Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TwinklebelJarig

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 22:44

Banjer, heb je trouwens een foto voor mij van die Rubiquilnakomeling?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 22:48

Paardje heet Ruby, eigenaresse is Kris... en de foto komt van http://www.rvteinde.nl

Ruby is een geweldig lief paardje... Banjer staat heel vaak met haar los... Lachen

Afbeelding

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 08:48

Wat een leuke hengst voor Tos!
Ik hoop voor je dat ze goedgekeurd wordt, maar als het niet zo is, wordt ze gewoon een hele lieve zorgzame moeder Ach gut

Lekker Irene dat het goed ging met Evita. En Anique...je wordt echt een beroeps zo te horen Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 08:59

Leuk paardje tos. Hopelijk wordt ze goedgekeurd, maar een veulentje is natuurlijk ook erg leuk.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 09:36

Go jij! Go jij! Het blijft vandaag droog Go jij! Go jij!

Kan eindelijk de bak een beetje opdrogen. Vandaag ga ik longeren met dubbele teugel, ben benieuwd hoe ze het oppakt. Heb het al een tijdje niet meer gedaan. Dus dat wordt weer aardig hard aan de slag vandaag Ach gut

Ik ga maar eens naar school. Heb strakjes mondeling duits Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 13:52

haha, ja erg he Tong uitsteken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:35

Leuke foto's van Lady bij HAW.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 18:24

Mijn dame Lovers

Afbeelding

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:27

aah lieve foto van Lady zeg!

Evita is weer zielig Ach gut
Ik was vrij vandaag dus was van plan eerst eventjes te longeren met pessoa en daarna nog een lekker stapritje te maken. Ze was lekker vrolijk met poetsen enzo, niks te merken! Het viel me wel op dat haar uier wat dikker was dan normaal (ik dacht nog... we gaan toch niet alsnog een Diddelita krijgen? Nagelbijten / Gniffelen ), maar dat heeft ze wel vaker als ze hengstig is, en aangezien ze op dit moment verschrikkelijk hengstig is... Lachen

Met instappen liep ze lekker door, daarna even aangedraafd en oliebol.. ze liep niet goed, ze liep kort met beide achterbenen en leek rechts achter kreupel.. Boos! Daarna eventjes op het harde gedraafd om te kijken maar ze liep echt niet goed Aan haar benen was helemaal niks te zien, helemaal niks warm of dik.. maar toen zag ik dus dat het achterste deel van de uier ook dik was aan de rechterkant, ik mocht er absoluut niet aankomen.. ze dreigde zelfs met haar achterbeen als ik er aan zat, dat is niks voor Evita dus dat zegt al wel genoeg! Ik heb even met haar gestapt en haar daarna los gezet, aan het eind van de middag was het nog hetzelfde.. even getemperatuurd en ze had 38,3. Dat is voor Evita aan de hoge kant aangezien ze altijd rond de 37,7 zit. Aan haar zelf was niks te merken hoor, gewoon eten en zelfs dribbelen met het wandelen Clown
Toch de veearts maar even gebeld, die nieuwe vrouw kwam en Evita bleek inderdaad een uierontsteking te hebben. Gelukkig waren we er vroeg bij, aan de antibiotica en ze mag gewoon lekker veel stappen. Over een weekje moet het wel minder zijn. Hoe het gekomen is weet ik niet, ik maak het altijd goed schoon daar, volgens de dierenarts kon je er niet zo veel aan doen om het te voorkomen.
Ik hoop alleen dat ze de antibiotica eet, de vorige keren liet ze echt haar eten staan als er antibiotica door zat, toen heb ik het steeds met een spuit appelmoes naar binnen moeten werken Clown
Ik ben wel blij dat het niet haar achterbeen is!! met dat rechter achterbeen hebben we al zo veel gedoe gehad vorig jaar

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:48

Getsie....vervelend zeg. Er is idd maar een klein beetje voor nodig.
Tijdens het draven zal het wel een beetje trekken denk ik, vandaar dat ze niet lekker loopt. Hopelijk is het na een weekje over en eet ze heel verstandig haar antibiotica op. Ach gut

Staan ze bij jullie elke dag buiten? Misschien kan ze het zelf een beetje loslopen. Hebbben wij ook gedaan toen Lady heel stijf liep linksachter (sleepte echt met haar achterbeen), hebben haar gewoon op het land gezet en toen liep ze het een beetje los.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 20:26

leuke foto's ireen bij itp!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:32

Moet je wel ff melden he Irene als je een topic met allemaal leuke foto's hebt geplaatst. Ik voel me zo gehandicapt zonder zoekfunctie Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:51

ja, die zoekfunctie is echt poedersuiker!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:51

Anique waarom schaam jij je?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:52

help!!

