Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 16:05

Ik wil eigenlijk gewoon met allebei oefenen, zodat ze uiteindelijk leert overal zo op te lopen. Maar allebei op een dag vind ik iets teveel van het goede.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 12:27

Volgens mij ging het trailerladen gister weer goed. Liep Kirin er nog een beetje goed in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:47

Nou Jetta, heb hét paard gevonden waar k helemaal hotel de botel van ben. Eerste paard waarvan ik heb gezegd 'die wil ik, die moet ik hebben' :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:11

Ja Kiertje word steeds meer relaxed en dat is voor hem al een hele stap. Gisteren 2 voetjes binnen en 2 op de klep. Gewoon heel veel geduld nodig, komt het wel goed.

Vera liep er weer geheel zelfstandig in, stangetje dr achter, klep dicht...ze had er niets van zolang ze maar kan eten. Ben zelf alleen een beetje claustrofobisch, dus Steph is bij Veer in de dichte trailer gegaan.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:13

Nou de kado's voor Roxie zijn gehaald hoor...Dayna dr hele achterbank lag vol :D , dus we zijn prima geslaagd ....Even kijken of we morgen langs kunnen op kraamvisite

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:15

Twinklebel schreef:
Ik wil eigenlijk gewoon met allebei oefenen, zodat ze uiteindelijk leert overal zo op te lopen. Maar allebei op een dag vind ik iets teveel van het goede.

Volgende week vrijdag is de laatste keer voor onze vakantie, dus als je wilt kan je nog een keer met ons mee oefenen :)

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:26

Esther28 schreef:
Nou de kado's voor Roxie zijn gehaald hoor...Dayna dr hele achterbank lag vol :D , dus we zijn prima geslaagd ....Even kijken of we morgen langs kunnen op kraamvisite

Ja, we zijn goed geslaagd!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:21

Meiden van het trailerladen, willen jullie er even om denken dat de paarden met inladen niet op de laadklep gaan staan schrapen. Gister zagen we dat een van de paarden dit deed en daar kan de laadklep niet tegen. In de trailer zelf kan het minder kwaad maar de laag op de laadklep is namelijk dunner en de laag laat al een beetje los. Thanksss... ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:23

Dayna schreef:
Esther28 schreef:

Ja, we zijn goed geslaagd!

Ooh leuk zeg, ik hoor wel wat het allemaal is geworden...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:24

Anoniem schreef:
Nou Jetta, heb hét paard gevonden waar k helemaal hotel de botel van ben. Eerste paard waarvan ik heb gezegd 'die wil ik, die moet ik hebben' :D

Chell, ik hoorde het gister van je moeder. Stuur die foto's of link even door als je wil... :D

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:15

Oh ja das helemaal waar. Ben t helemaal vergeten, dom dom dom..

komt ie ...

http://link.marktplaats.nl/473659492

Hij heeft ook een vos staan maar kijken kan geen kwaad. Bij de zwarte wil ik vooral de achterbenen goed kunnen zien en bij de vos voornamelijk de beweging. Maar vind ze beide erg knap.

Maar we gaan morgen alsnog ook in Groningen kijken voor een D pony en een Droomwals merrie.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:29

Die vos is leuk <3

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:33

Hey Fem, hoe is die? Naar je zin op je nieuwe stal? En raken jij en Willem al een beetje aan elkaar gewend? Is die braaf met rijden?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:35

Ik vind die vos ook leuker, maar vind je dat niet erg heftig, een driejarige, Chelle? Kan me voorstellen dat je niet op zo'n wakker jong ding zit te wachten na dat ongeluk....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:43

Ik denk dat je van ieder paard ongelukkig kan vallen. Okee ze heeft d'r rug gebroken gehad... maar dat was van een 14 jarige merrie. Met begeleiding, en eventueel nog eerst naar een trainingsstal denk ik niet dat ze meer gevaar loopt met een 3 jarige dan met een 15 jarige die weet wat hij kan en het dan ook doet.

