Goedemorgen Gelukkig is het op dit moment heerlijk buiten. Weer een thuiswerkochtend en vanmiddag vrij. Lekker met de tuindeur open, die op de schaduwkant zit. Meer dan 30 graden...pfffff. Ik denk dat ik niet ga rijden dit weekend midden op de dag . Als ik wat ga doen zal dat vroeg in de ochtend zijn. Ik weet dat jij dan geen tijd hebt Angelique...maar dan ga ik alleen oefenen met loslaten en misschien een stukje dijk (hangt van Amaye af). Kortom....het is zomer
Wat een leuke foto's . Ik kende haar topics niet....nu wel Uiteindelijk wel gelukt marion om Tence rustig de baan af te laten gaan of stuiter, stuiter, stuiter Voor mij is het nu weekend...ik ben er klaar voor
taverno
Geplaatst: 17-08-12 07:12
Goedemorgen
Wordt het lekker weer?
Ben wel een dagje vrij,ik ga alvast wat voorbereidingen treffen voor volgende week.
Tav voorbereidingen aan het treffen en ik vertrek vanochtend naar Kootwijk.
Iedereen die aan het werk is werk ze en de rest geniet alvast van het weekend wordt alleen erg warm
nikkielvis
Geplaatst: 17-08-12 07:52
Volgende week misscchien een trainingsritje in de veluwe. Vind het goed voor Elvis om wat vaker te reizen. En met een ervaren endurance ruiter daar kan ik nog wat van leren.
Marion van Abeltje heel veel plezier. Geniet ervan. Ik hoop dat jij ook weining last van de dazen en steekbeesten heb.
cassandra84
Geplaatst: 17-08-12 08:03
Ik hoop ook op weinig dazen en vliegen en eigenlijk dat het niet te warm wordt. Maar ja dan gaan we toch vroeg in de ochtend op pad of tegen de avond.
Nikkielvis alvast veel plezier met je trainingsrit wie weet komen we elkaar nog tegen.
Goedemiddag Gelukkig is nu voor iedereen de werkdag voorbij?!? Prettig weekend allemaal...geniet van de zomer!!!! En voor degene die dit weekend moet werken....heel veel sterkte!