Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het blijft vandaag droog

), maar dat heeft ze wel vaker als ze hengstig is, en aangezien ze op dit moment verschrikkelijk hengstig is... 
Daarna eventjes op het harde gedraafd om te kijken maar ze liep echt niet goed
Aan haar benen was helemaal niks te zien, helemaal niks warm of dik.. maar toen zag ik dus dat het achterste deel van de uier ook dik was aan de rechterkant, ik mocht er absoluut niet aankomen.. ze dreigde zelfs met haar achterbeen als ik er aan zat, dat is niks voor Evita dus dat zegt al wel genoeg! Ik heb even met haar gestapt en haar daarna los gezet, aan het eind van de middag was het nog hetzelfde.. even getemperatuurd en ze had 38,3. Dat is voor Evita aan de hoge kant aangezien ze altijd rond de 37,7 zit. Aan haar zelf was niks te merken hoor, gewoon eten en zelfs dribbelen met het wandelen

(als hij hem dalijk tenminste wel goed heeft aangepast
)
Binar schreef:Ireen, Evita heeft haar poeders braaf opgegeten, voerbak was helemaal schoon![]()

(er was iemand op stal die dat al tegen me zei, maar weet ff niet meer wie) Heb niet zo'n zin om dat risico te lopen ... ach maar "rustig" op zoek naar een ander 2ehands zadel
)