Ik ga een "echte" site voor Banjer maken... dus ik zit nu domeinnamen te snuffelen...

http://www.banjer.nl is al bezet.... nu wil ik andere leuke ideeën hebben....

Ik zat zelf te denken aan http://www.superbanjer.nl, Ineke2 kwam met [url]ww.banjer&vera.nl[/url], en een collega (Vigel1) kwam met [url]www.vera'sbanjer.nl[/url]

Hebben jullie nog leuke verzinsels???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 23:22

www.engebanjer.nl Tong uitsteken
www.banjersvera.nl Haha!

nee, zou het verder niet weten Haha!

ik schaam me omdat ik iets was vergeten en dat had met sandy te maken. wat weet ik ondertussen niet meer, maar ik kan t niet meer wijzigen in mn profiel Haha!

mn hele onderschrift ziet er een beetje belabberd uit Verdrietig

nou ik ga weer! morgenochtend weer naar den haag, want ik heb avonddienst en dan ben ik er t weekend alweer!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 08:22

Je kunt je onderschrift nog wel wijzigen Anique.

Vandaag 2 uurtjes les. anw en wiskunde...kan me wel wat leukers bedenken. Heb gewoon om half 12 vakantie!!!!!!!!!!!!!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 08:38

Weet iemand nog een goede waterdichte deken tussen de 50 en de 70,- euro? Bij Mr.ed zijn nu ALLE dekens met 40% afgeprijst. Dus mooie kans van slagen denk ik zo. Niet ieder paard heeft maat 205 Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 09:48

Die bucas deken is erg goed, maar ik heb geen idee hoe duur die is eigenlijk!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:46

Ireen, Evita heeft haar poeders braaf opgegeten, voerbak was helemaal schoon Clown

Heb net me zadel naar Van Rijs gebracht, met een uitgebreide beschrijving wat er allemaal mis mee was, want dhr. van Rijs was er nl niet, morgen niet, dinsdag, donderdag niet.. precies de dagen dat ik kan Boos!
Ik kan m'n zadel nu waarsch dinsdag ophalen, ben echt blij kunnen we eindelijk weer met ons eigen zadel rijden Bloos (als hij hem dalijk tenminste wel goed heeft aangepast Boos! )
Bij Van Rijs raadde ze me het Kieffer zadel af (was bezig met 2ehands Kieffer zadel), kwaliteit is toch een stuk minder en de boom is vrij breed, veel vrouwen schijnen daar last van te krijgen >;)
Dus die valt af.. ga nu denk ik toch maar op zoek naar een Stubben zadel, dat ligt bij Ko tenslotte nu ook erg goed Ja
Of ander goed merk, maar zijn echt moeilijk te vinden of veels te duur..nog maar even doorsparen dus Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:59

Binar schreef:
Ireen, Evita heeft haar poeders braaf opgegeten, voerbak was helemaal schoon Clown

haha mooi, weer een zorg minder Haha!

ik dacht dat de kwaliteit van kieffers juist goed was? mijn verzorgpony had een kieffer zadel dat al zo'n 15 jaar oud was maar die was echt nog heel goed qua leer enzo, ik vond het altijd wel een fijn zadel tenminste!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 14:08

Kieffer is ook niet echt superslecht ofzo, maar verliezen wel snel hun waarde.. die vraagprijs van die Kieffer waar ik mee bezig was lag echt veels te hoog (ongeveer de helft nieuwwaarde van toen, tenzij het zadel er echt nog als nieuw uitziet)
Omdat die boom nogal breed schijnt te zijn, krijg je snel last van je doos Bloos (er was iemand op stal die dat al tegen me zei, maar weet ff niet meer wie) Heb niet zo'n zin om dat risico te lopen ... ach maar "rustig" op zoek naar een ander 2ehands zadel

Gaat er binnenkort nog iemand naar Mr.Ed?? Ik wil dan eigenlijk wel ff mee, ff nieuw "schaappie" erbij halen, dan hebben Biz en Ko ieder hun eigen schaap Haha!
(wilde hem niet bij van rijs meenemen omdat ik hem liever bij mr.Ed haal Knipoog )

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 14:49

Prima toch Anous, springen we voorlopig met de Wintec. We hebben de afgelopen week ook overleefd, dus dat moet ook wel lukken.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:45

Hee irene, balen zeg dat Evita een onsteking heeft, ik hoop dat het snel weer over gaat met de antibiotica!
Anous, wilde eigenlijk volgende week woensdag of donderdag naar Mr Ed, dus als je zin en tijd hebt!?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:49

Donderdag doen dan?? Dan ben ik nl vrij Knipoog
Woensdag moet ik de hele dag werken Verdrietig Haha!