een super fout dekje onder liggen zeg !
Verder heeft ze op die laatste foto wel een schattig koppie!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 20:28

Jeej een regenboog Heel Mooi! Moest Nous nie snel weg rennen? want een regenboog is tog wel heel erg eng hoor, haha strax valt ie naar beneden zo op je hoofd
Enne nel, mijn dagen zijn ook niet egt speciaal hoor, maar alles wat ik mee maak (en een beetje t lezen waard is) tik ik hier gwoon ff. Tja en die treinen kan je natuurlijk over blijven vertellen
Wees nou maar heel trots op je lieve schattige paardje ik bedoel thirz en bianz moeten naast t paardrijden ook nog eens een boek gaan schrijven pittig hoor! Miss dat je nog wel mag gaan stappen met de kerstnacht, zou wel heel erg leuk zijn... ff afwachten dan maar. En de hooi wil ik ook wel een keer heen hoor! kunnen we miss een keer doen aan t begin van een vakantie (is ook wel lekkr, want dan hoef ik de volgende morgen niet mn huiswerk te gaan maken voordat ik naar de manege ga, en ik kan maandag nog een relax dagje inbouwen )

wel balen van die regen steeds, ben um ook een beetje zat nu... (al hebben we net nog over de duinen gelopen zonder ook maar 1 regendruppel te zien )

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:37

Oke nou dan probeer ik wel even iets nuttigs te typen:

De cd is af, ik hoop dat ie goed is, want hij had de nummers wel in elkaar over laten lopen, als een remix, maar niet in kleine stukjes, dus het zijn hele nummers maar ik vindt het wel leuk geworden eigenlijk!
Het zijn 4 nummers achter elkaar, dus iets te lang, ong. 14 minuten.
Maar ik dacht als je nou het laatste nummer als ere rondje in galop gebruikt en op dat nummer de bak verlaat, dan kan je dus op het derde nummer eindigen.
Misschien een leuk idee???

En als het echt niet goed is, dan moet het nog maar een keer over

Leuk paardje thirz, nou mijn type paardje is het helemaal wel.
Maar meestal zitten we wel op zelfde hoogte met smaak van paarden, nanda/voice TUM TUM......etc.

Heb net gereden op voice, zonder regen.
Heerlijk in het zonnetje.

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:53

Hey Nel, geweldig dat de cd af is, kom m vanavond ophalen en zal m wel eens ff gaan beluisteren.....hij is wel erg lang maar anders doen we gewoon een nummer minder......een zeker persoon had het namelijk ook alweer over 5 minuten show, vonden we toch wel erg kort......we zullen wel zien, in elk geval al heeeeeeeeeeeeel veel bedankt voor alle moeite.........

Leuk beestje Thirz, wil binnekort wel een keertje mee om te kijken hoor......
toedeloe weet ff niks nuttigs meer te schrijven......

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:12

Weet iemand nog een naam voor de show? Thirz en ik hadden bedacht, The Ladies in Pink, The Pink Ladies of Think Pink, welke vinden jullie de leukste of hebben jullie nog een andere originele naam? Moet m zo snel mogelijk op de manege doorgeven.....Vandaag dus!!!!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:50

Heb net met Maureen gebeld, de naam van de show is geworden, The Ladies in Pink! superorigineel toch? Ga nu de show ff in de computer zetten...........

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:02

Nou ik wilde net opschrijven dat ik de naam ladies in pink het leukste vond maar je had die dus al gekozen!
Leuk hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:29

Hallo! Het is ook echt mijn type paardje, Tum Tum maar dan ietsje kleiner! En Nanda en Voice zijn natuurlijk ook super En het is niet ver fietsen hoor Bar, ik ga via de B-wegen, dan ben ik er in 20 minuutjes. Morgen ga ik ook weer rijden, dan zal t wel weer regenen zeker, haha!

