Joooehooeeee *is helemaal trots!* Gisteren naar springles geweest, ging gewoon geweldig! Eerst balkjes galoperen, blijft Tivara raar vinden en noodsprongen maken . Daarna werden er 4 hindernissen achter elkaar neergezet die ze zeg maar achter elkaar door moeten springen, zonder galopsprong ertussen.. Weet niet hoe het heet . Daarna bleven de twee eerste staan er werden de twee laatste omgebouwd tot een oxertje. We moesten van 2 naar 3 op 2 galopsprongen rijden, maar Tivara bleef 3 doen, hoe ik haar ook naar voren reed . Dus toen werd de hindernis dichterbij gezet, de bleef 3 doen.. Uiteindelijk is het me 1 keer gelukt 2 te rijden . Daarna werd van 2 naar 3 op 1 galopsprong gezet en werd de eerste hindernis naar de oxer verplaatst zodat het een tripple werd! Ik twijfelde eerst even of het nog niet genoeg was geweest voor Tivara, maar ze sprong erg lekker, dus heb het gewaagd . Het ging echt super! Aan het einde stond de tripple op 1.10 en we kwamen er goed overheen! Helaas zijn de foto's mislukt .. Maar ik heb dus echt heerlijk gesprongen