anais96 schreef:Elise95 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT!
Had zin in een dansje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xCarolaa schreef:Haha ik zie ze wel vaker, van die afstammelingen met klein hoofdmaatje. Maar vind het ontzettend mooi
Ja oke, dan gaat het niet meer op n pony. Liefst wil ik ook een paard, gewoon 1 waar je eigenlijk zo lang als je wil mee door kan. Alleen mn pa wil dat ik nog bij de pony's blijf. Had n pardje dat 2 zou worden dit jaar maar die is overleden
xCarolaa schreef:Haha ik zie ze wel vaker, van die afstammelingen met klein hoofdmaatje. Maar vind het ontzettend mooi
Ja oke, dan gaat het niet meer op n pony. Liefst wil ik ook een paard, gewoon 1 waar je eigenlijk zo lang als je wil mee door kan. Alleen mn pa wil dat ik nog bij de pony's blijf. Had n pardje dat 2 zou worden dit jaar maar die is overleden
Nsvc schreef:xCarolaa schreef:Haha ik zie ze wel vaker, van die afstammelingen met klein hoofdmaatje. Maar vind het ontzettend mooi
echt ahh dat is vervelend zeg.
waar woon je eigelijk als ik 't vragen mag?
michellee73 schreef:xCarolaa schreef:Haha ik zie ze wel vaker, van die afstammelingen met klein hoofdmaatje. Maar vind het ontzettend mooi
Ah echt?verschrikkelijk zeg..
xCarolaa schreef:michellee73 schreef:Heee daar woont mijn opa!
Wonen we ook wel dicht bij elkaar
haha grappig, meestal ben ik op kamp met mensen die van de andere kant van het land komen