Ik vind dat we een coole naam hebben, we gaan t helemaal maken daar! (die mensen op de tribunes moeten ook wel denken: nog een show?? In totaal zijn er 4!) Maar wij hebben de leukste

Ga nu ff een leuk kapsel voor mezelf uitzoeken, ben mn haren beu en wil zo snel mogelijk wat anders. Dus dan doen we dat he! Iemand nog ideeen voor mij? Doeg

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:50

Nou het valt wel mee met het weer vandaag! Ik heb lekker gereden, het was droog en er was zelf een ZONNETJE! Mensen, echt een wonder! Maar Sharon was ook nogal happy, dus ik heb dr na t rijden nog even losgegooid in t bakje en crossen dat ze deed joh! Dus dat is ze ook weer kwijt!

Hmmm een nieuw kapsel... kzou t echt niet weten, kzit zelf ook middenin een haarcrisis!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:31

@Thirz: leuk beestje joh! Pittig paardje om te zien, leuk!
@Nel: Hoe krijg jij het nou voor elkaar om in het zonnetje te rijden? Ik reed verdorie in de gietende regen en toen werkte voice echt geweldig mee haha.
in het algemeen: ik denk niet dat ik ga stappen op kerstnacht, wij vieren op die zaterdag al kerst met mn oma en tante en dus gaan we op zondag naar mn andere opa en oma nadat we met zn allen ontbeten hebben...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 20:59

Hé mariekje sorry hoor, las je smsje veels te laat (tja op school helemaal niet meer aan gedacht om nog ff op mn mobiel te kijken...) maar ik ben t helemaal eens met de naam! super!

ik heb mn haarcrisis alweer gehad.. heb er een tijdje over gedacht om mn haar in laagjes te knippen, omdat ik vond dat t nie genoeg krulde.. Maar toen hadden ze t in LookingGood ineens over in laagjes knippen, en daar zeiden ze dat je nooit dun haar in laagjes moest knippen omdat je dan onderin heel rafelig/dun haar overhoudt. Tja en zo dik is mn haar niet, dus laat t maar lekkr zo *ben ook veels te bang dat t mislukt ofzo, en dan duurt t weer heel lang voordat t zo lang is...
Wel jammer hoor cis, dat je nie mee gaat de 24ste...
Citaat:
Ik vind dat we een coole naam hebben, we gaan t helemaal maken daar! (die mensen op de tribunes moeten ook wel denken: nog een show?? In totaal zijn er 4!) Maar wij hebben de leukste

JA halloooo! tuurlijk hebben wij de leukste, wat denk jij nou! The Ladies in Pink daar kan tog niemand tegen op!!
Whieie, ik heb gwoon al lekkr weekend! dus de rest van de week en in t weekend is t gwoon stralend weer! *jaja heb ik even besteld net, en ze zouden t regelen voor me *

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:19

hoi mensjuhs had niks te doen dus ja dacht ik ff een berichtje op bokt maar ja denice gaat spreek jullie weer wel

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:02

Hey hallootjes.......
volgens mij heeft niemand hier echt inspi om wat te schrijven......, enne Denice waarom ging je huilen? (zie boven)

Ben vanmiddag ff met Thirz in Goes wezen shoppen, Thirz heeft een erg leuke rok gekocht, vond m ook super maar vond dat ik er te dik in werd, ga misschien zaterdag (dus maar een half dagje manege) nog ff heen met Chris, kijken wat die ervan vind, misschien koop ik die muts dan ook nog Thirz, mag ik dan wel het bolletje eraf knippen? Heb ook nog weet ik veel hoeveel schoenen gepast, maar of ze zaten niet lekker of ze waren te wijd of ik vond ze niet mooi, ook zaterdag nog ff voor kijken dus.....
Heb in je boekje wat leuke kapsels uitgezocht, ook een paar waar Chris het wel mee eens was, ook een fijne bijkomstigheid, gaat dus helemaal goedkomen vrijdag bij de kapper....
Heb nog ff gekeken voor die muziek maar dat programma wat we hebben gedownload doet het niet.........Sorry Nel, maar denk dat we toch een korter muziekje moeten hebben, want dit is echt te lang......en anders hebben we maar 1 a 1,5 soort liedje, is ook een beetje saai, want dat hebben denice enzo ook al.....
Nou heb verder ook niks te vertellen, ohja Thirz, heb ff naar Kimberly dr site gezocht, en ik kende haar natuurlijk wel, toen ik de foto zag dacht ik ohja............?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 21:33