Ik wil er meer van uit gaan dat de volgende wat langer mee gaat en haar rug ook :p En dan moet je er wel dolverliefd op kunnen zijn :)

Eerst maar gewoon kijken en dan zien we weer verder.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:51

Ben benieuwd waar jullie mee thuis gaan komen! Waar gaan jullie hem/haar stallen? Aangezien er op stal niet zo 1,2,3 plek zal zijn?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:04

Bij een vriendin van Chelle was nog plek op stal waar de nieuwe pony kan staan tot er plek is bij ons.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:09

Twinklebel schreef:
Hey Fem, hoe is die? Naar je zin op je nieuwe stal? En raken jij en Willem al een beetje aan elkaar gewend? Is die braaf met rijden?

Ja het gaat goed! Nog twee weken vakantie en dan weer fulltime naar school...
Willem en ik zijn al helemaal aan elkaar gewend :) Hij loopt heerlijk met de kudde in de wei en staat lekker relaxt op stal!
Het rijden gaat opzich wel goed, we hebben goede en slechte momenten :P maar ik heb twee weken geleden mijn knie geblesseerd dus heb niet kunnen rijden... Morgen ga ik weer een poging doen!

Ik kom a.s. week wel even buurten bij Langelaan!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:12

Ceriadwen schreef:
Bij een vriendin van Chelle was nog plek op stal waar de nieuwe pony kan staan tot er plek is bij ons.

Dat is mooi dat je een plekje hebt!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:14

Fe_m_ke schreef:
Twinklebel schreef:

Ja het gaat goed! Nog twee weken vakantie en dan weer fulltime naar school...
Willem en ik zijn al helemaal aan elkaar gewend :) Hij loopt heerlijk met de kudde in de wei en staat lekker relaxt op stal!
Het rijden gaat opzich wel goed, we hebben goede en slechte momenten :P maar ik heb twee weken geleden mijn knie geblesseerd dus heb niet kunnen rijden... Morgen ga ik weer een poging doen!

Ik kom a.s. week wel even buurten bij Langelaan!

Wat balen van je knie, wordt die wel doorgereden door iemand anders? En heb je nog leuke kwijlfoto's van hem voor ons :D ?
Gezellig als je langs komt ik heb deze week nog vrij, dus dan zie ik je wel waarschijnlijk! Laat je even horen wanneer je komt?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:18

Vientje is vanochtend ook weer een klein rondje mee naar buiten geweest,ze begint echt braaf te worden buiten! Alleen het opstappen blijft een beetje een probleem, maar na twee rondjes ontspant ze en loopt ze echt braaf. Vond haar wel wat stijf vandaga, maar ze is gisteren bij de smid geweest en dan is ze ook altijd wat gevoeliger op haar voetjes....en ze is een paar keer gaan hangen bij de smid (en losgebroken en naar de wei gedraafd), dat zal ze ook wel voelen. Heel raar, normaal is ze superbraaf bij de smid....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:18

Ik ben wel lekker aan het monologen vandaag geloof ik.....

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:24

Een vriendin van mij heeft er twee keer op gereden en ook gelest bij Leone (heeft die hem ook gelijk gezien). En voor de rest gelongeerd. Hij is gelukkig heel rustig dus je kan er na een paar dagen niet rijden zonder gedoe weer op!

Nog wat leuke foto's dan ;)

Afbeelding
Het lijkt af en toe net echt ;) Let alleen maar niet op mijn houding!

Afbeelding
Gezellig flirten in de wei!

Afbeelding

Afbeelding

En er staan ook nog nog mooie foto's in het topic in mijn onderschrift!
Best knap paardenkind heb ik hé <3

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:26

Hij is echt leuk! Wat vond Leone er van? En ben jij ook al aan het lessen met hem?

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:36

Ja Leone vond hem leuk! Ik heb nog niet gelest maar daar ik binnenkort mee beginnen, heb ik wel heel erg zin in :)