Mariek ik heb vandaag ook zowat de hele dag nog geprobeerd de muziekjes te bewerken (gwoon met wat eigen muziek om te proberen) alleen mij lukt t ook niet. ik kan wel stukjes muziek selecteren en apart zetten, maar dan maakt hij daar meteen een apart liedje van. Aan het eind heb ik dus een hoop kleine stukjes die als liedjes op geslagen moeten worden. Wil ik dan die stukjes afspelen op de CD lopen ze niet netjes over in elkaar en moet je steeds een aantal seconden in stilte wachten totdat de cdspeler het nieuwe liedje/stukje van de song gevonden heeft.. dus dat is ook nie egt handig
Balen dat we het zelf niet kunnen, maar we hebben t geprobeerd...

Nouja mariek, dat zal tog allemaal wel mee vallen, te dik in een rok, jij welnee! *of ben je bang gworden door dat ene meisje in de stad afgelopen zaterdag? * Zaterdag nog maar een keer de rok checken samen met Chris en gwoon kopen! Balen van je schoenen hoor. ik vind t zelf ook altijd zo moeilijk om te kiezen, maar als je lang genoeg zoekt heb je ineens een klik: "Die mot Ik hebben!!"
Ow, ga je ook naar de kapper! Spannie! ben wel benieuwd naar jullie kapsels hoor! (haha heel belangrijk dat Chris t ook een beetje kan vinden met het nieuwe kapsel wat je wil, beetje jammer als hij er helemaal niets aan vindt...)
en volgens mij vind denice t jammer dat ze bokt alweer moet verlaten na dat het korte berichtje

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:44

hey Annemijn, als je nou al die stukjes weer selecteerd, zoals je hierboven schrijft (lees: Ik kan wel stukjes muziek selecteren en apart zetten, maar dan maakt hij daar meteen een apart liedje van)
dan kan je comp toch zelf al die stukjes aan elkaar plakken...........t werkt vast niet zo simpel, maar zo klinkt het wel.......
Heb ook al wel leuke schoenen gezien waarvan ik echt zoiets had, jah dat zijn leuke, maar als ik daar dan rond de 80 euro voor moet betalen vind ik dat toch een beetje teveel van het goede, heb namelijk ff niet zoveel centjes om en kleding en kertskadootjes en dure schoenen te kopen, zal t dus moeten doen met de uitverkoopjes......

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 22:36

Heej hallo,
Hannah is volgens mij ook heel goed in muziek branden, want dat heeft ze al eens eerder gedaan, je kan het natuurlijk ook aan haar vragen als ze toch ook de show mee rijdt!

Nou thirz over je kapsel: ik heb laatst bij een vriendin van mij gezien, die heeft blond haar en die heeft daar donker bruine strepen door heen laten verven, (verticaal natuurlijk) heel gaaf.
En in laagjes en wat slag in dr haar van onder, dat het een beetje opkrulde als het ware.
Het klinkt raar maar het zag er heel gaaf uit.

Vandaag was Alida op de manege, ze kwam even kijken hoe het was op de manege.
Ze zag er wel netjes uit: in een rokje en met een bril.
Dus waar die vandaan kwam....?

Nou cis, het was echt lekker weer dinsdag!
En voice was heel erg braaf!
Zaterdag als je dan gaat rijden, dan zal ik duimen voor mooi weer!

Nou ik weer vroeg naar bed vanavond, want heb hard gewerkt vandaag.

doeiii

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 12:38

Citaat:
hey Annemijn, als je nou al die stukjes weer selecteerd, zoals je hierboven schrijft (lees: Ik kan wel stukjes muziek selecteren en apart zetten, maar dan maakt hij daar meteen een apart liedje van)
dan kan je comp toch zelf al die stukjes aan elkaar plakken...........t werkt vast niet zo simpel, maar zo klinkt het wel.......

helaas.. ik dacht ook dat t zo simpel was, maar om de een of andere vage reden kan de computer die stukjes gwoon niet aan elkaar plakken. Ik heb ook nog even geprobeerd de aparte nummers in elkaar over te laten lopen zegmaar (dus het ene liedje zachtjes weg laten glijden en tegelijkertijd het volgende lied van zacht naar normaale sterkte er over heen te zetten) maar ook dat kan hij niet. Wij hebben nl zo'n proef pakket ofzo, dat al bij onze computer zat.. als je het programma in de winkel koopt zou die dat wel moeten kunnen gloof ik
Maar iig, ik heb vanalles geprobeerd (heb zelfs nog even samen met mn pa er naar gekeken) ,maar helaas de computer snapt er nix van... Er blijft een pauze tussen de liedjes zitten. Als ik vanmiddag nog tijd heb (moet ook wel iets aan school doen helaas ) wil ik wel even kijken of ik de pauze tussende liedjes iets kleiner zou kunnen krijgen. TJa en miss dat hannah wel de liedjes aan elkaar kan plakken? Zei ze zaterdag niet iets van, ik kan wel branden maar niet mixen? Nouja we moeten t allemaal nog maar een keertje bekijken...
Jammer is dat dan hè mariek, zie je een enorm leuk shirtje/schoenen of iets dergelijks komt het net een beetje (veel) boven je budget uit.. Beetje jammer is dat dan Hopen dat de rest van de kopers die schoenen ook lekkr laten staan tot de uitverkoop, zodra de uitverkoop begint snel jij naar de winkel en koopt de super schoenen voor een redelijk normale prijs Je wil t, dus je kan t!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:08

Zo, hier weer een verhaaltje uit het boeiende leventje van mij! Vanmorgen stond ik weer eens op uit bed en toen....ging ik naar mn werk! (erg boeiend!!) Nu ff serieus:
AZZ heeft echt weer een mega-fout gemaakt (wanneer stoppen ze eens met fouten maken ) en we hebben dus een teamlid TEVEEL in ons team! Het totaal aantal uur wat wij opgeteld in het team samen hebben zit over het maximum heen. Ze hebben ergens een rekenfout gemaakt en dus zeiden ze steeds dat er nog iemand bijmoest. Nou, nu die iemand er is, komen ze erachter dat het niet klopt. Dus na 1 week moest ons nieuwe teamlid alweer afscheid nemen. Ze heeft nu een nieuwe aanbieding voor een baan gekregen, hopen dat ze dat ook een beetje leuk vind. Maar vind t echt heel erg, hoe kan je zo'n fout maken???

En nu kijk ik naar buiten en zie het zonnetje zo lekker schijnen...ik had gister weer het geluk om in de regen te rijden, de weergoden zijn mij niet goed gezind geloof ik! Ach, wordt ik hard van he, zullen we maar denken! En Bianz, was Nero een beetje lief vanmiddag?

En Marieke: echt kopen he, die muts, hij was zo gaaf!! (net als de rok trouwens ) En het bolletje mag er dan wel af hoor, al stond t niet stom! Morgen dus naar de kapper, doe er een deel af en wil graag zo'n schuine pony, dus wordt helemaal ge-re-styled, haha!

Leuk dat Alida langskwam op de manege, wilde ze niet mee naar de Indoor? Kom jij trouwens ook op de Indoor-vergadering Nel?